Mikä oli se kamala jyrinä, kuin pommien tai ilotulitusten ryske, tai kuin omituinen ukkosen pamautukset, Helsingin keskustan yllä noin tunti sitten. Aivan merkillinen rytinä! Mitä se oli?
Mikä karmee jyrinä Helsingin yllä tunti sitten?
12
1062
Vastaukset
- dfsfsdfsdf
Ilotulitus näytti olevan jossakin Helsingin keskustan liepeillä; näkyi tänne Herttoniemenrantaan asti.
- helsingin.polpo
IRakit kuulemma juhli kun ei tarvi mennä rauhalliseen kotimaahansa tekemään töitä elääkseen vaan voi loisia täällä kelaten ja raiskaten.
- Pellääästytti
Kiitos tiedostasi / vastauksestasi, jotta ilotulitus se oli. Menin sillei myöhässä ikkunaan, enkä nähnyt mitään välkettä ja pian pauke sit jo loppuikin. Keskustassa asun, mutta oli kai sitten taloni toisella puolella iloiset välähdykset, kova oli pauke.
- Aatelkaa, jos oikeasti olisi tuollaista ryskettä sotaa nimeltään, kuten jossakin! - maailmanmeno
Näytti tulevan Hietalahden telakalta. Tai Jätkäsaaresta.
- Pellääästytti
Just niin, se suunta! Asun Kampissa lähellä. Mitäs siellä sit juhlistettiin, nyt tulin uteliaaksi. - Kesän ja syksyn päättymisen juhlistusko. kun kaamokseen me huomenna syöksytään?
- hxzjzkzkd
nyt SE alkoi! onko eloonjääneistä raportoitu?
#IsoPaskaTuulettimeen - herhiläinen
Hornet lensi tunnistamaan venäläistä ilmatilaa loukannutta sotilaskonetta.
Nato siellä soittaa Trumpin urkuja, niinistön jussille ja muille sotahulluille natottajille !
Late Lapista.- Latetiesi
Joo, näin oli. Ydysvaltojen F-14 Tomcat ilmaherruushävittäjälaivue teki ylilennon matkallaan puolustamaan Suomea Venäjän laivaston ohjushyökkäyksiä vastaan.
- maailmanmeno
Ilotulitus, kai tiedät mikä se on. Taivaalle lentelee erivärisiä tulitteita. Nyt oli mukana muutakin jyrinästä päätelleen.
- 0000000
Latetiesi kirjoitti:
Joo, näin oli. Ydysvaltojen F-14 Tomcat ilmaherruushävittäjälaivue teki ylilennon matkallaan puolustamaan Suomea Venäjän laivaston ohjushyökkäyksiä vastaan.
"Yhdysvallat käytti F-14-koneita vuodesta 1974 vuoteen 2006, jolloin ne poistuivat käytöstä."
Ei ollu 🤔
- maailmanmeno
Helsingin Sanomissa ei ollut räjähtelevästä ilotulituksesta sanaakaan. Meteli oli niin kova, että oli varmasti dynamiittia joukossa.
Päättikö Venäjä paukutella Norjan rannikon lisäksi myös Helsingin rannalla? Jos näin on, niin jo on kekkuli maa tuo naapurimme Venäjä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905157
- 534046
- 252169
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271837Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161785- 151434
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹271227Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201036T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21980