Kun olen tilannut ebaysta tuotteita joissa on seurantakoodi niin huomasin että normaalisti suomen posti ei lajittele viikonloppuisin mutta joissain postiluokissa se lajittelee
Tietääkö kukaan missä luokissa lajittelu tapahtuu viikonloppusin?
Postin lajittelu viikonloppuisin
9
1863
Vastaukset
- VanhaKusti
Ennenvanhaan posti oli täynnä pikkupomoja,eikä mistään yhdessäkään mitään tienneet. Tuskin meno siitä on tällekkään päivälle yhtään petrannut?
- peltopaket
Mitä aloittaja tarkoittaa "postiluokilla"?? Seurantahan on aina priority ,1lk.
- Mutäääh
Tarkoitan postiluokkaa mikö valitaan ebayssa millä lähettäjö postittaa usein on ollut economyssa* seurantakoodi
* tai standardissa
Ap - snail-mail
Mutäääh kirjoitti:
Tarkoitan postiluokkaa mikö valitaan ebayssa millä lähettäjö postittaa usein on ollut economyssa* seurantakoodi
* tai standardissa
ApNormihintaiset paketit lajitellaan vain arkisin. Olen ollut ennen postin lajittelukeskuksessa töissä.
- MaammeKaikkiViisaat
Lukekaa Bukohskin postitoimisto niin tiedätte millaista porukkaa sinä laitoksessa hippaa.
- itsepalvelua
Minä lajittelen postin kotona, kirjeet ja laskut työpöydälle, mainokset tiskipöydälle, lehdet olohuoneen pöydälle jne. jne. Mahdolliset paketit makuuhuoneeseen sängyn alle.
- Postipoika
Ihme että mitään arvokkaampaa jää edes lajiteltavaksi, kun postit ovat aivan hunningolla ulkona ilman valvontaa tai siis pelkällä kameravalvonnalla melko pitkiäkin aikoja. Kuka niitä valvontavideoita joutaa edes katsomaan, jos jotain tapahtuisikin pihalla? Pihat aitaamattomia, jonne voi kävellä kuka tahansa.
- lpokj
Mummo tilasi joululahjoja liikkeestä, joka on omassa kaupungissa, koska ei halunnut pyytää kyytiä ja kantoapua. Yli sadan euron tilaus tulisi vielä ilmaiseksi lähikauppaan, jonne hän jaksaa kävellä.
Kun ilmoitus tuli, paketti olikin viety johonkin joulukiirekonttiin monen kilometrin päähän. Kauppaan olisi ollut lyhyempi matka.
No käytiin hakemassa mummon paketti. - sdcsdeeergggg
Varmaan postit joissa on sovittu toimitusaika, esimerkiksi seuraavana arkipäivänä. Silloin perjantaina toimitukseen lähtenyt posti pitää olla maanantaina perillä niin varmaan vkl niitä lajitellaan.
Ulkomaanposti tuskin näihin kuuluu, tulee sitten kun tulee vaikka voi niissäkin ostaa kalliimman toimituksen että tulee nopeasti mutta eihän nämä kaikki edes postin kautta kulje ollenkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375096- 823626
- 333006
- 612985
- 102906
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562353- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351669