Jeesuksen pilkkaaminen

Sashan..1982

Kuinka uskallatte pilkata Jeesusta noin avoimesti ja Jumalaa ylipäänsä?

Ettekö pelkää kuoleman hetkeä joka tulee jokaiselle ennemmin tai myöhemmin?

32

1066

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tietojotaeimuillaole

      Minä tiedän, että jeesus oli "hullu" ja hänen jumalansa oli sitä tuotosta.

      Minä tiedän , että kuolemaan päättyy.

    • Eikiitosjeesus

      Kiitos kysymästä, ihan hyvin ja välillä on hauskaakin.
      Ei ole ollut tapana enää leikki-iän jälkeen pelätä mielikuvitusolentoja. Eikä kuolemaakaan kannata pelätä vaan elämätöntä elämää.

    • Helpostihan tuo käy, kun ei sängyn alla asuvaa mörköä pelkää.

      Mielikuvitusepäjumala jeesus kahden muun mielikuvitushahmon avustamanakin on täysin kyvytön olemattomuuttaan meihin millään lailla vaikuttamaan.

    • TuskanParahdus

      Kunka paljon lastenklinikan nuoret syöpäpotilaat ovat Jahvea pilkanneet kun heille on syöpä ilmestynyt?

      • 2. Moos 20:5 osoittaa selvästi, että heidän vanhempiensa tai isovanhempiensa synnit ovat syynä syöpään.

        Melko pahasti pitää olla vinksahtanut uskoessaan moisen manauksen olevan jumalallista alkuperää.


    • näintämä

      Pilkkaaminen on sitä vihapuhetta toisen vakaata uskontoa kohtaan.

      • Eikiitosjeesus

        Tällöin vika on siinnä vakaassa mutta täysin perusteettomassa uskossa.
        Tietysti heikkolahjaisten pilkkaaminen on vähän sopimatonta muutoin kuin opetusmielessä.


    • epävakaausko

      jeesus ja jumala paukutteliat mulle nyrkkiä ja raamattua päähän vuorotellen , sillä seurauksella , että mulla on aivovamma todettu - mitäpä siihen sanot uskovainen ?

      • riippuumihinosuu

        Oikeudessa saat korvaukset ja voit syyttää aivovammaa uskonnollisuudestasi.


    • haudassaloppuu

      Omassa mielessä pilkkaaminen ei ole uhka uskovaisille.
      Mutta totuuden julkinen julistus vie valheella eläviltä elinkeinon.

    • Sashan..1982

      Hohhoijaa arvasin että tulee vaan pilkkavastauksia. No sitten kun kuolette niin näette totuuden.

      • minäkuolin

        Nämä vastaukset ovat meille totuus.
        Hohoijakkaa en minä sinua elätä, sillä minä tiedän totuuden.


    • Sashan..1982

      Mutta mitä saatte siitä haukkumisesta? Siis mitä teette tällä palstalla. Miksi kristinusko sitten kiinnostaa teitä niin paljon?

      • Eikiitosjeesus

        On inhimillinen velvollisuus kertoa totuuksia harhaanjohdetuille.


      • ihmettelenpävaan

        Sinäkö yksinkertainen tomppeli luulet tietäväsi totuuksia. Sinä itse olet erittäin harhaanjohdettu. Mitä teet tällä palstalla. Yritätkö saada jotain sisältöä elämääsi?


    • haaha

      Olin muutama vuosi sitten noin kymmenen minuuttia niin, ettei ollut pulssia ja en hengittänyt. En nähnyt mitään jumalia, enkeleitä tai kuolleita omaisia. Puolison elvytti minut ennen kuin ambulanssi ehti paikalle. Lääkärin mukaan sydän oli pysähtynyt, mutta isompia vaurioita ei ehtinyt tulemaan nopean sydänhieronnan vuoksi. En pelkää kuolemaa, koska tiedän millaista se on, sitä vain kuolee. Eli jumalia ei ole kuin pelokkaiden yksilöiden mielikuvituksessa.
      Onko koiralla sielu tai madolla, hyttysellä, kalalla. Ei tietenkää, koska sielua ei ole.

      • HerrasiSixxxtus

        Vasemmistolaisella ali-ihmisellä ei voi olla sielua. :)


    • Sashan..1982

      Youtubesta taas löydät satojen ja satojen ihmisten nde kokemuksia joissa kuoleman rajalla ovat nähneet Jeesuksen. Joten se että juuri sä et nähnyt mitään ei todista yhtään mitään.

      • aivot.tuottavat

        Olivatko nämä henkilöt uskovaisia ennen kuolemanraja kokemusta.
        Moni huumeveikko on nähnyt olemattomia, koska huumeet vaikuttavat aivoihin.
        Minä voin luoda sinulle henkikokemuksen sorkkimalla aivojasi.


      • Mielenkiintoinen piirre noissa kokemuksissa on se, että hindut kohtaavat Brahman, muslimit Mohammedin ja kristityt Jeesuksen jne. Tai sitten eivät kohtaa ketään...

        Olisi vakuuttavampaa, jos kaikki kohtaisivat vaikka Horuksen tai Thorin mutta se kenet aivot kuvittelevat tuollaisessa shokkitilassa on riippuvainen omasta uskomusjärjestelmästä.


    • Sashan..1982

      Jokainen miettiköön itse ja tutkikoon asioita itse.

    • Ilm.1

      1 Jeesuksen Kristuksen ilmestys, jonka Jumala antoi hänelle, näyttääkseen palvelijoillensa, mitä pian tapahtuman pitää; ja sen hän lähettämänsä enkelin kautta antoi tiedoksi palvelijalleen Johannekselle,
      2 joka tässä todistaa Jumalan sanan ja Jeesuksen Kristuksen todistuksen, kaiken sen, minkä hän on nähnyt. .
      3 Autuas se, joka lukee, ja autuaat ne, jotka kuulevat tämän profetian sanat ja ottavat vaarin siitä, mitä siihen kirjoitettu on; sillä aika on lähellä!
      4 Johannes seitsemälle Aasian seurakunnalle: Armo teille ja rauha häneltä, joka on ja joka oli ja joka tuleva on, ja niiltä seitsemältä hengeltä, jotka ovat hänen valtaistuimensa edessä,
      5 ja Jeesukselta Kristukselta, uskolliselta todistajalta, häneltä, joka on kuolleitten esikoinen ja maan kuningasten hallitsija! Hänelle, joka meitä rakastaa ja on päästänyt meidät synneistämme verellänsä
      6 ja tehnyt meidät kuningaskunnaksi, papeiksi Jumalalleen ja Isälleen, hänelle kunnia ja voima aina ja iankaikkisesti! Amen.
      7 Katso, hän tulee pilvissä, ja kaikki silmät saavat nähdä hänet, niidenkin, jotka hänet lävistivät, ja kaikki maan sukukunnat vaikeroitsevat hänen tullessansa. Totisesti, amen.
      8 "Minä olen A ja O", sanoo Herra Jumala, joka on ja joka oli ja joka tuleva on, Kaikkivaltias.
      9 Minä, Johannes, teidän veljenne, joka teidän kanssanne olen osallinen ahdistukseen ja valtakuntaan ja kärsivällisyyteen Jeesuksessa, minä olin Jumalan sanan ja Jeesuksen todistuksen tähden saaressa, jonka nimi on Patmos.
      10 Minä olin hengessä Herran päivänä, ja kuulin takaani suuren äänen, ikäänkuin pasunan äänen,
      11 joka sanoi: "Kirjoita kirjaan, mitä näet, ja lähetä niille seitsemälle seurakunnalle, Efesoon ja Smyrnaan ja Pergamoon ja Tyatiraan ja Sardeeseen ja Filadelfiaan ja Laodikeaan."
      12 Ja minä käännyin katsomaan, mikä ääni minulle puhui; ja kääntyessäni minä näin seitsemän kultaista lampunjalkaa,
      13 ja lampunjalkain keskellä Ihmisen Pojan muotoisen, pitkäliepeiseen viittaan puetun ja rinnan kohdalta kultaisella vyöllä vyötetyn.
      14 Ja hänen päänsä ja hiuksensa olivat valkoiset niinkuin valkoinen villa, niinkuin lumi, ja hänen silmänsä niinkuin tulen liekki;
      15 hänen jalkansa olivat ahjossa hehkuvan, kiiltävän vasken kaltaiset, ja hänen äänensä oli niinkuin paljojen vetten pauhina.
      16 Ja hänellä oli oikeassa kädessään seitsemän tähteä, ja hänen suustaan lähti kaksiteräinen, terävä miekka, ja hänen kasvonsa olivat niinkuin aurinko, kun se täydeltä terältä paistaa.
      17 Ja kun minä hänet näin, kaaduin minä kuin kuolleena hänen jalkojensa juureen. Ja hän pani oikean kätensä minun päälleni sanoen: "Älä pelkää! Minä olen ensimmäinen ja viimeinen,
      18 ja minä elän; ja minä olin kuollut, ja katso, minä elän aina ja iankaikkisesti, ja minulla on kuoleman ja tuonelan avaimet.
      19 Kirjoita siis, mitä olet nähnyt ja mikä nyt on ja mitä tämän jälkeen on tapahtuva.
      20 Niiden seitsemän tähden salaisuus, jotka näit minun oikeassa kädessäni, ja niiden seitsemän kultaisen lampunjalan salaisuus on tämä: ne seitsemän tähteä ovat niiden seitsemän seurakunnan enkelit, ja ne seitsemän lampunjalkaa ovat ne seitsemän seurakuntaa."

      • allekirjoituspuuttuu

        Ovatko kirjoitusten allekirjoitukset vielä lainvoimaisia.


    • Maxim_Orgy

      Ei tässä Jeesusta pilkata vaan sisäänpäin lämpeneviä köörejä.

    • Nobodyelsebutme

      Oletko Sashan koskaan miettinyt, mistä SINUN pelkosi on lähtösin?

    • Sashan..1982

      Jumalaa kuuluukin pelätä mutta enemmän kuitenkin rakastan. Uskon Jumalaan koska haluan nähdä kaikki kuolleet perheenjäseneni ja olla yhdessä heidän kanssaan jälleen taivaassa. Ja toki haluan nähdä Jeesuksen sitten myös taivaassa.

      • Nobodyelsebutme

        Eikös tuo ole aika itsekästä? Uskot siksi, että saisit itsellesi jonkin palkinnon.
        Oletko koskaan pohtinut, että noi kaikki lupaukset paratiisista kuoleman jälkeen saattavatkin olla täysin katteettomia?

        Ja miksi jumalaa kuuluu pelätä? Tykkääkö se jumalasi siitä, että pelkäät?


      • Nobodyelsebutme kirjoitti:

        Eikös tuo ole aika itsekästä? Uskot siksi, että saisit itsellesi jonkin palkinnon.
        Oletko koskaan pohtinut, että noi kaikki lupaukset paratiisista kuoleman jälkeen saattavatkin olla täysin katteettomia?

        Ja miksi jumalaa kuuluu pelätä? Tykkääkö se jumalasi siitä, että pelkäät?

        Sadomasokistinen suhde sopii uskonharhaisille.

        Itse en moisesta välitä ja ihmettelen kovin naisia, jotka saavat olla paitsi mielikuvitusjumalan myös sadistisen miehensä kolhittavina.


    • vapahdusarmosta

      Ei en halua että joudutte tulimereen ikuisuudeksi! Kamalat tuskat! Tulkaa taivaaseen.
      Jumala rakastaa sinua, ja Jeesuksen Kristuksen kautta on anteeksianto armosta, vaikka olisit tehnyt mitä tahansa, kun kadut syntejäsi.

      • tulimerenvesileikit

        Se tulimeri on oikeasti ilonkyyneleitä, jossa on ihana polskutella.
        Tulimeri on teidän kiduttamien syyttömien nykyaikainen polttorovio.


    • Jesse_Jossitus

      Jos et tule luokseni , haukun Jeesuksen aivan ryttyyn. Haluatko todella että Jesse pahoittaa mielensä?

    • Anonyymi

      Kuolema tulee, pilkkasinpa Jeesusta tai en. Mitä tulee muinaisten myyttien hahmoihin, minä uskallan pilkata jopa Odinia ja se sentään oli kova jätkä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1805
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1514
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1194
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1193
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1182
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1136
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1119
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1114
    Aihe