mun elämä

neiti.kakkara

miksi naiset aina odottavat miesten tulevan pelastamaan itsensä paskalta elämältä? mun elämä on niin tylsää ja mä oon sortunu ihan samaan ajattelu tapaan. mutta mä en edes voi kysyä missä se mun prinssi uljas viipyy. se on ratsastanu mun ohi jo kauan aikaa sitten.
kaikki alkaa noin vuosi sitten. tapaan maailman ihanimman miehen, tai tarkennettuna pojan vielä. vietetään ilta yhdessä jutellen ja tanssien räkästen kotibileiden keskellä. jään sinne yöksi, vaikka ystäväni yrittääkin saada minua lähtemään mukanaan kotiinsa. poika on vain liian mukava, jotta voisin hyvästellä hänet.
aamulla katselen pojan kanssa televisiota kahdestaan hänen ystävien vielä nukkuessa. hän jopa tulee parvekkeelle seurakseni kun poltan tupakkaa, vaikka itse hän ei polta.
mikä siis menee vikaan? ei siinä pojassa mitään, mutta käytökseni, kun muut heräävät. välttelen pojan kosketusta. en haluaisi lähteä, mutta oloni on sietämätön. minua ahdistaa. pidän pojasta paljon, mutta en osaa olla mitenkään päin. varmasti ulkopuolisesta olisi ollut hauska katsoa kiemurteluani sohvalla.
kun minun on aika lähteä nousen sanaakaan sanomatta hakemaan laukkuni ja suuntaan ulko ovelle. pojan ystävä käskee poikaa tulla luokseni hyvästelemään, juuri kun toinen jalkani on jo rappukäytävässä. jään hetkeksi odottamaan poikaa ja hänen saavuttua sanon jotain tökeröä ja poistun pikaisesti paikalta.
tämän illan jälkeen kun näin poikaa sattuneista syistä päivittäin en kertaakaan puhunut hänelle. käänsin vain katseeni pois viestittäen, että en halua olla hänen kanssaan missään tekemisissä. sisimmilläni kuitenkin halusin hypätä hänen syliinsa ja kertoa kuinka häntä rakastankaan. olen kuitenkin jollain tapaa tunnevammainen ja en siihen pysty. pelkään torjutuksi tulemista enemmän kuin mitään.
muutaman kerran olen viettänyt vuoden aikana yön tämän pojan kanssa. aamulla pääni selvittyä en kuitenkaan pysty katsomaan hantä enää silmiin. on helpompaa antaa itsensä olla vain kertakäyttö (tässä tapauksessa useamman kerran) tavaraa, kuin yrittää mitään muuta.
miten ihmeessä saisinkaan pojalle kerrottua tunteistani? vuoden olen jo kitunut haaveissani. olen omilla teoillani aiheuttanut tämän. nyt ymmärrän että helpompaa olisi saada edes kunnon pakit, kuin miettiä pitääköhän hän minusta.
edelleen näemme lähes päivittäin. kipu minussa ei ole hälvennyt. kipu jota kutsumme nimillä kaipaus ja rakkaus.
tiedän kuulostavani naiivilta pikku tytöltä. sitä myös varmasti olen. mutta kun jotain ei saa tehtyä mikä helpottaisi elämää alkaa vituttaa. en halua olla tunnevammainen koko loppuelämääni. katsella mahdollista elämääni lasin läpi. tietäen että ikkunan voisi rikkoa pienen pienellä vasaralla, mutta se on kadonnut.

5

992

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ell

      Ensinnäkin olis kiva tietää teidän iät.

      Muuten on vähän vaikee hahmottaa tilannetta :)

      Mutta jos yleistystä haluat etkä takerru pikkuseikkoihin,

      go for it :)
      härkää sarvista :)
      syteen tai saveen :)
      kaikki tai ei mitään :)
      se pelaa ei joka pelkuri on :)

      (huh-hyvä-antaa-neuvoja-kunon-hyvin-Warustettuna-Warattu)

      • neiti.kakkara

        toi viesti tais olla näitä hetken pimentoja multa. siis niitä kun tekis mieli juosta paljain jaloin lumihangella taloa ympäri ja huutaa niin kovaa kun ääntä lähtee. siis naiivin mielen voitto hetkiä. sisälläni asuu nimittäin, ei hullu lehmä, vaan pieni tyttö, jonka ajatuksen kulku ei aina ole yksi selitteistä.
        ja mitä tohon juttuun tulee, niin unohdan. en haluis ikinä tunkee jonkun suhteen väliin. kun olen kuitenkin tälläinen tuuliviiri, niin se olisi sitä poikaa kohtaan väärin. ehkä jos hänet saisin omakseni, niin haluaisinko enää??? olen moninmutkainen ihminen. siksi ihmiset joko vihaavat minua tai rakastavat.


      • ell
        neiti.kakkara kirjoitti:

        toi viesti tais olla näitä hetken pimentoja multa. siis niitä kun tekis mieli juosta paljain jaloin lumihangella taloa ympäri ja huutaa niin kovaa kun ääntä lähtee. siis naiivin mielen voitto hetkiä. sisälläni asuu nimittäin, ei hullu lehmä, vaan pieni tyttö, jonka ajatuksen kulku ei aina ole yksi selitteistä.
        ja mitä tohon juttuun tulee, niin unohdan. en haluis ikinä tunkee jonkun suhteen väliin. kun olen kuitenkin tälläinen tuuliviiri, niin se olisi sitä poikaa kohtaan väärin. ehkä jos hänet saisin omakseni, niin haluaisinko enää??? olen moninmutkainen ihminen. siksi ihmiset joko vihaavat minua tai rakastavat.

        ajattele millaista olis jos kaikki

        rakastaisivat, tulisi ahdistava olo


    • äijänkäpyrä

      vain niin

      • neiti.kakkara

        kyllä tuo nimimerkkini tarkoitti myös tuota. en ota loukkauksena... joten yritä kovemmin jos haluat tuottaa mielipahaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2062
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1936
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1885
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1598
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1330
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1326
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1311
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe