Virallisesti oli ilmoitettu että aurinko nousee tänään 7:52 mutta valoisuus alkoi karvaa vaille seitsemän. Eli olimme astronomisen hämärän alueella ennen eventtiä.
Auringon nousuaika ja valoisuus
16
262
Vastaukset
- minoon.randomi
Miksi käytät eventti-sanaa????
- ydygdv
kyllä häiritsee ymmärtämistä ja etkö osaa suomea
- minoon.randomi
no.mikä.ettei kirjoitti:
Etkö ymmärrä mitä se tarkoittaa vai häiritseekö se jollain tapaa.
Etkö itse osaa käyttää suomen kielen sanaa, vai miksi tuollaista sekakieltä pitää käyttää? Tungetaan englantia joka väliin.
minoon.randomi kirjoitti:
Etkö itse osaa käyttää suomen kielen sanaa, vai miksi tuollaista sekakieltä pitää käyttää? Tungetaan englantia joka väliin.
Sehän on yleinen tapa muutenkin esimerkiksi teevee-mainoksissa, vaikka katsojat ovat suomalaisia niin mainokset ovat osittain englanninkielisiä. Että kyllä se täälläkin yleistyy, pikkuhiljaa.
- minoon.randomi
no.mikä.ettei kirjoitti:
Sehän on yleinen tapa muutenkin esimerkiksi teevee-mainoksissa, vaikka katsojat ovat suomalaisia niin mainokset ovat osittain englanninkielisiä. Että kyllä se täälläkin yleistyy, pikkuhiljaa.
Siitä tavasta pitäisikin päästä eroon, koska ei ole mitään hyötyä siitä - päinvastoin. Kyse on kielen saastuttamisesta.
Kirjoita koko aloituksesi englanniksi sitten. minoon.randomi kirjoitti:
Siitä tavasta pitäisikin päästä eroon, koska ei ole mitään hyötyä siitä - päinvastoin. Kyse on kielen saastuttamisesta.
Kirjoita koko aloituksesi englanniksi sitten.Sittenhän sitä ei ymmärtäisi kukaan, paitsi minä.
- Et_taida
no.mikä.ettei kirjoitti:
Sittenhän sitä ei ymmärtäisi kukaan, paitsi minä.
osata englanniksi siksi kirjoitat väliin englanniksi sanoja jotka osaat.
Et_taida kirjoitti:
osata englanniksi siksi kirjoitat väliin englanniksi sanoja jotka osaat.
Vain kotimaisiet kielet ovat sallittuja keskusteluissa, suomen kieli ja ruotsin kieli (valitettavasti).
- hiukan.hämärtää
Aurinko laski virallisesti klo 16:00, mutta vieläkin on valoisaa.
- MiljoonaMaahantunkijaa
Mut muutamassakymmenessä vuodessahan maailma tukehtuu paskoihinsa. Niin mitä millään enää väliä?
- KelassaTääJoTiedetään
Nuija, et sitten vieläkään ymmärrä, että maahanmuutto on rikkautta.
- vieläkin.hämärtää
Tänään auringon nousuajaksi oli arvioitu 8:08, jo 7:32 oli valoisaa, kellon ollessa 8:14 ei ole vieläkään niin valoisaa että voisi päiväksi määritellä.
- ventti-21
Parasta aikaa vuodesta on kuitenkin se kun aurinko ei laske ennen venttiä.
- pitkä.päivä
Tänäänkin ollut valoisaa lähes tunti ennen virallista auringonnousua, eli astronomisen hämärän kesto pitenee kun olemme vuoden lyhimmässä päivässä.
- oikein.laskettu
Huomenna on päivän pituus jo 6 tuntia. Eli neljäsosa vuorokaudesta on päivää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854940- 402401
- 912370
- 1912330
- 1331929
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231788- 1781550
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161451Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3461243- 351146