Oriveden autohuollot

TampereellaOsaavat

Miten voi olla että jatkuvasti saa vain huonoa kokemusta vuoroon jokaisesta. Ei pelkästään omalle kohdalle vaan tutuilla samaa sanomaa paikallisista autohuolloista.
Itse käytin uutta autoani huoltovälin määräämässä merkkihuollossa ja olin havainnut autossa vian mitä ihmettelin heille. Minulle vakuuteltiin että "vikaa ei ole" ja se vika on suurinpiirtein päässäni. Ainakin tällainen kuva jäi. Väitettyäni että tällainen ei ole normaalia uudelle autolle (en asiaa ala yksilöimään tarkemmin koska en halua tänne tarkemmin selittää asiaa). Minulle sanottiin että "voithan sä käydä toisaalla asian selvittämässä"

No maksoin ja kävin muualla. Autossa havaittiin erittäin suuri "vika" mitä epäilinkin ja joka oli tullut virheellisenä jo tehtaalta joka muunmuassa on perus ajossa jopa hengenvaarallinen ongelma ei vaan itselleni vaan myös muille kanssa autoilijoille.
Soitettuani heille minulle ilmoitettiin "olet ostanut auton siitä ja siitä liikkeestä joten tampereella he hoitavat asian me emme tätä hoida" Siis kyse merkkihuollosta.
Koskahan autohuolloistakin on tullut sellaisia kuten terveyspalveluista että sieltä mistä oot kotoisin siellä sinut hoidetaan? Onneksi en ostanut autoani lapista sillä merkkihuollon käyttäminen lapin huoltopisteillä olisi jo vaatinut arki suunnittelua uusiksi. Etenkin jos tilanne on tämä että autojen merkkihuollot eivät ole maanlaajuisia.

No soitin Tampereelle asiasta. Sieltä löytyi palvelualtis henkilö joka otti asian vakavasti. Sanoin että mulla on mustaa valkoisella autossa olevasta suuresta viasta mikä pitää takuussa korjata. Asia lähti eteenpäin ja osa ulkomailta tilaukseen.
Erikoisin kohta oli se kun henkilö kysyi minulta "teillähän on siellä orivedelläkin merkkihuolto miksi et hoitanut asiaa sitä kautta" Kerrottuani että koko asiaa vähäteltiin ja neuvottiin ottamaan yhteyttä teihin hän nauroi puhelimen päässä "heh ei ole ensimmäinen kerta kun kyseinen firma siirtää asiakkaitaan meille eli he eivät halua edes asentaa tätä osaa autoosi tai eivät osaa"
Eli totuus on täydellinen ammattitaidon puute orivesiläisessä huollossa.

Kysyn vaan mitä jos palvelua olisi käyttänyt autoista edes sitä vähää tietämätön henkilö joka itse olen ja olisi mennyt siihen uskoon "ei autossasi vikaa ole" ja ajaisi tällähetkellä tuolla hengenvaarallisesti käyttäytyvällä autolla niin kuka on vastuussa? Jos ei ole osaamista ja ammattitaitoa ei silloin pidä olla koko alalla alkuunkaan. Mitä tästä opin? No sen että TÄMÄKIN asia pitää hoitaa jossain muualla kuin omassa kaupungissani jossa on olevinaan palvelu mutta jossa on täysin ammattitaidoton henkilökunta.

8

686

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • luulisinNäin

      ja merkki tais olla Hyundai tai Suzuki.........

      • Anonyymi

        Myydään siellä Isuzua ja Ssangyongiakin.


    • Rok_Roll

      Mää ajan vaan vanhoilla romuilla ja ex-vaimon suosituksesta ajoin viimeks romun Oriveden Öljyhuoltoon. Helvetin hyvä ja ystävällinen kaveri, jonka nimee en tierä. Kaikki tuli kuntoon. Suosittelen ton perusteella

      • Anonyymi

        Älä nyt ittees kehu.


    • Anonyymi

      Vienkin auton Tampereelle huoltoon. Koska itselläni samansuuntaisia kokemuksia ko. korjaamosta. Ja minulla on aito Turkissa valmistettu saksalaisauto. Junalla sitten kotiin. Huoltakoot niin kauan kuin jaksavat.

    • Anonyymi

      Myy autosi pois. Äläkä uutta hommaa.

      • Anonyymi

        Myin jo aikapäivää sitten ja merkkikin vaihtunut ja huollot edelleen tampereella jossa ammattitaitoiset toimijat. Oriveden onnettomat autohuollot lienevät jo pirkanmaalainen kuuluisuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myin jo aikapäivää sitten ja merkkikin vaihtunut ja huollot edelleen tampereella jossa ammattitaitoiset toimijat. Oriveden onnettomat autohuollot lienevät jo pirkanmaalainen kuuluisuus.

        Sanoin Älä uutta hommaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      432
      3105
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      107
      2492
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      368
      2306
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      158
      2025
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1847
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1277
    7. 166
      1255
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1176
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      72
      1111
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      967
    Aihe