Miten te jotka sanotte Raamattua fiktiiviseksi kirjaksi selitätte, että minulle kuitenkin tapahtui niin kuin Raamattu kuvaa kun tulin uskoon?
Olin ollut siinä noin kaksi viikkoa uskossa, ja sain Pyhän Hengen itseeni asumaan, merkkinä tästä oli, että aloin puhua kielillä, en tiedä mitä kieltä puhuin, mutta puhe tuli luonnollisesti ja pakoittamatta, ja aluksi uskalsin käyttää tätä lahjaa vain yksin ollessani.
Sitten olin työmaalla yksinäni, ja minua alkoi kaikertaa sisimmässäni, ja menin povilleni ja rukoilin syntejäni anteeksi, niin seurasi, että tuntui juuri samalta kuin olisin pudottanut ison kiven käsistäni pois, ja minua vielä hengästytti kuin olisin tuollaisen teon tehnyt fyysisesti.
Jos nyt Raamattu on fiktiivinen kirja ja ei perustu koeteltuun todellisuuteen, niin eihän tuollaisia asioita olisi voinut tapahtua, eihän?
Takuulla on totta, jos Raamattu fiktiota, niin mitään sellaista, ei voisi tapahtua, mitä tapahtuu kun sen sanoman omaksuu!
Ja eivät nuo ole ainoita ihmeitä mitä minulle on tapahtunut!
TAPAHTUI KUIN RAAMATUSSA!
6
215
Vastaukset
- jumala-kanssamme
Jos Raamattu on satukirja, ihmisten sepittämiä juttuja, Jeesuksen kertomaa
uudestisyntymistä ja vapautumista synneistä ei voi tapahtua kenellekään.
Jos Raamattu on totta, ihminen voi kokea sen Sanan voiman ja elämän
omakohtaisesti todeksi. Silloin hän voi syntyä uudesti ylhäältä Jumalasta:
Sanasta ja Hengestä, Jumalan lapseksi. Silloin hän myös voi kokea, ja kokee
myös, uuden elämän minkä hän saa uudestisyntymisessä Jeesukselta.
Näitä uudestisyntymistodistuksia on netissäkin yllinkyllin jotta jokainen
asiasta kiinnostunut voi katsoa ja kuunnella ja oppia miten uskoon tullaan.
Uskoon tulo on uudestisyntyminen Jumalasta Jumalan lapseksi.
https://www.netmission.fi/tarinat/ - Kielilläpuhumislahja
Näinhän meille yleensä on tapahtunut. Samalla lailla tapahtui herätyksemme alkuaikana 2000 vuotta sitten.
- sanajatutkiskelu
Aina on varoituksen sana paikallaan kuten lakihenkisille, jotka ovat tietävinään miten Jumalan edessä eletään, mutta ovat hurskaudessaan pelkästään harhaoppisia ja eksyneitä.
Henkeä tulee tutkiskella onko se Jumalasta, eikä jokaista henkeä uskoa. Se on olennainen osa uskonelämää, oikeastaan sen ydin, eikä istua vain kirkon penkissä ihmettelemässä, että tätä taas.
Ellei tutkiskella henkeä, voi käydä kuten Patrick Tiaisen tapauksessa, että hän itsekin myönsi että kaikki oli teatteria. Se palavuus, onnellisuus ja riemu oli vain näyttelemistä ja sisimmässä oli suuri ahdistus ja tuska. Joskaan se ei ole Jumalan sanaa tyhjäksi tekevä. Oikeastaan päinvastoin. Juuri vääristä hengistä Raamatussa varoitetaan. - Uskoa.saa
Jumal usko on juutalaisten keksintö omasta päästään, ilman ensimmäistäkään todistetta jumalasta.
No jos sinun mielestä usko Jumalaan on omasta päästä, mistä on tullut ihminen, luomakunta sekä maailmankaikkeus?
Nii-in mistä nämä ovat tulleet, jos Jumalaa ei ole?
- Eikiitosjeesus
Uskomisella on suggestiivisia vaikutuksia vaikka sitä jumalaa ei olekkaan ja Jesse oli vain höyrähtänyt äpäräkersa & raamattu enimmäkseen joutavaa höpinää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175076
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2182686- 301850
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella341815Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731707Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon301638Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641237- 1531197
Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme81184Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti43984