Postin lajittelu viikonloppuisin

Mutäääh

Kun olen tilannut ebaysta tuotteita joissa on seurantakoodi niin huomasin että normaalisti suomen posti ei lajittele viikonloppuisin mutta joissain postiluokissa se lajittelee
Tietääkö kukaan missä luokissa lajittelu tapahtuu viikonloppusin?

9

1863

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VanhaKusti

Ennenvanhaan posti oli täynnä pikkupomoja,eikä mistään yhdessäkään mitään tienneet. Tuskin meno siitä on tällekkään päivälle yhtään petrannut?

• peltopaket

Mitä aloittaja tarkoittaa "postiluokilla"?? Seurantahan on aina priority ,1lk.

• Mutäääh

Tarkoitan postiluokkaa mikö valitaan ebayssa millä lähettäjö postittaa usein on ollut economyssa* seurantakoodi

* tai standardissa
        Ap

• snail-mail
        Mutäääh kirjoitti:

Tarkoitan postiluokkaa mikö valitaan ebayssa millä lähettäjö postittaa usein on ollut economyssa* seurantakoodi

* tai standardissa
        Ap

Normihintaiset paketit lajitellaan vain arkisin. Olen ollut ennen postin lajittelukeskuksessa töissä.

• MaammeKaikkiViisaat

Lukekaa Bukohskin postitoimisto niin tiedätte millaista porukkaa sinä laitoksessa hippaa.

• itsepalvelua

Minä lajittelen postin kotona, kirjeet ja laskut työpöydälle, mainokset tiskipöydälle, lehdet olohuoneen pöydälle jne. jne. Mahdolliset paketit makuuhuoneeseen sängyn alle.

• Postipoika

Ihme että mitään arvokkaampaa jää edes lajiteltavaksi, kun postit ovat aivan hunningolla ulkona ilman valvontaa tai siis pelkällä kameravalvonnalla melko pitkiäkin aikoja. Kuka niitä valvontavideoita joutaa edes katsomaan, jos jotain tapahtuisikin pihalla? Pihat aitaamattomia, jonne voi kävellä kuka tahansa.

• lpokj

Mummo tilasi joululahjoja liikkeestä, joka on omassa kaupungissa, koska ei halunnut pyytää kyytiä ja kantoapua. Yli sadan euron tilaus tulisi vielä ilmaiseksi lähikauppaan, jonne hän jaksaa kävellä.
      Kun ilmoitus tuli, paketti olikin viety johonkin joulukiirekonttiin monen kilometrin päähän. Kauppaan olisi ollut lyhyempi matka.
      No käytiin hakemassa mummon paketti.

• sdcsdeeergggg

Varmaan postit joissa on sovittu toimitusaika, esimerkiksi seuraavana arkipäivänä. Silloin perjantaina toimitukseen lähtenyt posti pitää olla maanantaina perillä niin varmaan vkl niitä lajitellaan.
      Ulkomaanposti tuskin näihin kuuluu, tulee sitten kun tulee vaikka voi niissäkin ostaa kalliimman toimituksen että tulee nopeasti mutta eihän nämä kaikki edes postin kautta kulje ollenkaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      5096
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3626
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      33
      3006
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2985
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      10
      2906
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      56
      2353
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      41
      1838
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1780
    9. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1721
    10. Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?

Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai
      Sinkut
      135
      1669
    Aihe