Olen sairaseläkeläismies. Kuuppani ei vaan kestänyt sitä uuden sukupolven nälvimista, homottelua ja henkistä painostamista meidän vuorossa tehtaalla.
Kerran sitten suutuin ankarasti taas siihen samaan että kestääkä jätkä kun sitä vähän testaamme.
Menin lääkäriin ja kerroin tilanteen työmaalla. Minä 46v, he alta 25v. He haukkuvat minua homoksi enkä osaa puolustautua niitä vastaan.
Nuori mieslääkäri sanoi että kirjoitan teille 2 viikkoo sairaslomaa psykiatrisella osastolla. Lähdin suuttuneena vastaanotolta.
Rupesin pelkäämään työhönmenoa. En osannut nukkua. Fyysinen kuntonikin romahti.
Mutta tuosta on jo aikaa. Minun piti kaivaa sisaren ja hänen miehensä talon nurkalle oja salaojaputkelle. Jonkunlainen umpeen tukkeutunu putki siinä olisin.
Aivan vapiseva kunto, läsähtänyt fysiikka.
Oja linjalta löytyi kaapeleita. Ne piti alittaa mitään rikkomatta. Luulin että joudun lopettamaan homman. Keksin keinon niivittää se vanha putki palasiksi rikkomalla pois. Onneksi ei satanut. Sain sen puoleksi tehtyä.
Sitä minä vaan että jos on mahis purkaa ahdistusta ja kurjaa oloa jotain tekemällä niin työ on siihen paras lääke.
Siskon mies on varakas, mutta pihi. Rullatuolimiehiä. Saan asua niiden ulkorakennuksessa olevassa pihamökissä. Täällä on kamina ja sähköpatteri. Tietokoneen sain halvalla heidän naapuriltaan. Nyt taas on helpottunut olo.
Olipa ahdistava vuorokausi
7
227
Vastaukset
- VoimiaViiklop
Kun en ole saanut vielä kommentteja, niin mä ainakin ilmoitan, että olen lukenut asiasi eli kuunnellut. Kovin hyvin en nyt osaa mitään sanoa. Toivotukseni on, että asiasi kaikin puolin selviävät ja että pääset tasapainoon. Kyllä, olisi hirveän hyvä, että työssäkäynti olisi olemassa, mutta aina se vain ei käy päinsä. Tulevaisuudessa taas ehkä.
- tehtaanvarjossa
Siis nuoret miehet töissä haukkuvat homoksi? Hirveitä tyyppejä. Itseään vanhempaa pitäisi kunnioittaa. Pyh mitä räkänokkia.
- pysy-hyvien-puolella
Jos ajattelee että elämässä on hyvä ja paha. Tuossa tapauksessa paha ahdistelee sinua ja yrittää saada sinut matalaksi.
Ajattele, että pahuus tuhoutuu itsestäänkin ja sinä et anna sille vaikutusmahdollisuutta.
Jos joku haukkuu homoksi, niin ajattele vaan että se paha sen ihmisen sisällä yrittää vaikuttaa sinuun, mutta et välitä. Niin kauan kun et välitä, se paha ei pääse sinun sisääsi ja voit elää ja olla niinkun ennenkin.
On muutenkin elämässä hyvä tajuta tämä köydenveto ja sen tarkoitus.
Pahuus vaivaa monessa paikassa niin hyviä kun huonoja ihmisiä. Älkää antako sille valtaa. - ETWT4
Työkyvyttömyyseläkkeellä ja pyörätuoli siihen aloitusviestiin. Ei mulla muuta.
- Inkerii
Itsekin huonoa kohtelua kokeneena yritin hahmottaa mikä siinä oli pahinta. Ja oivalsin että loukkaavinta oli joutua tilanteeseen jossa en kyennyt puolustamaan itseäni, Toiset ihmiset mitätöi minut siihen pisteeseen. Ja suutuin sitten itselleni, mutta.. aika parantaa. Kuulostaa minusta ainakin hyvältä tuo sinun nykytilanteesi. Ilmeisesti saat tehdä pihatöitä ja samalla olla avuksi. Älä mieti toisten rahoja, pitäköön, saat kai omaakin, ja asunto kai suht edullinen. Yritä löytää "hyviä" eli rakentavia asioita jotka vie pois turhan murheista. Kaikkea hyvää sinulle!
- upi.57.kiitos
Ap on aspergertason autistinen mies. Silläkin ryhmä on kokonaan yksilöllisiä piirteitä. Itse en osaa puolustautua aiheetonta aggressiota vastaan.
Alistun ja masennun. Valvon öitäni henkistä, aiheetonta lyömistä kohdattuani.
Kiitoksia myötätunnosta. Vaimon menehtyminen oli kova isku. Jäin vähän kuin tyhjän päälle.
Appivanhempani näkivät surkeuteni. Saan näprätä heillä kaikkea, mitä he ikänsä puolesta eivät enää jaksa. Vaikka on pimeän aikaa, nyt kulkee paremmin. - kalmalu
Juu jos tuollaista johtoa löytyy, niin sano heihei vaan heti. Jos pitempään pysyy, niin menee luottamus ihmisiin. Jos psykiatrille ynnä muulle menet valittamaan, varsinkin jos ei kohtalotovereita ole, niin voit olla varma, että pomoilta yhteyksiä löytyy, jotta saadaan psykiatri sinun kimppuun ja sinut osastolle ja seurantaan ja hitaasti kuolemaan. Mutta eihän tuo kovin pahalta tilanteelta vaikuta. Nollaa tilanne tai pidä sisälläsi niinkuin pystyt - kyllä sitä jotain hyvääkin löytyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-20140000564926624h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?132365Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1841485Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja191209- 71940
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.41877Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72794Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57792En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.41732Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä75642