Virallisesti oli ilmoitettu että aurinko nousee tänään 7:52 mutta valoisuus alkoi karvaa vaille seitsemän. Eli olimme astronomisen hämärän alueella ennen eventtiä.
Auringon nousuaika ja valoisuus
16
260
Vastaukset
- minoon.randomi
Miksi käytät eventti-sanaa????
- ydygdv
kyllä häiritsee ymmärtämistä ja etkö osaa suomea
- minoon.randomi
no.mikä.ettei kirjoitti:
Etkö ymmärrä mitä se tarkoittaa vai häiritseekö se jollain tapaa.
Etkö itse osaa käyttää suomen kielen sanaa, vai miksi tuollaista sekakieltä pitää käyttää? Tungetaan englantia joka väliin.
minoon.randomi kirjoitti:
Etkö itse osaa käyttää suomen kielen sanaa, vai miksi tuollaista sekakieltä pitää käyttää? Tungetaan englantia joka väliin.
Sehän on yleinen tapa muutenkin esimerkiksi teevee-mainoksissa, vaikka katsojat ovat suomalaisia niin mainokset ovat osittain englanninkielisiä. Että kyllä se täälläkin yleistyy, pikkuhiljaa.
- minoon.randomi
no.mikä.ettei kirjoitti:
Sehän on yleinen tapa muutenkin esimerkiksi teevee-mainoksissa, vaikka katsojat ovat suomalaisia niin mainokset ovat osittain englanninkielisiä. Että kyllä se täälläkin yleistyy, pikkuhiljaa.
Siitä tavasta pitäisikin päästä eroon, koska ei ole mitään hyötyä siitä - päinvastoin. Kyse on kielen saastuttamisesta.
Kirjoita koko aloituksesi englanniksi sitten. minoon.randomi kirjoitti:
Siitä tavasta pitäisikin päästä eroon, koska ei ole mitään hyötyä siitä - päinvastoin. Kyse on kielen saastuttamisesta.
Kirjoita koko aloituksesi englanniksi sitten.Sittenhän sitä ei ymmärtäisi kukaan, paitsi minä.
- Et_taida
no.mikä.ettei kirjoitti:
Sittenhän sitä ei ymmärtäisi kukaan, paitsi minä.
osata englanniksi siksi kirjoitat väliin englanniksi sanoja jotka osaat.
Et_taida kirjoitti:
osata englanniksi siksi kirjoitat väliin englanniksi sanoja jotka osaat.
Vain kotimaisiet kielet ovat sallittuja keskusteluissa, suomen kieli ja ruotsin kieli (valitettavasti).
- hiukan.hämärtää
Aurinko laski virallisesti klo 16:00, mutta vieläkin on valoisaa.
- MiljoonaMaahantunkijaa
Mut muutamassakymmenessä vuodessahan maailma tukehtuu paskoihinsa. Niin mitä millään enää väliä?
- KelassaTääJoTiedetään
Nuija, et sitten vieläkään ymmärrä, että maahanmuutto on rikkautta.
- vieläkin.hämärtää
Tänään auringon nousuajaksi oli arvioitu 8:08, jo 7:32 oli valoisaa, kellon ollessa 8:14 ei ole vieläkään niin valoisaa että voisi päiväksi määritellä.
- ventti-21
Parasta aikaa vuodesta on kuitenkin se kun aurinko ei laske ennen venttiä.
- pitkä.päivä
Tänäänkin ollut valoisaa lähes tunti ennen virallista auringonnousua, eli astronomisen hämärän kesto pitenee kun olemme vuoden lyhimmässä päivässä.
- oikein.laskettu
Huomenna on päivän pituus jo 6 tuntia. Eli neljäsosa vuorokaudesta on päivää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.683198Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91851- 1111740
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241249- 1291048
- 99992
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926- 84869
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6865