sukulaisesi jatkavat elämää

minä.tiedän

Itse katoat olemattomiin, mutta sukusi jatkaa perimääsi.

30

419

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuolematonsielu

      Sitä minä olen miettinyt että sukulaisilla on ns karmallinen side monellakin. Esim aviopuolisoilla ja lapsilla.

      • vanhempienyhdistelmä

        Karma eli perimä meidän valintoja ohjaa.


      • HermeneuttinenKehä
        vanhempienyhdistelmä kirjoitti:

        Karma eli perimä meidän valintoja ohjaa.

        Geeniperimä on vain osa karmaperintöämme. Valintamme ovat osaltaan johtaneet karmaamme.

        Kun yksipuoliset näkemykset pannaan sivuun, niin asia on kuin neuroplastisiteetin kanssa: Aivojesi nykytila kyllä rajoittaa mahdollisuuksiasi tässä hetkessä, mutta niissä yhä jäljellä olevien mahdollisuuksien rajoissa voit valinnoilla ratkaisevasti vaikuttaa aivojesi tuleviin nykytiloihin ja niihin sisältyviin mahdollisuuksiin.

        Kylvämäämme viljaahan me aina korjaamme, vaikka niin mielellämme ilman vastuuta kulloisestakin nykytilastamme olisimmekin ja niin viattomina esiintyisimmekin.


      • tyhmienmaailmassa
        HermeneuttinenKehä kirjoitti:

        Geeniperimä on vain osa karmaperintöämme. Valintamme ovat osaltaan johtaneet karmaamme.

        Kun yksipuoliset näkemykset pannaan sivuun, niin asia on kuin neuroplastisiteetin kanssa: Aivojesi nykytila kyllä rajoittaa mahdollisuuksiasi tässä hetkessä, mutta niissä yhä jäljellä olevien mahdollisuuksien rajoissa voit valinnoilla ratkaisevasti vaikuttaa aivojesi tuleviin nykytiloihin ja niihin sisältyviin mahdollisuuksiin.

        Kylvämäämme viljaahan me aina korjaamme, vaikka niin mielellämme ilman vastuuta kulloisestakin nykytilastamme olisimmekin ja niin viattomina esiintyisimmekin.

        Rikollinen tekee rikoksia ja ei jää koskaan kiinni.
        Rikollinen menestyy, sekö on se karma.


      • Kuolematonsielu

        Karma toimii varmasti joko tässä tai seuraavassa elämässä. Rikollisen elämä on vain näennäisesti menestykästä, lopulta hän jää kiinni ja saa rangaistuksensa myös mäallisessa oikeudessa. Hän joutuu itse kokemaan rikoksia joskus tai sitten hvittämään niitä muulla tavoin. Kaikki reot heijastuvat takaisin niin myös hyvät.


      • rikosrekisterivaikuttaa
        Kuolematonsielu kirjoitti:

        Karma toimii varmasti joko tässä tai seuraavassa elämässä. Rikollisen elämä on vain näennäisesti menestykästä, lopulta hän jää kiinni ja saa rangaistuksensa myös mäallisessa oikeudessa. Hän joutuu itse kokemaan rikoksia joskus tai sitten hvittämään niitä muulla tavoin. Kaikki reot heijastuvat takaisin niin myös hyvät.

        Mistä pankista nämä hyvät teot saa käydä nostamassa.


    • kuhansanot

      Aloittaja, et sinä sitä tiedä. Tiedät sen itsekkin.

      • Kyllä se tietää.

        Ihmisen perimä on pullonkaulan vuoksi 50000 - 100000vuotta sitten niin kapea, että olemme kaikki käytännössä serkuksia.


    • kuolematonsielu

      Kyllä minua sitten vähän korpeaisi jos katoaisin olemattomiin.

      • ymmärrän

        Olet uskotellut ja uhrannut niin paljon.


    • MEläjä

      Niinpä, se menee fyysisessä maailmassa näin, mutta kaikki muuttuu ns. kuolemassa.

      • EEläjä

        Oletko sinä kuollut ?


      • Kuolematonsielu

        Minä ja sinä ei koskaan kuolla.


      • MEläjä
        EEläjä kirjoitti:

        Oletko sinä kuollut ?

        Ihminen on jollakin tasolla kuollut jo eläessään, Mestareilla on tästä asiasta omat näkemyksensä.


      • EEläjä
        MEläjä kirjoitti:

        Ihminen on jollakin tasolla kuollut jo eläessään, Mestareilla on tästä asiasta omat näkemyksensä.

        Mikä sen tason määrää, että on kuollut jo eläessään.


      • MEläjä

        Puhutaan henkisen tason tilasta, ei fyysisen.
        On vain niin, että kyvykkyys oivaltaa ei ole kaikilla samaa tasoa, me kuljemme omia polkuja tässä asiassa.
        Kysymys ei ole paremmuudesta, kukaan ei ole toista parempi tai huonompi, kokemuksien määrä vaihtelee.


      • minävielämietin
        MEläjä kirjoitti:

        Puhutaan henkisen tason tilasta, ei fyysisen.
        On vain niin, että kyvykkyys oivaltaa ei ole kaikilla samaa tasoa, me kuljemme omia polkuja tässä asiassa.
        Kysymys ei ole paremmuudesta, kukaan ei ole toista parempi tai huonompi, kokemuksien määrä vaihtelee.

        luo sitten jotain mullistavaa.


      • MEläjä
        minävielämietin kirjoitti:

        luo sitten jotain mullistavaa.

        Mikset luo itse, luojiahan me ollaan.


      • nimihistoriaan
        MEläjä kirjoitti:

        Mikset luo itse, luojiahan me ollaan.

        Minä vielä mietin.


    • jaelät

      Jos ei tunne Jeesusta Kristusta ja ei ole syntynyt uudesti ylhäältä, on hengellisesti kuollut. Olet EEläjän asian tiedostanut. Lue Johanneksen evankeliumi ja Johanneksen kolme kirjettä Uudesta testamentista rukoillen .

      • minäelän

        Jos on syntynyt uudesti ylhäälle ei ole henkisesti kuollut.


    • kepsap

      Onkohan aloittaja koskaan nähnyt kuollutta ihmistä, etenkin lähiomaista? Elävässä ja kuolleessa on selkeä ero, vaikka elävä olisi äärimmäisen syvässä unessa, niin syvässä että hädin tuskin näkee että hengittääkö se tai jopa koomassa, silti näkee että se on elossa. Elokuvissakin "kuolleista" näkee helposti että he eivät ole aidosti kuolleita.

      Katsoppa vaikka kun kävelet kaupungin katua pitkin, joka ikisen eläväisen olennon kohdalla näet heidän tietoisuuden (hengen), se pelkkä keho on vain kulkuneuvo tässä fyysisessä värähtelyntaajuudessa missä itsekin olet tällä hetkellä, kuolemaasi asti.

      Tämän lisäksi että olen nähnyt molempien vanhempieni kuolleet kehot, olen kokenut siskon ex-miehen luona kummittelua. Se paikka oli vanha maatila, ollut samassa paikassa jo 1600-luvulta asti. Sisällä päärakennuksessa aistin monesti mustia varjoja, ihan kuin joku hahmo liikkui sivusilmällä katsottuna, kerran jopa säpsähdin yöllä kun luulin että jokin tyyppi seisoi vierelläni? Mutta kaikkein paras kokemus oli se kun eräänä kesäyönä nukuin vanhassa aitassa ja heräsin aamuyönä klo 3 aikaan, kun kuulin siellä sisällä askeleita, kuin jokin olisi käyskennellyt bootsit jalassa, välillä pysähtyen ja sitten jatkaen kävelyä siellä. Ketään en silti koskaan nähnyt.

      Tietoisuus ei kuole koskaan! Tämä on aika tajuttoman iso asia kun sen "hiffaa", se tunne kun tajuaa että on aina ollut olemassa, ikuisesti, ei ole alkua eikä loppua, koska tietoisuus on kuin tila joka on päällä nyt-hetkessä. Tämä elämä tässä kehossa on yksi hyttysen kusi ikuisen tietoisuuden rinnalla ja monta kertaa tämä fyysinen elämä koetaan uusintana. Ei kannata tosiaankaan luulla että tämä keho ja sen nimi on sama asia kuin ikuinen tietoisuutesi.

      • siinä_on_ero

        Kummittelu on aistimus, että jokin tarkkailee, sen luo aivot.
        Oletko sinä ollut koomassa vai nähnyt koomassa olevan.


      • kepsap

        Aivot ei luo mitään aistimuksia, vain vastaanottavat ja ohjaavat kehoa komentojen mukaan. Aivot on vain tietokone, ei sen kummempaa.

        Ei tietokonekaan tee yhtään mitään jos sitä ei erikseen käske jotain tekemään, se suorittaa ennalta annettujen komentojen mukaan tehtävänsä loppuun ja jää odottamaan sitten seuraavaa käskyjen ajoa. Tietoisuutta ei tietokoneessa ole, eikä tietoisuutta ole myöskään missään tekoälyssä.

        Nämä ihmismäiset robotit on siksi jotenkin aika karseen oloisia, koska ne vaikuttavat jotenkin zombeilta, keho ilman sielua/tietoisuutta joka silti tietokoneen käskyjen avulla reagoi ympäristöön. Mutta silti sen näkee hyvin että se on vain "tyhjä" keho.

        https://www.youtube.com/watch?v=WijMCSfX0RA

        Isäni oli koomassa päivän ennen kuin kuoli, siinä oli ihan vissi ero kun näin hänet sitten kuolleena, verrattuna siihen kun oli koomassa.


      • kepsap

        Lisäksi tuohon kummitteluun vielä, että kumma juttu miksi näitä "aivojen luomaa aistimuksia" en ole kokenut missään muualla kuin tuolla maatilalla, miksi en koe näitä vaikka täällä kotonani? Miksi ainut paikka missä koin noita oli tuo maatila? Enkä ole ainut vaan siskoni myöskin kertoi vastaavia kokemuksia.


      • uudestaantestaamaan
        kepsap kirjoitti:

        Lisäksi tuohon kummitteluun vielä, että kumma juttu miksi näitä "aivojen luomaa aistimuksia" en ole kokenut missään muualla kuin tuolla maatilalla, miksi en koe näitä vaikka täällä kotonani? Miksi ainut paikka missä koin noita oli tuo maatila? Enkä ole ainut vaan siskoni myöskin kertoi vastaavia kokemuksia.

        Joko siskosi on perinyt hulluuden myös tai sitten siellä maatilalla on jokin tekijä
        joka laukaisee siskosi ja sinun aivoissasi jotain.
        Muistan kuulleeni jostain magneettikentistä tai raudan jostain, joka voi
        saada herkät ihmiset reakoimaan.


      • KummituksetonTalo
        kepsap kirjoitti:

        Lisäksi tuohon kummitteluun vielä, että kumma juttu miksi näitä "aivojen luomaa aistimuksia" en ole kokenut missään muualla kuin tuolla maatilalla, miksi en koe näitä vaikka täällä kotonani? Miksi ainut paikka missä koin noita oli tuo maatila? Enkä ole ainut vaan siskoni myöskin kertoi vastaavia kokemuksia.

        Olen ollut itse paikalla kun eräässä maalaistalossa asuva vanhempi ihminen sanoi kuulevansa ääniä. Hän oli ehdottoman vakuuttunut että äänet tulevat ympäriltä. Meitä oli yhteensä neljä kuuntelemassa. Muut eivät kuulleet yhtään mitään. Jos vain yksi kuulee niin ei jää paljoa epäselvää siitä että äänet syntyvät silloin omassa päässä. Normaali terve ihminen tietää, että mielen omia tuotteita voi joskus olla mahdotonta erottaa todellisista ympäristön tapahtumista.


    • outoa_meininkiä

      Suvulle tulee joskus sukupuutto, niin kuin koko ihmiskunnallekin ennemmin tai myöhemmin. Ja universumikin tuhoutuu lopulta.

      • Tuhonairut

        Mitä nousee Universumin tuhkasta?


    • kylmätotuus

      Niin se menee jokaisen kohdalla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1458
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1002
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      751
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      725
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      697
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      670
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      659
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      644
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      67
      623
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe