TAPAHTUI KUIN RAAMATUSSA!

Miten te jotka sanotte Raamattua fiktiiviseksi kirjaksi selitätte, että minulle kuitenkin tapahtui niin kuin Raamattu kuvaa kun tulin uskoon?

Olin ollut siinä noin kaksi viikkoa uskossa, ja sain Pyhän Hengen itseeni asumaan, merkkinä tästä oli, että aloin puhua kielillä, en tiedä mitä kieltä puhuin, mutta puhe tuli luonnollisesti ja pakoittamatta, ja aluksi uskalsin käyttää tätä lahjaa vain yksin ollessani.

Sitten olin työmaalla yksinäni, ja minua alkoi kaikertaa sisimmässäni, ja menin povilleni ja rukoilin syntejäni anteeksi, niin seurasi, että tuntui juuri samalta kuin olisin pudottanut ison kiven käsistäni pois, ja minua vielä hengästytti kuin olisin tuollaisen teon tehnyt fyysisesti.

Jos nyt Raamattu on fiktiivinen kirja ja ei perustu koeteltuun todellisuuteen, niin eihän tuollaisia asioita olisi voinut tapahtua, eihän?

Takuulla on totta, jos Raamattu fiktiota, niin mitään sellaista, ei voisi tapahtua, mitä tapahtuu kun sen sanoman omaksuu!

Ja eivät nuo ole ainoita ihmeitä mitä minulle on tapahtunut!

6

215

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jumala-kanssamme

Jos Raamattu on satukirja, ihmisten sepittämiä juttuja, Jeesuksen kertomaa
      uudestisyntymistä ja vapautumista synneistä ei voi tapahtua kenellekään.

Jos Raamattu on totta, ihminen voi kokea sen Sanan voiman ja elämän
      omakohtaisesti todeksi. Silloin hän voi syntyä uudesti ylhäältä Jumalasta:
      Sanasta ja Hengestä, Jumalan lapseksi. Silloin hän myös voi kokea, ja kokee
      myös, uuden elämän minkä hän saa uudestisyntymisessä Jeesukselta.

Näitä uudestisyntymistodistuksia on netissäkin yllinkyllin jotta jokainen
      asiasta kiinnostunut voi katsoa ja kuunnella ja oppia miten uskoon tullaan.
      Uskoon tulo on uudestisyntyminen Jumalasta Jumalan lapseksi.

https://www.netmission.fi/tarinat/

• Kielilläpuhumislahja

Näinhän meille yleensä on tapahtunut. Samalla lailla tapahtui herätyksemme alkuaikana 2000 vuotta sitten.

• sanajatutkiskelu

Aina on varoituksen sana paikallaan kuten lakihenkisille, jotka ovat tietävinään miten Jumalan edessä eletään, mutta ovat hurskaudessaan pelkästään harhaoppisia ja eksyneitä.

Henkeä tulee tutkiskella onko se Jumalasta, eikä jokaista henkeä uskoa. Se on olennainen osa uskonelämää, oikeastaan sen ydin, eikä istua vain kirkon penkissä ihmettelemässä, että tätä taas.

Ellei tutkiskella henkeä, voi käydä kuten Patrick Tiaisen tapauksessa, että hän itsekin myönsi että kaikki oli teatteria. Se palavuus, onnellisuus ja riemu oli vain näyttelemistä ja sisimmässä oli suuri ahdistus ja tuska. Joskaan se ei ole Jumalan sanaa tyhjäksi tekevä. Oikeastaan päinvastoin. Juuri vääristä hengistä Raamatussa varoitetaan.

• Uskoa.saa

Jumal usko on juutalaisten keksintö omasta päästään, ilman ensimmäistäkään todistetta jumalasta.

• No jos sinun mielestä usko Jumalaan on omasta päästä, mistä on tullut ihminen, luomakunta sekä maailmankaikkeus?

Nii-in mistä nämä ovat tulleet, jos Jumalaa ei ole?

• Eikiitosjeesus

Uskomisella on suggestiivisia vaikutuksia vaikka sitä jumalaa ei olekkaan ja Jesse oli vain höyrähtänyt äpäräkersa & raamattu enimmäkseen joutavaa höpinää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      5076
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      218
      2686
    3. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      30
      1850
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      34
      1815
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1707
    6. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      30
      1638
    7. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1237
    8. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      153
      1197
    9. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      8
      1184
    10. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      43
      984
    Aihe