Idässä on ystävä, mutta jos liitymme suurpääomarahoitteeseen teurastusliittoon, voi meille käydä taas näin:
https://www.youtube.com/watch?v=RdBcUmBz37k
Natottajien märkä uni ?
10
153
Vastaukset
- tässä.olennainen
Tämä ystävä hyökkää säännöllisin ajain suomalaisten kimppuun. Tällä hetkellä valtiota johtaa mielisairas Putler.
- eiKaiNytVenäjäSentään
No heitäs luettelo meille, ketkä on suomeen hyökkäilleet tässä muutamien vuosisatojen aikana.
Vastaus voi yllättää sinut. - loppupamaus
Minustakin Suomen kannattaisi liittyä Naton täysjäseneksi (joskaan tällä hetkellä meitä ei edes huolita), että voisimme olla ylpeinä ottamassa ensi-iskut vastaan puolustaessamme USA:n mainostamaa länsimaista demokratiaa, jos tilanne eskaloituu niin pitkälle.
Onhan se kunniakasta olla hyödyllinen idiootti, onhan?
Toisaalta, ilmastonmuutos näyttää etenevän niin nopeasti, että suomalaistenkin kannattaa alkaa varautua pikemminkin sen tuomiin haasteisiin. Se ei näytä olevan enää haihattelua, se koskee jo meidän lapsiammekin! - volgankurvi
eiKaiNytVenäjäSentään kirjoitti:
No heitäs luettelo meille, ketkä on suomeen hyökkäilleet tässä muutamien vuosisatojen aikana.
Vastaus voi yllättää sinut.Muutamien vuosisatojenko? Eihän Suomea ole ollut olemassakaan vuosisatoja.
- vuosisadanpahinkato
volgankurvi kirjoitti:
Muutamien vuosisatojenko? Eihän Suomea ole ollut olemassakaan vuosisatoja.
Viime vuoden sato oli huono. Onneksi lisätukiaiset korvasi kadon. Ensi vuonna varmaan käy samoin.
- puimurinkiillottaja
vuosisadanpahinkato kirjoitti:
Viime vuoden sato oli huono. Onneksi lisätukiaiset korvasi kadon. Ensi vuonna varmaan käy samoin.
Samoilla vaseliineilla on puimurin laakerit pyörineet jo kolme vuotta. Pakko niitä on sen verran pyörittää, ettei jähmety. Ne on hyviä nuo kriisirahastot, kun niistä on tullut jo sen verran käytäntö, ettei koskaan tule tappiota.
- SDP.yhä.porsastelee
volgankurvi kirjoitti:
Muutamien vuosisatojenko? Eihän Suomea ole ollut olemassakaan vuosisatoja.
Eikä olisi nytkään jos SDP:n tahto olsi ,mennyt läpi 1917 ja 1918.
SDP sai kuin palkinnon siitäa, kun on veroton huijari Ay-liike ja SAK.
Tämä oli päivän paras. "idässä on ystävä". Varmaan niin mutta siihen ystävään kannattaisi pitää viileän asialliset välit.
Minun ystäväni on maailman paras maa
Suomen jälkeen. Tiedätte kyllä mikä.- kehitysmaaUSA
Siellä on yhden sortin hullu vallassa. Mutta sinähän et semmoisesta välitä, kun on niiiiiiiiiin hyvä maa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921135
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116948- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 80679
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483
