Jännittäviä sarjoja 80-luvulta

Tintsku

Itse muistan The Equalizer tai Kutsukaa McCall sarjat , näyttelijänä Edward Woodward. Hömppädekkareista muistan Hart To Hart-sarjan , pääosassa Robert Wagner & Stefanie Powers. Tässä oli jotakin samankaltaista Taistelupari ja Konnankoukkuja kahdelle sarjojen kanssa. Muistelkaa te muutkin mitä katsoitte silloin joskus. Saattaa löytyä sellaisiakin sarjoja joita ei vielä ole mainittu tällä palstalla.

15

1489

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rtyu56856

Ainakin Alfred Hitchcock Presents. Siinä oli aina välillä joitain jännittäviä jaksoja.
      Dallas on edelleen yhtä legendaarinen.
      Miami Vice
      Columbo
      V
      Sledge Hammer ja hölmöä toiminta-komediaa
      Wiseguy jossa se FBI-tyyppi soluttautuu mafiaan
      Twilight zonea taidettiin näyttää jonkin aikaa, varsinkin näitä 70-ja80-luvun jaksoja
      Murhasta tuli totta
      MacGyver oli aina yhtä loistava
      Grime story (Murharyhmä) sijoittui muistaakseni jonnekin 50-luvulle
      Aikahyppy ja varsinkin viimeinen jakso jossa se aikamatkaaja pääsi vihdoinkin kotiin.
      Bonanza
      Taisteluplaneetta Galactiga
      Charlien enkelit taisi myös pyöriä jonkin aikaa
      L.A.Law
      Hithhiker (muistan hämärästi tällaisen sarjan. Ei tainnut pyöriä kauaa tv:ssä. Antologia-tyyppinen sarja).
      Näitä tuli seurattua tiiviisti 80-luvulla.

• ihmisroska-V

V-sarja kuvasi hyvin kuinka liskoihmiset käsittelevät ihmisroskia

• Tintsku

Vanhat Scifi-sarjat oli ennen ihan mukavaa seurattavaa koska silloin ei vielä nuorempana paremmasta tiennyt. Nykyajan tekniikat on ihan eri juttu. Tuo Sledge Hammer tunnettiin myös nimellä Moukarimies ja katsoin sarjasta varmaankin kaikki jaksot. Sitten oli Mission Impossible eli Vaarallinen Tehtävä-sarja joka oli tehty 80-luvun loppupuolella tietääkseni. Ne Tom Cruisen MI-leffathan pohjautuvat näihin tarinoihin. Lieneekö Vaarallinen Tehtäviä -elokuvia tehty kuusikin kappaletta?

• Jo-60_luvulla

• tiedonhaluinen

Kiitos linkeistä. Niitä on mielenkiintoista penkoa.

• mies44vee

Sitte kun minä olen 110v niin kukaan muu ei muista näitä sarjoja kuin minä ite.

• Tintsku

Näistähän osasta saattaa olla myyntitallenteita olemassa. Saavat sitten tulevat sukupolvet ihmetellä ja jopa naureskellakkin mitä sitä ennenaikaan TV:stä seurattiin. Sanoisin että osa on kyllä ihan helmiä. Tuosta Bonanzasta ja Cartwrightin veljeksistä sen verran että luin ainakin yhden kirjan heistä nuorempana.

• Tintsku

Keskiyön Kutsua (Midnight Caller) taidettiin esittää 90-luvun puolella. Siinäkin oli omanlaista jännitystä. Gary Cole on tainnut enimmäkseen esiintyä pahisrooleissa mutta tässä hän oli kyllä pelastajan roolissa.

• mitenoli

Tehtiinkö Bonanzaa 80-luvulla. High Chapparal oli myuös vanhempaa tekoa. Vaarallinen tehtävä taisi myös olla 60-luvulta. Eikös aiheena ollut 80-luku.

• u6u8u678

Sori, kysymys oli MITÄ KATSOITTE, ei milloin tehty. Bonanzaa näytettiin juurikin 80-luvulla, sekä Vaarallinen tehtävä esitetty Suomen televisiossa 80-luvulla.

• television_katsoja
        u6u8u678 kirjoitti:

Sori, kysymys oli MITÄ KATSOITTE, ei milloin tehty. Bonanzaa näytettiin juurikin 80-luvulla, sekä Vaarallinen tehtävä esitetty Suomen televisiossa 80-luvulla.

Bonanza uusittiin 90-luvun loppupuolella, jotain vuotta -97 tai -98 se oli. 60-luvun tuotoksiahan Bonanza pääosin oli.

• Vastaus

Jos huominen tulee

TV-sarja vuodelta 1986 ohjaus Jerry London pääosissa Madolyn Smith Osborne ja Tom Berenger.

70-luvun lapsuudesta jäi mieleen Käskijän merkki sekä Safiiri ja Teräs, ja tietysti kummitustarinoiden Yöjuttu > "Ei kellarissa ole mitään".

Pahoittelen rönsyilyä toiselle vuosikymmenelle, mutten malttanut mieltäni : )

• Tintsku

70- ja 80-luvun sarjat molemmat mielenkiintoisia. Rönsyily ei haittaa :). Käväisinhän jo itsekkin 90-luvun puolella tuossa välillä. Jokuhan voi vaikka tehdä uuden keskustelualoituksen 70-luvusta. Tuo "Jos huominen tulee" tuli minulle ehkä uutena kun ei tule mieleen että olisin seurannut, Tom Berenger ainakin elokuvista tuttu muuten. Tuo Yöjuttu kuului ehkä siihen kategoriaan kuten Kauhua Kryptasta ja Hämärän Rajamailla. Kellarista muistui mieleen kun eräässä jaksossa tai elokuvassa oli niitä "Lötköjä" :)

• zappp

Friday the 13th: The Series, esitettiin Suomessa nimellä Aaveita ja kummituksia, jossa oli nimensä mukaisesti kaikennäköisiä yliluonnollisia juttuja.

Kovaa peliä Bostonissa. En kyllä muista, kuinka "jännä" sarja oli, mutta sitä tuli jossain määrin katsottua.

• fgut678678

Aikahyppy oli sellainen sarja jota tuli katsottua joka viikko. Taisi tulla 80-luvun puolella jo. Toinen mitä seurasi intensiivisesti oli ilmiö nimeltä Miami Vice.
      Myös sarjat Galactiga, Murharyhmä, Wiseguy, Hill street blues ja tietenkin V

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      197
      6841
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      2026
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1678
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1380
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1228
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      50
      1098
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      99
      1055
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      6
      977
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      251
      934
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      919
    Aihe