Saariston kuulumisia

Heippa taas kaikki äidin pikku anarkistit sekä ikäloput hömppäukot ;-)

Täällä saaristossa eletään kuin ensimmäistä päivää; politiikka ei kiinnosta ja kaikki saavat omenoita kyllikseen. Tai no tietystikin keskustalaisuus on hieno asia, kait... , mitä se sitten nykyään enää edes tarkoittaa... Jospa joku selittäisi. Miten se linkittyy Sipilän ja kokkareiden riistoporvarismiin ja ylenpalttiseen holhoamisviettiin ? Tuon kun ymmärrän niin eroan oitis piraattipuolueesta ja kumarran neliapilaa niin syvään, että parta varpahia viistää ja nikamat rusahtelee.

Elämän tarkoitus on ikävän karkoitus.
Kyllä yksi ryssä aina kymmentä suomalaista vastaa.
Aleksis Kivi kuoli kuppaan, varokaa naisia.

9

267

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Peräkammarin_Urpo

      Kyllä olet oikeassa, nainen ON kamala. Niin ja katala. Semmoista tulee visusti välttää.

      • Joku_roti_irstauteenkin

        Meidän kylällä oli yksi. Onneksi se muutti pois. Sillä lailla hemputti takalistoaan että särjin lasisen kiljukiulun ja pottumehu valui valtoimenaan pirtin kamanain kautta tanhuville saakka. Vahinkohan se oli mutta kun sillä lailla mieltäni järisytti hän.


      • Anonyymi
        Joku_roti_irstauteenkin kirjoitti:

        Meidän kylällä oli yksi. Onneksi se muutti pois. Sillä lailla hemputti takalistoaan että särjin lasisen kiljukiulun ja pottumehu valui valtoimenaan pirtin kamanain kautta tanhuville saakka. Vahinkohan se oli mutta kun sillä lailla mieltäni järisytti hän.

        Voehan rähmä


      • Anonyymi
        Joku_roti_irstauteenkin kirjoitti:

        Meidän kylällä oli yksi. Onneksi se muutti pois. Sillä lailla hemputti takalistoaan että särjin lasisen kiljukiulun ja pottumehu valui valtoimenaan pirtin kamanain kautta tanhuville saakka. Vahinkohan se oli mutta kun sillä lailla mieltäni järisytti hän.

        Pientähän tuo on, meillä yksi ämmä, nimikin viittasi vahvasti avaukseen, Saari ja ammatti taisi olla karjakko, vai mikä se oli, tallousministerinä tuhosi valtion talouden ja sitten lähti, vai minnekä se meni. Nuo viirupyllyt saa terveen miehen ihan holmöksi vai mikä se oli.
        Saisiko sen liimattuva, vai mitenkän sen kiljukiulun korjattuva?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pientähän tuo on, meillä yksi ämmä, nimikin viittasi vahvasti avaukseen, Saari ja ammatti taisi olla karjakko, vai mikä se oli, tallousministerinä tuhosi valtion talouden ja sitten lähti, vai minnekä se meni. Nuo viirupyllyt saa terveen miehen ihan holmöksi vai mikä se oli.
        Saisiko sen liimattuva, vai mitenkän sen kiljukiulun korjattuva?

        En suanunna sitä ennee ehejäksi. Ostaa pärräytin uuven. Pattayalta sain halavalla, vaikkaki ilimat takkuuta.

        Valtion tallous on valtion tallous, skootteri on lälläripyörä, namusia naesia katsastan, moottoripyörällä ratsastan... Vae mahtoko tuokinnii olla toesin perriin vae mite se olj...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En suanunna sitä ennee ehejäksi. Ostaa pärräytin uuven. Pattayalta sain halavalla, vaikkaki ilimat takkuuta.

        Valtion tallous on valtion tallous, skootteri on lälläripyörä, namusia naesia katsastan, moottoripyörällä ratsastan... Vae mahtoko tuokinnii olla toesin perriin vae mite se olj...

        Ennen kyläseppä kuin kyläseppä takoi uuven kiljukiulun lasista hetkessä, prkle nyt on sekin tietotaito varastettu vinkuintiaan. Väyrysen kupitkin tekivät kiinassa! Mutta kyllä Väyrynen oli oikeessa 1986 Keskustan puoluekokkouksessa kun sano: Teknologian kehittyminen on keskustalaisen elämänmuodon suurin riski! Kännykkä sen teki, tilat nurin ja turvettakaa saa ennee kaivoo, uimaveetkin lämpenöö paremmin jos on ruskeet ja paljon humusta.
        Valtion tallous Tapsa Rautavaan juokse sinä humma kun tuo tallous on niin kumma ja velka pitkänlainen.. Vai mikä se ja missä se oli..


    • Anonyymi

      Isännät huomioikaa: "Aleksis Kivi kuoli kuppaan". Varokaa naisia !

      • Anonyymi

        Mitäs jätti eduskunnan.

        varaMartti


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      881
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe