Pari leffaa hakusessa

klingon

Jees.
Elikkä tää eka on varmaan helpompi nakki selvittää:

Leffassa tulee ihmismäisiä muukalaisia Maahan ja ne säilyttää jossain uima-altaassa eräänlaisia koteloita tai semmoisia munia, joissa ne hautoo niitä omiaan ja sitten ihmiset jossain vaiheessa huomaa että uidessaan siinä vedessä ne saa energiaa ja vanhuksetkin tuntuu nuorentuvan.

Tämä lienee hankalampi:

Toinen leffa taas on tämmönen perinteisempi kasariscifi-leffa tyyliin last starfighter tai jotain. Tässä leffassa joku paha iso alus tuhoaa jossain syrjäisellä planeetalla hyvien jätkien laivastot ja ainoastaan 7 erilaista pikkualusta (muistaakseni) jää ehjäksi ja ne lähtee yhdessä tuhoamaan sellaista isompaa. Yhessä niistä aluksesta oli jotain älykkö-humanoideja, yhtä ohjasi joku amazoni-nainen ja oli muitakin plus sitten tietysti tämä sankarimme. Ja jotenkin lopulta tää sankari saa tuhottua sen aluksen.

Onko kellään hajua leffojen nimistä ja englanninkielisistä mielellään?
Kiitos.

4

876

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eka on helppo..

      Eka on Cocoon vuodelta 1985; siihen tehtiin useampikin jatko-osa. Oli muuten suht. iso hitti. Ohjaajana Ron Howard.

      Kakkonen ei sano mulle mitään, sorry!

    • Elokuva mestari

      Toi eka taitaa olla Forrest Gump,
      se jossa on Tom Hanks, kuten mainitsitkin.
      Toisesta leffasta tulee mieleen että se olisi tämä Isä sisäkkönä, joka on myös mustakin tosi hyvä. :)
      Toivottavasti auttoi, oli kiva auttaa. :)

      • klingon

        mitä vit...???!!!???
        heh =)

        ei tainnu nyt osua veikkaukset ihan kohdilleen.
        tuli mieleen että toi toinen vois muuten olla Battle Beyond Stars. oiskohan? onko kukaan nähnyt semmoista leffaa aikoihin?


    • Peto Eläin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1418
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      952
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      741
    4. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      677
    5. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      32
      665
    6. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      641
    7. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      110
      634
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      614
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      64
      598
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      587
    Aihe