Moskeijasta pukkaa ulos KYMMENITTÄIN 18-55 v ikäisiä Lähi-Idän " miehiä "vaikka osalla on hame päällää..Osa on varmaankin ruokatunnilla/vapaapäivällä/koulutusvapaalla/ Kelan isyysvapaalla/ tms ? Uudehkot Bemmin odottavat ( inva ) parkkipaikoilla... Samoi uudehkot I Padit kertovat kavereille kuka oli paikalla ym ym..Siinä sitä menee keskellä arkipäivää Sipilän kaipaamaa Kiky työvoimaa. HYVIN kotoutettua raavasta työvoimaa olisi tarjolla jos...
Hesan Malmi tänään klo 13
48
935
Vastaukset
- Geddasta
Myös Leppävaaran moskeijan edusta oli mustanaan perjantairukouksista poistuneita allahin miehiä. Yhtään naista ei joukossa ollut.
- kentietäisi
Olikos joukossa se yksi palstahörhö, Gubba, vai mikä tuon karvahattupään nikki nyt onkaan?
- HellKitty
Kukahan on antanut luvan käyttää rakennuksia moskeijana, toivottavasti ei ainakaan palotarkastajat...??
- Malmin-Muslumaani
Milloin muslimit kysyy lupaa mihinkään Pihliksen ent pankkikin saatiin asiakaskadon takia uuteen kannatavaan käyttöön. Nyt väkeä riittää että seinät pullistelevat ..
- Malmilla_kummastellaan
Kuuluuko islam muka sivistysvaltioihin?
- Sivistysvaltiot
Ei kuulu, eikä myöskään israel ja usa kuulu sivistysvaltioihin.
- maailman.matkaaja
Kävin islamin pääkaupungissa Moskeijassa.
Kohta kuuluu, kunhan Niinistö käy allekirjoittamassa massamuuttosopimuksen, voi kuulua plajon muutakin, mutta yksi on varmaa, suuri osa kantasuomalaisista rajataan ihmisoikeuksien ulkopuolelle eli eristetään sosiaalisesti, kuten YK:n sopimusteksissä mainitaan.
Alku on ollut jo lupaava, kuten näistä perjantaivapaataan viettävistä joukoista voi päätellä, sitä halutaan lisää.- los_minaretos
maailman.matkaaja kirjoitti:
Kävin islamin pääkaupungissa Moskeijassa.
Taitaa olla päässäsi sekaisin muutakin kuin termit ja käsitteet?
- Naurattaameitä
Sivistysvaltiot kirjoitti:
Ei kuulu, eikä myöskään israel ja usa kuulu sivistysvaltioihin.
Voihan vitsi mikä vastaus!:)))))))milloin islam on muuttunut joksikin valtioksi! Tämä sama hönösuvakki täällä alvariinsa sekoilee, hupaisaa! Ei osaa edes taivuttaa sanaa isänmaa!LOL!
- MinäVaanTaad
Tuikkaa elovenaa jostain syystä poistettu
- Ketäolivat
Olikohan ne samaa porukkaa joka purkautui jokunen tunti sitten erään ison rakennuksen ovesta. Kova kisa näytti olevan siitä kuka osaa kirota miehekkäimmin ja kuka ehtii sytyttää ekana savukkeen. Ja sitten ne häipyivät paikalta 80 -luvun Bemareilla ja karvanoppa-Tojotillaan pakoputket paukkuen sinisen savun saattelemina. Vain muutama harva jäi pihaan polkemaan Solifer-Suzukiaan käyntiin, sen jälkeen paikka hiljeni.
- Naurattaameitä
Taisivat olla isäsi ja veljesi muiden miespuolisten sukulaistesi kera.Olivat tulossa puolueensa, näiden persaukisten kommunistien perähikiän paikallis kokouksesta:).
- PalkatkaaMoskeijasta
Eikö pienyrittäjillä olekkaan työvoimapulaa kun koneinssejä kävelee vapaana? Työnantajat ovat sittenkin valehdelleet työvoimapulasta?!!! Vai eikö rahkeet riitäkkään maksaa palkkaa?
- verotulot
Kuvat ja rekkarit ylös niin tiedetään keitä ovat.
- Malmin-Muslumaani
"marraskuu 6, 2018
Perussuomalaiset: Haittamaahanmuutto kuriin tiukoilla otteilla, Suomi tyhjennettävä laittomasti maassa olevista henkilöistä www.suomenuutiset.fi/perussuomalaiset-haittamaahanmuutto-kuriin-tiukoilla-otteilla-suomi-tyhjennettava-laittomasti-maassa-olevista-henkiloista/ " EIHÄN NIITÄ TUOLLA OLE EIHÄN...
- matutatu
miksei täällä ole kuvalinkkejä autoihin ja ulos tuleviin insinööreihin ja lääkäreihin
ei mulla muuta - Mehmet-Hassan
No pojat oli tekemässä kimppaLOTTOA kun rajalla luvatut takuueläkkeet ovat jo 3 h myöhässä..
- Malmin-Muslumaani
ASIAT EIVÄT MITEENKÄÄN LIITY TOISIINSA ..eihän..?
"Uutiset | Ulkomaan uutiset
Puukkohyökkäys Melbournessa Australiassa: Kaksi loukkaantui, yksi kuoli - poliisi ampui puukottajan
Tänään klo 13:17
Mies sytytti auton tuleen ja puukotti kolmea ihmistä Melbournessa Australiassa. Poliisi kertoo tutkivansa tapausta mahdollisena terroritekona. BBC kertoo, että poliisi tavoitti hyökkäyksestä epäillyn miehen vilkkaalla kadulla ja pysäytti hänet ampumalla. Mies, jonka nimeä ei ole kerrottu julkisuuteen, kuoli ampumisen seurauksena saamiinsa vammoihin sairaalassa. Epäillyn kerrotaan olevan poliisille tuttu ja lähtöisin Somaliasta. www.iltalehti.fi/ulkomaat/681d07fc-61a1-4a45-98b6-dcaa6974304c_ul.shtml"
- rullaakelaa
Yhteinen hartaushetki Mosgayjassa.
- RobertKinty
Jos noista tänne tunkeneista pojista tehokasta työvoimaa halajaa on kaikki suomen moskeitat on jyrättävä maantasalle ja islam kieltoon, besore it s too late. Ei mulla muuta.
Ja mitä sinä teet siellä kyyläämässä Malmilla keskellä työpäivää? Työttömän pitää olla työmarkkinoiden käytettävissä eikä norkoilemassa muiden tekemisiä.
- imaamin.hattu
Malmilla on myös työpaikkoja.
imaamin.hattu kirjoitti:
Malmilla on myös työpaikkoja.
Anna "Malmin-Muslumaanin" vastata ihan itse.
- Malmin-Muslumaani
"Anna "Malmin-Muslumaanin" vastata ihan itse." No vastaan IHAN ITSE ..katsos kun Suomessa on vielä toistaiseksi sellainen kuin ELÄKEIKÄ .Ihminen kun on aikansa tehnyt virallista ei pimeää TYÖTÄ ( toisinkuin Moktar.Gubta) niin silloin eläkeyhtiö suorittaa jokakuussa ITSE ANSAITUN eläkekorvauksen. Sinulla trolli ei taida eläkekertymää tulla pelkällä Suoli24 sivustojen häiriköinnillä vaikka teet sitä 24/7. Vastattu on nyt seurataan riittäkö aivosi ymmärtämään tämän monimutkaisen asian ..Jos et ymmärrä niin kysy ylläpidolta tai Jukalta tai Aavikon.kaikkea tai Maailman.Matilta tai...?
- Hienopäivä
Malmin-Muslumaani kirjoitti:
"Anna "Malmin-Muslumaanin" vastata ihan itse." No vastaan IHAN ITSE ..katsos kun Suomessa on vielä toistaiseksi sellainen kuin ELÄKEIKÄ .Ihminen kun on aikansa tehnyt virallista ei pimeää TYÖTÄ ( toisinkuin Moktar.Gubta) niin silloin eläkeyhtiö suorittaa jokakuussa ITSE ANSAITUN eläkekorvauksen. Sinulla trolli ei taida eläkekertymää tulla pelkällä Suoli24 sivustojen häiriköinnillä vaikka teet sitä 24/7. Vastattu on nyt seurataan riittäkö aivosi ymmärtämään tämän monimutkaisen asian ..Jos et ymmärrä niin kysy ylläpidolta tai Jukalta tai Aavikon.kaikkea tai Maailman.Matilta tai...?
Loistava vastaus nyt mitataan Mokutar Jukka Guppan älykkyys.
- Hienopäivä
Tais olla Jukalle TAAS liian vaativa vastaus...
- Anarkisti
No jukka no...?
- Vero-Karhu
Palataankos Jukka tähän ennen 0-vero kommenttia..?
- matumaa
Siellähän niitä terroristeja koulutetaan kuten Ranskassakin tuli ilmi. Imaamit vain saarnasi "vääräuskoisten" tappamisella.
"No vastaan IHAN ITSE.."
Kiitos kun ehdit vastaamaan, hyvä "Malmin-Muslumaani". Jos kuitenkin viitsisit ottaa CapsLockin pois päältä. Isot kirjaimet tulkitaan helposti huutamiseksi. Toki ikä tuo mukanaan aina omat vaivansa. Olemmehan molemmat nähneet heitä, jotka huutelevat kadulla itsekseen. Tätä siis pitää varoa sekä minun että sinun.
Tottahan se on, että Suomi24-kirjoitukset kartuttavat huonosti eläkettä. Hyvä palkka ja pitkä työura taas tekevät sitä, joten uskoisin pärjääväni vast'edeskin ilman yhteiskunnan tukea. Olethan muuten muistanut hakea asumistukea? Useat eläkeläiset eivät edes tiedä, että he ovat pienituloisina oikeutettuja siihen.
Eläkeläisen tulee pitää kiinni sosiaalisista verkoistaan, liikkua ja syödä terveellisesti. Kiitos viestistäsi, pidetään yhteyttä.- Malmin-Muslumaani
" tulkitaan helposti huutamiseksi....?" KUULETKO TÄÄLLÄ TAAS huutoa...? Toki ikä tuo mukanaan aina omat vaivansa.Olethan muuten muistanut hakea APUA lääkäristä jos kuulet näillä sivustoilla usein HUUTOA ? Pientuloista en kohdallasi tiedä älystäsi tai pikinmiten älyttömyydestäsi on meillä kaikilla jokin käsitys...Ps missä persoonassa tänään vastasit Moktar.Gubta/Jukka/VUORTEN.kaikkea/Maailman.Matti/tms..
" KUULETKO TÄÄLLÄ TAAS huutoa...? "
Minä vain ystävällisesti varoitin asiasta. On sitten sinun asiasi, otatko neuvoni huomioon.- Malmin-Muslumaani
Moktar.Gubta kirjoitti:
" KUULETKO TÄÄLLÄ TAAS huutoa...? "
Minä vain ystävällisesti varoitin asiasta. On sitten sinun asiasi, otatko neuvoni huomioon.Niin se " viimeinen sana/kirjoitus " niinkö...?
- pieni.pala.ruskeaa
Oliko gubtakin pyllistelemässä siellä.
- pyllistellään
Oli se!))))))'
- nähtytänään
Talousrikospalstalla taas eikä siellä pyllistelemässä
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15456847/kuolleet-lehdet-ja-winkkarin-jalkipyykki
Vai että sinisellä ainostaan kirjoittaa. Valkku on valkku vaikka kuinka Moktarina häärii. - ammatti.sekin
nähtytänään kirjoitti:
Talousrikospalstalla taas eikä siellä pyllistelemässä
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15456847/kuolleet-lehdet-ja-winkkarin-jalkipyykki
Vai että sinisellä ainostaan kirjoittaa. Valkku on valkku vaikka kuinka Moktarina häärii.Takalaudan_kyllästäjä - nikillä siellä kukkoilee.
- Anarkisti
ammatti.sekin kirjoitti:
Takalaudan_kyllästäjä - nikillä siellä kukkoilee.
Nämä ovat pelkästään näitä Suoli24 maksamia trolleja..Lisää lukijoita lisää mainosrahaa..
- aika.sankari
Niin. https://keskustelu.suomi24.fi/t/15456847/kuolleet-lehdet-ja-winkkarin-jalkipyykki
Kyllästelee sitten takalautaa siellä.
- pukkaa
Niitä on nyt jo neljä päivää pukannut ulos ,onko kukaan nähnyt kenenkäänmenevän sisälle. Onko ne kaivaneet rajalta tunnelin ,jonka uloskäynti on moskeijassa.
- kakkelikille
Jos siellä on Sellon kirjaston sivutoimipiste. Passeja, pullaa ja Fazerin ruskeaa.. Mukana lapsia ja muita vähäjärkisiä hauskuuttamassa Sellon oma kirjastopelle Gubta.
- kalkkunaa.tahdon.kalkku
Gubtailee persnahoista huudellen tuolla.
- Suoli.24
Savutamme kohta tavoitteemme . Yli 75% kirjoituksista poistetaan.
- Malmin-Muslumaani
Tänään en trollaa sillä tänään kumarellaan keski-aikaa sillä tänään on KAIKKIEN Suomen muslumaanien palkallinen vapaapäivä.
- Malmin-Muslumaani
Nyt olis Pihliksen entinen Postinlajettelukeskus tarjolla moskeijaksi...Milloin Mokutar Guppa milloin menette..?
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu5522800Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu892542Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211611Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771542Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101480- 691394
Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔421385- 271298
Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut3091276Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun901173