Marraskuussa 2018 tapahtuu...Johathan Cahnin uusin

Mitä tapahtuu marraskuussa 2018? Miten UUSI Hanukka hahmottaa Antikristuksen?

21

261

Vastaukset 21

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ja tähän aloitukseen taas spämmivideota ?

• Jäitkö luuppiin? Eikö lähitulevaisuus kiinnosta?

• Yksi_usko kirjoitti:

Jäitkö luuppiin? Eikö lähitulevaisuus kiinnosta?

Juu, kiinnostaa, mutta laadukkaampaa tulevaisuusinfoa saa Kaksplussasta tai ennustajaeukoilta kuin tänne linkkaamistasi videoista.

• puutaheinäävideot
        Yksi_usko kirjoitti:

Jäitkö luuppiin? Eikö lähitulevaisuus kiinnosta?

No niin, nyt sinulla on todellinen tilaisuus tuoda valoa kansalle, joka marraskuun pimeydessä vaeltaa ja kertoa meille, mitä marraskuussa oikein tulee tapahtumaan?

Vai etkö uskalla?
        Etkö luotakaan messiaanisen Ylirabbisi puutaheinää-ennusteluihin?

• puutaheinäävideot
        puutaheinäävideot kirjoitti:

No niin, nyt sinulla on todellinen tilaisuus tuoda valoa kansalle, joka marraskuun pimeydessä vaeltaa ja kertoa meille, mitä marraskuussa oikein tulee tapahtumaan?

Vai etkö uskalla?
        Etkö luotakaan messiaanisen Ylirabbisi puutaheinää-ennusteluihin?

Vai etkö ymmärrä, mitä videossa kerrotaan?
        Odotatko, että joku tulkkaisi sen sinulle?
        Sitäkö odotat?

• pysypöksyissäs
        puutaheinäävideot kirjoitti:

Vai etkö ymmärrä, mitä videossa kerrotaan?
        Odotatko, että joku tulkkaisi sen sinulle?
        Sitäkö odotat?

Eihän täällä mitään videoita ole.

• No niin, nyt kun spämmivideosi on poistettu, voisitko nyt kertoa ihan omin sanoin miten Hanukka nyt sitten hahmotta antikristuksen ?

Antaa palaa.

• Yksi-usko

Olen Yksi_usko nimimeskillä kirjoitteleva hörhö ja kusetuksen uhri. Aivotoimintani on lakkautettu ja kirjoitukseni on puuta heinää. Uskonto on tehnyt minusta ääliön vailla vertaa. Kaikki voivat sen todeta. Olen uskonnon uhri.

• Yksi-usko kirjoitti:

Olen Yksi_usko nimimeskillä kirjoitteleva hörhö ja kusetuksen uhri. Aivotoimintani on lakkautettu ja kirjoitukseni on puuta heinää. Uskonto on tehnyt minusta ääliön vailla vertaa. Kaikki voivat sen todeta. Olen uskonnon uhri.

No niin varmaan. Sorry sinun puolestasi. Mutta jospa jättäisit tuon lähes-rekisteröidyllä-nimilerkillä-kirjoittelun silleen vähemmälle... sovittaisiinko silleen kerran vuosisadassa ?

• samaa.mieltä
        Yksi-usko kirjoitti:

Totta puhut. Ottaisin osaa ellet olisi niin ärsyttävän ylimielinen aivoton typerys.

Mutta positiivista sentään on, että kerrankin olemme samaa mieltä jostakin.

• PasiToivonen

>>Jäitkö luuppiin? Eikö lähitulevaisuus kiinnosta?>>

Jos marraskuussa ei tapahdu mitään erikoista, saako Jonathan Cahnin kivittää?

• Yksi_usko kirjoitti:

Me emme kivitä ketään. Yritän laittaa videon tähän kohtaan. Alussa on kaunista ja rentouttavaa musiikkia.

https://www.youtube.com/watch?v=HO219ppzM4U

En löytänyt sitä aloituksen videota, mutta onneksi Jonathanilla riittää videoita. Tämä on yhtä hyvä.

• Yksi_usko kirjoitti:

En löytänyt sitä aloituksen videota, mutta onneksi Jonathanilla riittää videoita. Tämä on yhtä hyvä.

lisäys. tai siis tuo edellinen video. On aika mennä nukkumaan, sillä huomenna on työpäivä. JOten Good night.

• PasiToivonen

Samaa liirumlaarumia kuin kaikilta muiltakin.

https://www.youtube.com/watch?v=QqT6bMku-xM

• PasiToivonen

EIkö kaikki ennustelut sitten pitäisi lopettaa?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      179
      1289
    2. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      75
      1093
    3. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      96
      967
    4. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      48
      793
    5. Mitä luulet

Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?
      Ikävä
      72
      757
    6. Vielä hyvinvointitalosta

Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko
      Pyhäjärvi
      81
      698
    7. Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa

ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su
      Ikävä
      40
      693
    8. IS Viikonloppu 25.-26.7.2026

Lähes kymmenen vuotta kestänyt putki täysiin 3.0 ristikoihin on Skytän osalta ilmeisesti nyt ohi. Kollegat ovat arvioin
      Sanaristikot
      68
      636
    9. 28
      635
    10. Luule ja ajattele minusta

mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅
      Ikävä
      47
      621
    Aihe