Heippa taas kaikki äidin pikku anarkistit sekä ikäloput hömppäukot ;-)
Täällä saaristossa eletään kuin ensimmäistä päivää; politiikka ei kiinnosta ja kaikki saavat omenoita kyllikseen. Tai no tietystikin keskustalaisuus on hieno asia, kait... , mitä se sitten nykyään enää edes tarkoittaa... Jospa joku selittäisi. Miten se linkittyy Sipilän ja kokkareiden riistoporvarismiin ja ylenpalttiseen holhoamisviettiin ? Tuon kun ymmärrän niin eroan oitis piraattipuolueesta ja kumarran neliapilaa niin syvään, että parta varpahia viistää ja nikamat rusahtelee.
Elämän tarkoitus on ikävän karkoitus.
Kyllä yksi ryssä aina kymmentä suomalaista vastaa.
Aleksis Kivi kuoli kuppaan, varokaa naisia.
Saariston kuulumisia
9
267
Vastaukset
- Peräkammarin_Urpo
Kyllä olet oikeassa, nainen ON kamala. Niin ja katala. Semmoista tulee visusti välttää.
- Joku_roti_irstauteenkin
Meidän kylällä oli yksi. Onneksi se muutti pois. Sillä lailla hemputti takalistoaan että särjin lasisen kiljukiulun ja pottumehu valui valtoimenaan pirtin kamanain kautta tanhuville saakka. Vahinkohan se oli mutta kun sillä lailla mieltäni järisytti hän.
- Anonyymi
Joku_roti_irstauteenkin kirjoitti:
Meidän kylällä oli yksi. Onneksi se muutti pois. Sillä lailla hemputti takalistoaan että särjin lasisen kiljukiulun ja pottumehu valui valtoimenaan pirtin kamanain kautta tanhuville saakka. Vahinkohan se oli mutta kun sillä lailla mieltäni järisytti hän.
Voehan rähmä
- Anonyymi
Joku_roti_irstauteenkin kirjoitti:
Meidän kylällä oli yksi. Onneksi se muutti pois. Sillä lailla hemputti takalistoaan että särjin lasisen kiljukiulun ja pottumehu valui valtoimenaan pirtin kamanain kautta tanhuville saakka. Vahinkohan se oli mutta kun sillä lailla mieltäni järisytti hän.
Pientähän tuo on, meillä yksi ämmä, nimikin viittasi vahvasti avaukseen, Saari ja ammatti taisi olla karjakko, vai mikä se oli, tallousministerinä tuhosi valtion talouden ja sitten lähti, vai minnekä se meni. Nuo viirupyllyt saa terveen miehen ihan holmöksi vai mikä se oli.
Saisiko sen liimattuva, vai mitenkän sen kiljukiulun korjattuva? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pientähän tuo on, meillä yksi ämmä, nimikin viittasi vahvasti avaukseen, Saari ja ammatti taisi olla karjakko, vai mikä se oli, tallousministerinä tuhosi valtion talouden ja sitten lähti, vai minnekä se meni. Nuo viirupyllyt saa terveen miehen ihan holmöksi vai mikä se oli.
Saisiko sen liimattuva, vai mitenkän sen kiljukiulun korjattuva?En suanunna sitä ennee ehejäksi. Ostaa pärräytin uuven. Pattayalta sain halavalla, vaikkaki ilimat takkuuta.
Valtion tallous on valtion tallous, skootteri on lälläripyörä, namusia naesia katsastan, moottoripyörällä ratsastan... Vae mahtoko tuokinnii olla toesin perriin vae mite se olj... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En suanunna sitä ennee ehejäksi. Ostaa pärräytin uuven. Pattayalta sain halavalla, vaikkaki ilimat takkuuta.
Valtion tallous on valtion tallous, skootteri on lälläripyörä, namusia naesia katsastan, moottoripyörällä ratsastan... Vae mahtoko tuokinnii olla toesin perriin vae mite se olj...Ennen kyläseppä kuin kyläseppä takoi uuven kiljukiulun lasista hetkessä, prkle nyt on sekin tietotaito varastettu vinkuintiaan. Väyrysen kupitkin tekivät kiinassa! Mutta kyllä Väyrynen oli oikeessa 1986 Keskustan puoluekokkouksessa kun sano: Teknologian kehittyminen on keskustalaisen elämänmuodon suurin riski! Kännykkä sen teki, tilat nurin ja turvettakaa saa ennee kaivoo, uimaveetkin lämpenöö paremmin jos on ruskeet ja paljon humusta.
Valtion tallous Tapsa Rautavaan juokse sinä humma kun tuo tallous on niin kumma ja velka pitkänlainen.. Vai mikä se ja missä se oli..
- Anonyymi
Isännät huomioikaa: "Aleksis Kivi kuoli kuppaan". Varokaa naisia !
- Anonyymi
Mitäs jätti eduskunnan.
varaMartti
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110881"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483
