MV-Lehteen tulossa suuria muutoksia…
https://mvlehti.net/2018/11/01/mv-lehteen-tulossa-suuria-muutoksia/
"Se että julkaisua voidaan jatkaa, vaatii kuitenkin muutoksia mm. julkaisun linjassa. MV-lehden tulevat vetäjät ja toimittajat eivät oma-aloitteisesti ja tarkoituksella halua yhden yhtä poliisitutkintaa, ja näinpä ollen julkaisupoliitikalle tullaan lyömään selvät raamit."
"MV:n puikkoihin ja niin sanottuun toimitukseen tullaan pikkuhiljaa keräämään henkilöitä, jotka sitoutuvat pysymään lain asettamissa rajoissa, eikä kukaan pääse enää kirjoittamaan mitä sattuu, ja piiloutumaan vastuulta yhden ihmisen taakse."
Valtamedian vastapainolle on oltava objektiivinen media. Suomessa on tehty murha, jossa ihminen paloiteltiin ja Kotkassa epäillään samantyyppistä murhaa. Miksi valtamedia vaikenee näistä raaoi´sta väkivallan teoista? No, varmaan arvaatte mutta MVlehti kertoo tarkemmin...
Onko MVlehdellä sanavapaus?
UndergroundNews
1
226
Vastaukset
- Lolletilooh
Ei tietenkään ole. Sinne ei saa kirjoittaa esim millään tavalla Venäjää arvostelevia kirjoituksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712983
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil271308