10.11.2018 klo 14.oo on Jyväskylässä miekkari sananvapauden puolesta!
Jyväskylässa miekkari!
34
368
Vastaukset
- ei.pääse
Mulla on sillon pelit.
- TyöpaikkaVaakalaudalla
Minä en uskalla puuttua mihinkään epäkohtiin.
- bussissaeijaksa
Auto on korjattavana..
- krappissilloin
partyt perjantaina joten ei puhettakaan et la kykenis mihinkään
- efrfreferfrefre
Hyvä homma kun tiedotetaan ajoissa, moni on aika ulkona näistä että koska on ja mitäkin kun emme kaikki kuulu ns sisäpiirien ryhmiin niin tiedotus jää aika sen varaa mitä esimerkiksi youtubessa kerrotaan. Ps moni tilailee x tube kanavia niin kannattaa niitäkin varmaan hyödyntää ihan lyhyen infon jakamiseen, kun on tilannut kanavan ja klikkaa sitä kellon kuvaa niin saa aina spostiin ilmoituksen kun jollain tulee uusi video.
- KAIKKIONLOPPU
Ei oo edes sähköpostia. Oon uppiniskainen Impivaaralainen.
- caa
Pyykkipäivä... sori
- d7y01bs22
Lapset just sinä vkl, ei siis onnistu.
- suunnittelija
Suunnitellu muuta menoa. Eli en pääse.
- meen.vaiks.mökille
En pääse koska meen... mökille
Ei onnistu mitenkään, jos vaikka siivois.
- pakko.katsoa
Sori täältäkin (ruotsi-venäjä ottelu)
- EnPääse
Huono ajankohta, olis sillon töitä.
- maalaushommia
Ai se miekkari olisi sinä päivänä. Kun pitäs oikeastaan maalata katto.
- taivaaseenpääsevä
Sunnuntaina pääsisin, mut en lauantaina kun ei oo kyytiä.... sori.
- VähhäänTyytyvä
Minulle riittää kun aina olisi Nenä-päivä!
- muuten.kyllä
En voi. Minulla on vaimo ja lapset.
- Keppihevosestaselkään
Ei uskalla naapurissa asuu anarkisti.
- MuutenEnTiedä
Rouvani on pirtti hirmu. Täytyy kysyä häneltä, mitä mieltä olen tästä asiasta?
- Elluhalloyb
No jopa oli taas ajankohta. Kato just sillon sattus olemaan hammaslääkäri
- ÖööööTuota
Minä tervaan nyt venettäni, siihen kuntoon, ettei uppoa pohjanmereen yli pakomatkallakaan Sotaministerin tullessa siihen lopputulokseen, että nyt se alkaa se Venäjän valtaus.
- Lisää-näitä
Ilman muuta tulen jos tätä on tiedossa!
https://www.youtube.com/watch?v=dPbm_lLEiG4- Ajankohtainen
Hei, thänks! Oletkin ensimmäinen. Juu, yritetään järjestää tuota ohjelmaa!
- eipä.tarvitse.tulla
Minulla on varaa viedä lapset ihan oikeaan sirkukseen.
- ehkä.ensi.vuonna
Ois kaikkee pientä, nurmikon ajoa ja sellasta.
- OptioTyyppi
Sananvapaus on täyttä humpuukia. Minä äänestän aina vaaleissa porvareita.
- tärkeysjärjestys
Täytyy katsoa just silloin Formuloiden aika-ajojen esikommentointia. Tuleekin nyt hyvät pari kisaa, kun Kimi ja Valtteri saavat ajaa edes kaksi kisaa kaudessa oikeasti sijoituksista.
Ei siis ehi miekkailemaan.., muistakaa: ken miekkariin tarttuu se miekkariin hukkuu,,, Onko nää näitä natsien öyhötyksä ja vöyhötyksiä? Niitten sanavvappaavvet tiijjetää...
- Jall-Mari
Suomi Ensin porukoillakin näkyy olevan muita pusineksia.
Ei ihme että Marcon miekkareissa yleensä kaksi kuulijaa, joskus kolmekin. Jallupullot kädessä tottakai. - Makeanperään
Onko ilmaisia karkkeja ja keksejä?
- Osallistun
Suvakkeja taas taitaa närästää?😂 Hyvä että järjestävät sillä Jyväskylä tarvitsee herätyksen!
- Sori.ei.nyt.ehtis.millää
Korkeintaan ehkä huvittaa vähäsen. Videomatsku siitä riittää kun tyyppejä raijataan poliisiautoon. Minäkään en paikalle pääse kun tuota...olis kaikkee muuta,saunavuoroa ja sellasta. Sori...
- Nappaskengät
Onko tilaisuuten pukukoodi, kutsussa siitä ei ollut mainintaa?
Voinko siis tulla ihan jokapäiväisissä pitovaatteissani, eli tummassa pikkutakissa, hailakansinisessä kauluspaidassa, beigeissä kesähousuissa ja erähenkisessä lippalakissa?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1246399Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631604082Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503355Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4872883Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2801889Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde341576- 871436
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1741379Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151366Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja141363