Bondage laiffii sun muuta 8 ja 90 luvulta löytyisi, osa kuin pakasta napattuja, osa taas ei aivan kun valmiiksi luettuna on hankittu.
Joku divaristi sanoi että laifit ainakin on keräily kamaa jo, jos ei ole sivuja "liimailtu".
No ei todellakaan, mutta mitä tehdä niillä kun netistähän löytyy jo vaikka mitä ja tilaus helppoa vaikka ulkomailta itsekin?
Säilytänkö kuin osakesalkkua? Myydäkkö? Vaihdanko? Paperinkeräys?
Sidonta elikäs bondage lehtiä olisi.
5
183
Vastaukset
- Ukm53Hki
Säilytä! Toki myydäkin voit,jos alan 'harrastajan' löydät...
Itseäni kyllä aihe kiinnostaa ja lehtien selailu,jos vaikka kutsut kylään,saisi uusia vinkkejä ja
visioita ; ) ?- Karvaturpa
Joowain, kiitos lukuseuran tarjoamisesta. Tokihan jos olet naislukija, en tokikaan seuraa ole etsiskelemässä.
Lapsia ja lapsenlapsia pyörii nurkissa niin ajattelin että tarttiskos asialle tehdä jotain ja jos sattuu kuolo korjaamaan allekirjoittaneen niin jopas saavat miettiä hautaus puheet uudelleen. ;)
- tasmas67
Etsit paperin keräyksestä :)
- Spugetietää
Ei löydy tuollaisia aarteita sieltä (ei muitakaan laatulehtiä kuten esim. Kalle,CCC ym.)
- maosd
Sieltä varmaan kylläkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003467
- 623127
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342634- 802423
- 842406
- 962086
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j412083Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221700- 121686
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411667