Tämä huonokuuloinen mies

kuulokoje

siellä hyväntekeväisyysarpojen jakelijana,ei kuulle kun Kaija sanoo oikean vastauksen,eikä ollut ainoa kerta kun soittaja on jäänyt palkinnotta!!

5

155

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuttujaääniä

ihanaa aina kuulla kaijan ääntä ruudusta, toinen on tiedä ja voita ohjelman pekka mikkelistä jonka juttuja on ilo kuulla, leila porvoosta, joel, jukka sekä uki kanssa huippuja

• voihemmetinpitkakynsi

juontaja sanoi alussa eläin "esiintyy suomessa", "99% on nähnyt tämän luonnossa", "tunnettu" mutta vastaus oli kuusilokki jota ei edes ole suomessa ...

• tietaakokukaan

milloin onnenarpa jatkuu

• laiskuushuipussaan

Nyt jo toista päivää peräkkäin kysytään Maarianhaminaa Onnenarpa ja myös Tiedä ja voita ohjelmassa.
      Vähän voisi mielikuvitusta käyttää ettei samaa kysyttäisiin peräkkäisinä päivinä molemmissa ohjelmissa.
      Tämä kysymys ilmeisesti tuottaa eniten soittoja tai sitten ollaan vain laiskoja.
      Kaija pääsee läpi useita kertoja samassa lähetyksessä, samoin Uki aina ensimmäisenä. Monet eivät kertaakaan. Ovatko mainos tyyppejä?

• anonyymi_MSC

En usko että kaija on 100. soittaja

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluaisin kyllä

pyytää anteeksi. Sinä et varmaan enää juuri ajattele asiaa. Kuljet ylpeänä eteenpäin. Olit mulle se.
      Ikävä
      53
      1837
    2. Kappas! Jaajo Linnonmaa viestitteli näin nuorelle Janni Hussille: "Sulla oli siellä ihan..."

Jaajo Linnonmaa on tehnyt pitkän uran Radio Suomipopin Aamulypsy-ohjelmassa. Mies jättää aamushown joulukuun lopulla ja samalla katkeaa hedelmällinen
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1688
    3. Sä oot nainen ihan hullu.

Anna mun rakastaa sua. Anna mun himoita sua! Anna mun tulla sun päällesi ja sano mulle että sä rakastat mua. Mun päivä on muuten ihan pilalla
      Ikävä
      77
      1558
    4. Minkä biisin antaisit kaivatullesi?

Jos voisit antaa kaivatullesi yhden biisin niin mikä se olisi? 🎶
      Ikävä
      109
      1317
    5. Tykkäisitpä minusta

Edes ihmisenä. Kun minä tykkään niin paljon sinusta.
      Ikävä
      50
      1071
    6. Mikäs muutos Marttiinalla nyt tuli

On niin salaperäknen päivitys et enteileekö muuttoa johkin?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      179
      1054
    7. Ymmärrän jos tää oli nyt tässä

Mä mokasin ja toivon sulle pelkkää hyvää.
      Ikävä
      77
      1016
    8. Mitähän mietit mies

Jäitkö minua kaipaamaan siitä ajasta kun vielä nähtiin? Nähdäänkö me enää koskaan?
      Ikävä
      67
      1008
    9. Etkai sää vaan puhu minusta

sun tuttujen ja kaverien kans?
      Ikävä
      85
      887
    10. Veikkaus: Kuka voittaa Selviytyjät-kisan? Julia, Tommi vai Sami?

Selviytyjät-finaali on sunnuntaina. Nyt voi veikata voittajaa: Kuka voittaa Selviytyjät-kisan? -Julia -Tommi -Sami Lue lisää finalisteista: https:
      Tv-sarjat
      43
      848
    Aihe