Onko Tuusula ajanut terveyspalvelunsa alas?

TuusulaKonkassa

Sinne ei saa yhteyttä enää mitenkään

14

1033

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kipee

Tuusula säästää, kuntalaiset kärsii.
      Hyvinkäällä iltaisin hirveä tungos, kun päivystys ei toimi täällä.

Verot kyllä kelpaa...

• Minimierkki

Siellä on nykyään jokaiselle nimetty yhteyshenkilö, joka hoitaa "kaikki asiasi".
      Tää on joku uus systeemi ja saattaa jopa osoittautua hyvin toimivaksi. Aika näyttää.

Itse sain ajan sen perinteiseen päivystysnumeron kautta, mutta tunti piti jonottaa.
      Neuvoivat vastaisuudessa soittamaan suoraan sille yhteyshenkilölle, jolle voi myös viestin jättää.
      Kovasti olin kipeä, mutta ajan sain jo tunnin päähän, pääsin A-tiimin hoidettavaksi ja homma etenee..
      Akuutti tilanne saatiin helpottumaan ja jatkot muualla.

Mun puolesta iso kiitos sille hoitoryhmälle, hyvin toimittu.

Olen terkkarin vakio-asiakas, koska työterveyshuoltoa tms ei ole ollut, eikä varaa yksityisiin vaan eläkeläisellä ole.

Tuntuu minusta ainakin siltä, että Tuusula, tai johtava lääkäri ryhmineen haluaa kehittää terveyspalveluita. Kiitos vielä kerran ja, valitettavasti, pian taas tavataan.

• ToisilletoimiiToisilleEI

mikä siinä on, että työssäkäyvät eivät saa mitään apua tuusulan tervarista mutta
        eläkeläiset saa?

Et ole ainoa eläkeläinen joka kiittelee, mutta
        työläisille sanotaan ota buranaa - älä tule tänne.

Tuttuni on käynyt valittamassa nilkkaa ja olkapäätä noin 20 kertaa ja sille sanotaan, ota buranaa kyllä se siitä ja ongelmat vaan kasvaa kun mitään ei hoideta.

• sdddssssaa

Kunnan pamput ja muut pikkupomot menee pikkujouluristeilylle, ja rahat siihen otetaan sairailta,lapsilta ja vanhuksilta. Herrat lataa uusia voimia Tallinkin laivalla, ja sitten kankkusessa saadaan mukavia asioita hoidettua, kuten esim palkankorotukset kaikille kunnantalon asukkaille.

• Putkipois

Entä juoppojen A-klinikka ja tippaIitan palvelut?

• matut_pois_kunnasta

Nyt äkkiä loppu tälle matu_jengille herättävät pelkoja meidän kantasuomalaisten keskuudessa ovatko lie natseja muslimeita kumminkin, vielä porukassa näitä somppuja kaikki matut pois kunnasta

• Anonyymi

ON AJANUT

• Anonyymi

Olen monisairas mutta en saa yhteyttä Tuusulan terkkariin. Sattuu ihan aikuisten oikeesti.

• Anonyymi

ei ole pelkästään Tuusula. Hyvinvointialuehullutus on pilannut koko suomen tarveydenhoidon

• Anonyymi

Eräs nainen jarruttaa lääkärille pääsyä jo puhelimessa. Miksi ? Kivut on todella kovia.

• Anonyymi

On ajanut

• Anonyymi

On

Rahalla saa

• Anonyymi
    • Anonyymi
      UUSI

On

3 pormestari vastaa?

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      67
      3788
    2. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      88
      3169
    3. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      96
      2421
    4. Mikä ihme teitä savolaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.
      Tuusniemi
      15
      1649
    5. Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä

Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m
      Ikävä
      70
      1408
    6. Mikä tekee naisesta

Seksikkään ja viehättävän? Entä miehestä?
      Ikävä
      98
      1280
    7. Varusmiehen kuolema

Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä
      Kajaani
      42
      1208
    8. Mitä ajattelet rakkaastasi tällähetkellä?

Itse haluaisin jo hänen viereen..
      Ikävä
      50
      1021
    9. Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?

JOS siis sinä saisit päättää?
      Maailman menoa
      1
      1021
    10. Huippu, kaupunki ostaa hotellin

Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä
      Ähtäri
      56
      1020
    Aihe