Olen pitkään jo etsinyt tietoa, mihin tapahtumaan osallistuin joskus ~2011, se oli isohko nokia mission tapahtuma ja saarnaamassa oli myös englannin kielisiä pappeja, suoritettiin parantamisia sekä nuorten siunaus tms. Arvostaisin suuresti jos joku osaisi sanoa edes varmuudella minkä vuoden ja minkä niminen tapahtuma se oli. Valitettavasti NMn kohun takia tuolta ajalta on hankala löytää mitään, mikä koskee jtn muuta kuin koiviston kosketteluja. Youtubesta olen katsonut v. 2010 tampereen tapahtumaa ja se ei mielestäni ole tämä missä olin, ellei parantamiset ja ulkomaalaiset papit vain täysin puutu videolta, siksi epäilisin v 2011?
Nokia mission tapahtuma n.2011
5
269
Vastaukset
- AuttaisikoTämä
Jaa-a. Itse olin vuonna 2011 kahdessa NokiaMission tapahtumassa. Kumpikin pidettiin Tampereella Areenalla. Ensimmäinen, mihin osallistuin, oli viikonvaihde juuri ennen kuin Koiviston tapaus "julkistettiin". Siinä oli puhumassa nuori herätyssaarnaaja Floridasta tai Alabamasta. Toinen oli joulukuussa, ehkä Uutena Vuotena. Siinä oli joku saarnaaja Ruotsista, koska muistan hänen kehotuksensa "fortsätta!" Olisikohan hän ollut Ruotsin OAS-rörelsenistä?
Sitten NokiaMissio tapasi järjestää aina helatorstaina suurtapahtumia. Jos katsot, minä päivänä helatorstai oli 2010 ja 2011 ja etsit päivämäärällä "xx.xx.2011" NokiaMissio? Ja ehkä hakusanoiksi myös helatorstain suurtapahtuma? - Eikiitosjeesus
Taisi lopuksi kadota Koivisto rahakirstun kanssa. Näin uskovaisia vedätetään.
Aamen. - yui876
Näitäkin harhaopettajia vieraili näissä piiireissä. Tässä linkissä lisää. http://www.kristitynfoorumi.fi/kundalini-varoitus.pdf
- Rahaa.haalittiin
Ne olivat ainarahakirstukokouksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1344615
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä413253- 2372972
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?442558- 361774
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?271565Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411526- 221421
- 151418
- 221301