Sipilä on huippujohtaja

MkvaAunKOULUTTAJA

Kaikesta mihin Sipilä tarttuu näkee, että hän on ehdottomasti huippujohtaja.
Hän on tasapainoinen, asiakeskeinen eikä teeskentele.

18

654

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TWA

Viiden äänen huippupoliitikko ossi julistaa täällä pohjatonta tyhmyyttään. Typerä pelle ossi on.

• Koulutustako.puuttuu

Ei toimintasi ainakaan sellaiseen viittaa mitenkään. Kohtalaista enemmän vaikutat epätoivoiselta ja pakkomielteiseltä.

• Koulutustako.puuttuu

Sinulle näköjään kaikki, jotka aivan aiheestakin kyllä pitävät sinua pellenä, obat pakkomielteesi kohteita Munakarvajormia, tai mMunakarvavanhuksia. Aika lapsellista, vai mitä ?

• moraalitontaon

Paljon avaaja pöljä sait tästä valeesta?

• Olis.ainaki.kontuullist

Luultavsti 1/2-vuotta ehdollista valehtelusta.

• Outoa.kampajointia

Kenelle sinä näitä "julistuksiasi" oikein kauppaat, ja miksi ?
      Alkaako uskonpuute vaivaamaan, kun sekoilusi lisääntyvät palstalla.

• MkvaAunKOULUTTAJALT

Kyllä minä uskon Sipilän kykyyn johtaa kuin vuoreen. Taidan jopa jotakin ymmärtää myös tuosta johtamisesta.

• kahjuolet
        MkvaAunKOULUTTAJALT kirjoitti:

Kyllä minä uskon Sipilän kykyyn johtaa kuin vuoreen. Taidan jopa jotakin ymmärtää myös tuosta johtamisesta.

Typeryytes on tiedossa. Pikku-ukot ja kääpiöt kuulu uskomuksiisi!

• TWA

Ennen ossi uskoi kuin vuoreen Väyryseen, mihinkähän ossin sairaasta mielestä Väyrynen on unohtunut. Eikö Väykkä olekkaan enää mitään.

• MkvaAunKOULUTTAJALT

Minä taidan tietää, että tuo Ossisi kyllä kirkkaasti ymmärtää kuka todellisuudessa pystyy johtamaan.

• MkvaAunKASVATUSTA

On suurta ymmärtämättömyyttä jos ei tajua, että Sipilä on ihan oikea johtaja, joka osaa asiansa.
      Muilla on paljon paljon hiljaisempaa.

• OudotLahkolaiset

Sipilistiset lestat kun eivät ajattele omilla aivoillaan niin käytön puutteessa päidensä sisällä saattaa kumissa kaiken näköisiä ja kokoisia ääniä, toiset näkevät näkyjä jopa vanhojen ihmisten munakarvoista...

• joooooo

haloo.. jos amex ja sauter , miikkulainen mukana niin kusessa on..
      tarvitaan taas sota...

• MkarvaVanhusVarmaan

Miksi sinä aina puhut johtajuudesta? Mitä siitä tiedät? Missä johdat ja mitä? Jos olisit joskus menneisyydessäsikin jotain johtanut, olisi siitä kertynyt sen verran varallisuutta, että ei nyt tarvitsisi henkensä pitimiksi kirppiksellä vanhoja koulukirjoja tuhkakuppeja myydä. Olisi ollut varaa satsata kuntavaalipyrkimyksiinsäkin sen verran, että olisi viittä ääntä enemmän saanut.

Tosiasiassa et ole koskaan johtanut missään mitään. Rauhanaikaisen sotaväen joukkueenjohtajallakaan ei ole mitään tekemistä johtamisen kanssa, etkä sinä päässyt edes sellaiseen asemaan. Vasta tällä palstalla olet päässyt johtamaan - poistetuksi joutuneiden roskaviestien määrässä.

• tehnyt avauksen ”Jos keskusta ylittää 26 % vaalissa”. Kun näin vielä tuon, en voittanut kiusausta unohtaa täällä äskettäin saamani ohje ”don´t feed the troll”, sillä on tuo niin hauska!

Minullako keskusta-kiimaa?? Kyllä sitä kiimaa on nimenomaan sinulla, silmänlumeeksi kai kepuunkin, mutta enemmän minuun. Siitä johtuen tuo edellinenkin on näköjään minuksi päässyt - tai joutunut.

Toistan kai jo aikaisemminkin täällä sanomani: Espanjan kielen oppikirjasta on jäänyt mieleeni sanonta ”siempre en mente, siempre en los ojos”, joka tarkoittaa, että jos jokin on aina mielessä, aina sen näkee silmissäänkin. Vain tuo on selityksenä sille, että näet minut niin monissa täällä. Vaikka näyn mielesi täysin valloittaneeni, en ymmärrä syytä sille enkä ainakaan kehtaa sillä ylpeillä, kun ymmärrän henkisen tilasi.

Ps.

En toki väheksy sotaväessä tarvittavaa johtajuutta, en sen missään portaissa. Olinhan itsekin jo kersanttivaiheessa joukkueen johtajana, RUK:n kurssini ”loppusodassa” Pahkajärvellä vahvennetun komppanian päällikkönä ja paljon myöhemmin myös mestarikurssin johtajana, ja ihan ylpeä olin niihin asemiin päästyäni ja niistä esimiesten kiitokset saatuani. Mutta kyllä minä sittenkin koin johtajuuden merkittävämpänä siviilityössäni suuren firman isännöitsijänä, kun oli konkreettiset vastuut paitsi alaisteni töistä, niiden tuloksista kuten heidän palkoistaankin ja tietenkin myös vastuualueeni budjetissa pysymisestä.

• On hiukka pall koomista lukea tuon sisältöistä tarinaa noin umpihullun kommentissa.

• Trumppaa.pahasti

Sinä et hyvää johtajaa tunnistaisi, vaikka sellainen sinuun törmäisi, ja pelkästään palstatoimintasi pohjalta, sinä et taatusti ole mikään johtaja, eikä sinusta sellaista koskaan tule.

• kapi_ kirjoitti:

tehnyt avauksen ”Jos keskusta ylittää 26 % vaalissa”. Kun näin vielä tuon, en voittanut kiusausta unohtaa täällä äskettäin saamani ohje ”don´t feed the troll”, sillä on tuo niin hauska!

Minullako keskusta-kiimaa?? Kyllä sitä kiimaa on nimenomaan sinulla, silmänlumeeksi kai kepuunkin, mutta enemmän minuun. Siitä johtuen tuo edellinenkin on näköjään minuksi päässyt - tai joutunut.

Toistan kai jo aikaisemminkin täällä sanomani: Espanjan kielen oppikirjasta on jäänyt mieleeni sanonta ”siempre en mente, siempre en los ojos”, joka tarkoittaa, että jos jokin on aina mielessä, aina sen näkee silmissäänkin. Vain tuo on selityksenä sille, että näet minut niin monissa täällä. Vaikka näyn mielesi täysin valloittaneeni, en ymmärrä syytä sille enkä ainakaan kehtaa sillä ylpeillä, kun ymmärrän henkisen tilasi.

Ps.

En toki väheksy sotaväessä tarvittavaa johtajuutta, en sen missään portaissa. Olinhan itsekin jo kersanttivaiheessa joukkueen johtajana, RUK:n kurssini ”loppusodassa” Pahkajärvellä vahvennetun komppanian päällikkönä ja paljon myöhemmin myös mestarikurssin johtajana, ja ihan ylpeä olin niihin asemiin päästyäni ja niistä esimiesten kiitokset saatuani. Mutta kyllä minä sittenkin koin johtajuuden merkittävämpänä siviilityössäni suuren firman isännöitsijänä, kun oli konkreettiset vastuut paitsi alaisteni töistä, niiden tuloksista kuten heidän palkoistaankin ja tietenkin myös vastuualueeni budjetissa pysymisestä.

Piti sanomani tuossa edellisessä aluksi, että heitin vastineen avaukselle, jonka sitaateissa mainitsen. Ensimmäinen rivi tähän laittamastani viestistä on näköjään jäänyt pois. Tärkein on kuitenkin kai tullut selville.

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      258
      2810
    2. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      99
      2257
    3. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      12
      1960
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      84
      1403
    5. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      68
      1384
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      18
      1300
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      16
      1138
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      90
      1120
    9. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      43
      974
    10. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      71
      973
    Aihe