Ei jumala kykene tätä estämään.
miksi raamattu palaa tulessa
13
191
Vastaukset
Kaikkivaltias itse on tulitikkumies. Hänestä on lähtöisin jokainen teko, ajatus ja askeleemme. Hän on vitsaajat asettanut vitsaamaan ja tuhopolttajat polttamaan. Mutta toisaalta hän painattaa miljardeja raamattuja, koska tietää: KULLAKIN ON OMAT HUVINSA. Yksi nauttii raamatun polttamisesta ja toinen sen lukemisesta ja kumpiakin Kaikkivaltias rakastaa.
- te.rikollisten.hyysääjät
Siinä on vastaus, jonka halusinkin kuulla, KAIKKI OVAT SAMANARVOISIA.
Tämä on syy, miksi vihaan teitä yli kaiken. Eivät kaikki ole samanarvoisia. Intialaisten mukaan on kolme hienojakoista elementtiä: Äly , Mieli (tunne), Ego (tahdonvoima). Jos menet jäätelökauppaan ostamaan yhtä jäätelöä jokaiselle niin se jota hallitsee ÄLY kiertää tuon säännön ja keplottelee itselleen kaksi jäätelöä ja yksi jää ilman. Se jolla on tunne jakaa tunnollisesti jäätelöt tasan. Mutta se jolla on tahdonvoimaa ostaa itselleen viisi jäätelöä ja muille yhden vaikka velaksi tms. keinoa käyttäen.
Se ratkaisee arvon mikä hienojakoisista elementeistä on hallitsevassa roolissa:
ÄLY, TUNNE vai TAHDONVOIMA.
Äly syntyy kuvia ja patsaita sekä piirroksia käyttämällä.
Tunne syntyy leikkimällä jatkuvasti erilaisia leikkejä.
Tahdonvoima syntyy olemalla itseään isompien seurassa ja seuralaisena jatkuvasti.- siinäero
alfa123om kirjoitti:
Eivät kaikki ole samanarvoisia. Intialaisten mukaan on kolme hienojakoista elementtiä: Äly , Mieli (tunne), Ego (tahdonvoima). Jos menet jäätelökauppaan ostamaan yhtä jäätelöä jokaiselle niin se jota hallitsee ÄLY kiertää tuon säännön ja keplottelee itselleen kaksi jäätelöä ja yksi jää ilman. Se jolla on tunne jakaa tunnollisesti jäätelöt tasan. Mutta se jolla on tahdonvoimaa ostaa itselleen viisi jäätelöä ja muille yhden vaikka velaksi tms. keinoa käyttäen.
Se ratkaisee arvon mikä hienojakoisista elementeistä on hallitsevassa roolissa:
ÄLY, TUNNE vai TAHDONVOIMA.
Äly syntyy kuvia ja patsaita sekä piirroksia käyttämällä.
Tunne syntyy leikkimällä jatkuvasti erilaisia leikkejä.
Tahdonvoima syntyy olemalla itseään isompien seurassa ja seuralaisena jatkuvasti.Minä olen se jäätelökauppias ja te tuotte asiakkaita maailman ääristä.
Mutta minä kieltäydyn myymästä, koska raha on peräisin veronmaksajilta.
Perheemme vanha koti tuhoutui tulipalossa toistakymmentä vuotta sitten. Tuhkan seasta löytyi ehjänä säilynyt Raamattu.
- Jopahan-taas
Olipas ihmeellinen tapaus?
Jopahan-taas kirjoitti:
Olipas ihmeellinen tapaus?
Pitihän tuo laittaa, kun aloittaja väitti päinvastaista. :p
- Mitähänlietaasmeinannut
Mainio esimerkki "kaikkivaltiaan" käsittämättömästä laupeudesta. Perheen kodin antaa tuhoutua, mutta oman "novellikokoelmansa" pelastaa.
- Epäilyttää
Tipale kirjoitti:
Pitihän tuo laittaa, kun aloittaja väitti päinvastaista. :p
Aloitushan pitää paikkansa, mutta miten on oman tarinasi laita???
Mitähänlietaasmeinannut kirjoitti:
Mainio esimerkki "kaikkivaltiaan" käsittämättömästä laupeudesta. Perheen kodin antaa tuhoutua, mutta oman "novellikokoelmansa" pelastaa.
Itse asiassa kämpästä oli tuolloin jo muutettu pois homevareion vuoksi.
- asbestikäärö
Tipale kirjoitti:
Itse asiassa kämpästä oli tuolloin jo muutettu pois homevareion vuoksi.
Saitteko hyvät vakuutusrahat, kristillisyyden "rehellisyys".
Olipa lapsellinen alotus ellei peräti typerä.
- hintti.mustikka
Raamattu ei pala tulessakaan, helvetintulessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1739933Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523275Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja483041- 632764
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2012135- 1142093
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251963Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä641576Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121326Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221286