Eli sähkökaapin yksi rele pitää pientä surinaa tai resonanssiääntä käynnitettäessä. Ääni kestää noin 3-5 sekuntia. Muuten kaikki toimii eli releen takana olevat pistokkeet ja valaisimet toimii. Onko kellekkään tullu vastaan ? Muut releet eivät pidä käynnisttettäessä mitään ääniä !
rele pitää käynnistettäessä ääntä
9
1778
Vastaukset
- sähkö_susi
Googlaamalla jo tietäisit
- tarkennusta
Mistä käynnistyksestä on kyse.
- Osa-aikaeläkeläinen
Minullekin sähkäri asensi kai vanhan yösähköreleen. Sitä piti räplätä sulamisesta muutama kerta että hurina lakkasi.
- Osa-aikaeläkeläinen
Sulake muuttui sulamiseksi. Ilmastonmuutosta kai..
- pölyt.pois
Mikäli on tavallinen kontaktorityyppinen niin pöly ja lika aiheuttaa surinaa.
http://media.taloon.com/image/upload/q_70,f_auto,w_400,h_650,c_limit/cloud/k/slo/3885661.jpg
Mutta sitä hommaa ei saa maallikko tehdä. - poiyhjkl
Rele /kontaktori vaihtoon jos häiritsee, noita on sitten saatavilla "hiljaisimpinakin" malleina.
- sähkösepe
Siis kun sähkökaapissa olevan releen laittaa päälle niin hetken kuuluu pientä surinaa joka loppuu noin 3-5 sekunnin päästä. Tätä ei tapahdu muilla releillä ?
- ihmerele.on
Siis minkä päälle laitat releen, eikö se ruuvattu tai din-kiskossa kiinni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3073025Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612353- 1212049
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492033Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271733Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 671379
- 661337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781233