NORDEAn mobiilipankki toimi vain 4 kk kännyssäni

Nordeankivireki

Investoin LUMIA-puhelimeen eli älykännykkään heinäkuussa Nordea-pankin pakottamana. Vältyn sillä tavalla kohonneelta palvelumaksulta.
Mutta jo syyskuussa, 2 kk ostoni jälkeen, Nordea ilmoitti , että mobiilipankki (käyttö ei kohota palvelumaksua) ei toimi enää windows-puhelimessani.
Joudun nyt hankkimaan uuden joko android- tai ios-puhelimen. Tai maksamaan korotettua palvelumaksua.
Hullua tässä on vielä se , että Nordean järjestelmä ei ole havainnut mobiiilipankin käyttöä 4 kk aikana , vaan olen joutunut kirjelmöimään asiasta Nordealle ja olen saanut vasta sitten palvelumaksusta osan takaisin . En usko että kaikki ovat tätä huomanneet vaan maksavat korotettua palvelumaksua , vaikka käyttävätkin mobiilipankkia. Joudun taas kuun lopulla soittamaan ja ilmoittamaan asiasta eli pankin käyttämisestä , josta pankissa ei ole mitään tietoa . Maksuja olen maksanut , mutta pankki ei tiedä miten olen sen tehnyt . LUOTETTAVAA ???!!!
Uutta Windows - puhelinta en hävitä , WIN10 toimii tietokoneessani ja olen virittänyt kaiken yhteentoimivaksi . Hullua , että joudun kuljettamaan jatkossa NORDEAn vuoksi toista laitetta mukanani , jotta voin hoidella pankkiasioita kätevästi .
Joka kuukausi kun Nordea on minua ryöstänyt ja olen joutunut noutamaan virtuaalisesti jokakuukautisen puolituntisen keskustelun myötä saaliin kotiin , Nordea pahoittelee , joka kerta . Ja seuraavassa kuussa taas ryöstää . Mielestäni pahoittelut ei enää 4llä kerralla riitä . Tartteis tehdä jotakin, siellä pankissa . Useiden tuntien savotta muutaman euron takaisinsaantiin ja huomautus että älkää tehkö tätä ensi kuussa ja nehän tekee . Että ne kehtaavat . Ja kyllä ne kehtaa .
Mikään taho ei saa tätä hommaa kuriin . Auttaako pankin vaihto ? Missä on etiikka ? Asiakkaiden kunnioitus ? Poliisista tuskin apua . Vähäpätöinen rikos , vaikka toistuva .
Onko kokemuksia ? Olisiko joukkokanteen paikka ?
Jos ei käynyt selväksi , niin tämä pankki on Nordea , suurin ja kaunein Pohjoismaissa. Edelläkävijä , MUTTA ei kaikessa . Hyvin pahan olon on tuottanut . Heinäkuusta alkaen . Vara on pilata mainetta ja karistella vähempimerkitykselliset asiakkaat pois pankista . Tämähän voi ola tosiaankin tarkoituksellista . Pahoittelut (ja naurut samanaikaiseti ) perään , jos ja kun jättää pankin .

3

110

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hallaahon.äänestäjä44

hyvä kirjoitus

lähetä Nordealle palautetta

Soittamisen lisäksi KIRJOITA NORDEAN SIVULLE PANKKIPALVELIJALLE
      SINNE JÄÄ DOKUMENTTI ja syötä niille jatkuvasti sama tiedote uudestaan
      ja päivämäärät jolloin olet kirjoittanut ilman tulosta

ja lähetä lopulta koko nivaska sähköisesti Nordean hallitukselle

Olen tosissani siis että itse teen niin että aloitan organisaatiolle kirjoittamisen
      ja jos toimenpiteet eivät edisty kirjoitan aina vain ylemmälle portaalle ja lopulta
      yleensä alkaa toimenpiteet

• feafs

Jos heinäkuussa 2018 investoi Lumia-puhelimeen, siitä saa syyttää vain itseään.

Sen verran pitäisi investointia varten tehdä selvitystyötä ja käyttää omaa harkintaa, että tuollaiset harhaostokset jäisi tekemättä.

• Hallaahon.äänestäjä44

Nordea ilmoitti yrittävänsä jotain
      KANNATTAA LÄHETTÄÄ VALITUKSET MYÖS SINNE SIJOITTAJANA ei pelkkänä tilinomistajana

Nordea: Nordea vahvistaa asiakaspalvelua yli 200 uudella rekrytoinnilla

10:00
      Nordea panostaa merkittävästi asiakaspalvelun vahvistamiseen Suomessa.
      Syksyn aikana rekrytoidaan yhteensä yli 200 henkilöä asiakaspalvelu-
      ja neuvontatehtäviin eri puolille maata. Tavoitteena on nopeuttaa ja
      sujuvoittaa sekä henkilöasiakkaiden että pienempien yritysten
      palvelua. Kaiken kaikkiaan Nordean Suomessa tekemät rekrytoinnit
      yltävät tänäkin vuonna lähes 1000 uuteen työntekijään.

Kuluvana syksynä Nordeaan on palkattu 150 työntekijää
      asiakaspalvelutehtäviin, ja rekrytoinnit jatkuvat edelleen. Tällä
      hetkellä avoinna on yhä yli 50 työpaikkaa. Rekrytoinnit ovat
      kohdistuneet pääasiassa isoihin kaupunkeihin kuten Helsinkiin,
      Turkuun, Tampereelle, Ouluun ja Vaasaan ....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      181
      2416
    2. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      183
      1994
    3. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      173
      1841
    4. Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!

Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys
      Maailman menoa
      121
      1671
    5. Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."

The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise
      Tv-sarjat
      31
      1585
    6. Nainen näytät mummolta. :D

Siks sua ei huoli kukaan.
      Ikävä
      118
      1449
    7. Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle

Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su
      Perussuomalaiset
      171
      1185
    8. Varattais lähihotellista

🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää
      Ikävä
      175
      1179
    9. Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän

Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c
      Perussuomalaiset
      77
      1133
    10. Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!

En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,
      60
      1090
    Aihe