Onko Tuusula ajanut terveyspalvelunsa alas?

TuusulaKonkassa

Sinne ei saa yhteyttä enää mitenkään

15

1346

Vastaukset 15

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kipee

Tuusula säästää, kuntalaiset kärsii.
      Hyvinkäällä iltaisin hirveä tungos, kun päivystys ei toimi täällä.

Verot kyllä kelpaa...

• Minimierkki

Siellä on nykyään jokaiselle nimetty yhteyshenkilö, joka hoitaa "kaikki asiasi".
      Tää on joku uus systeemi ja saattaa jopa osoittautua hyvin toimivaksi. Aika näyttää.

Itse sain ajan sen perinteiseen päivystysnumeron kautta, mutta tunti piti jonottaa.
      Neuvoivat vastaisuudessa soittamaan suoraan sille yhteyshenkilölle, jolle voi myös viestin jättää.
      Kovasti olin kipeä, mutta ajan sain jo tunnin päähän, pääsin A-tiimin hoidettavaksi ja homma etenee..
      Akuutti tilanne saatiin helpottumaan ja jatkot muualla.

Mun puolesta iso kiitos sille hoitoryhmälle, hyvin toimittu.

Olen terkkarin vakio-asiakas, koska työterveyshuoltoa tms ei ole ollut, eikä varaa yksityisiin vaan eläkeläisellä ole.

Tuntuu minusta ainakin siltä, että Tuusula, tai johtava lääkäri ryhmineen haluaa kehittää terveyspalveluita. Kiitos vielä kerran ja, valitettavasti, pian taas tavataan.

• ToisilletoimiiToisilleEI

mikä siinä on, että työssäkäyvät eivät saa mitään apua tuusulan tervarista mutta
        eläkeläiset saa?

Et ole ainoa eläkeläinen joka kiittelee, mutta
        työläisille sanotaan ota buranaa - älä tule tänne.

Tuttuni on käynyt valittamassa nilkkaa ja olkapäätä noin 20 kertaa ja sille sanotaan, ota buranaa kyllä se siitä ja ongelmat vaan kasvaa kun mitään ei hoideta.

• sdddssssaa

Kunnan pamput ja muut pikkupomot menee pikkujouluristeilylle, ja rahat siihen otetaan sairailta,lapsilta ja vanhuksilta. Herrat lataa uusia voimia Tallinkin laivalla, ja sitten kankkusessa saadaan mukavia asioita hoidettua, kuten esim palkankorotukset kaikille kunnantalon asukkaille.

• Putkipois

Entä juoppojen A-klinikka ja tippaIitan palvelut?

• matut_pois_kunnasta

Nyt äkkiä loppu tälle matu_jengille herättävät pelkoja meidän kantasuomalaisten keskuudessa ovatko lie natseja muslimeita kumminkin, vielä porukassa näitä somppuja kaikki matut pois kunnasta

• Anonyymi

ON AJANUT

• Anonyymi

Olen monisairas mutta en saa yhteyttä Tuusulan terkkariin. Sattuu ihan aikuisten oikeesti.

• Anonyymi

ei ole pelkästään Tuusula. Hyvinvointialuehullutus on pilannut koko suomen tarveydenhoidon

• Anonyymi

Eräs nainen jarruttaa lääkärille pääsyä jo puhelimessa. Miksi ? Kivut on todella kovia.

• Anonyymi

On ajanut

• Anonyymi

On

Rahalla saa

• Anonyymi
    • Anonyymi

On

3 pormestari vastaa?

• Anonyymi

Mitä ihmeessä itkette?

Minä ja vaimo, molemmat yli 70v, olemme saaneet kaikki tarvitsemamme rokotteet, hoidot ja lääkärinpalvelut.

Voisikoi olla niin, että metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan?

Vai onko niin, etteivät ole niin motivoituneita kun edessä on jatkuvasti omista elämnvalinnoista kärsivä, jolla ei ole aikomustakaan muuttaa elämäntyyliään?

Ei se lääkäri silloin pysty autamaan ja resurssit tuhlataan...

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      109
      2240
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      66
      853
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      825
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      806
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      531
      749
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      75
      674
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      650
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      600
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      561
    Aihe