Huoltosopimus jatkoon?

Huolto_1000000

Kertokaas viisaat kannattaako Toytotan huoltosopimus uusia kun kilometrejä on 75000 ja auto 3 vuotta vanha?

Huoltosopimus lienee 60-70 euron hujakoilla, kohta varmaan soittavat kun käväisin juuri 75000 huollossa. Nyt on 60 euroa ja risat e/ kk. ( plussa hultosopimus eli kuluvat osat ja sijaisauto kuuluvat hintaan) On tainnut mennä vähän miinukselle tähän mennessä. Ajoa noin 25 000 km vuodessa

11

1026

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huolto_1000000

      Ai niin.....Auto on Toytota Avensis

      Huoltosopimus on sinänsä myös vähän hankala että pitää tietää ennalta kuin paljon ajelee vuodessa?

    • Kkkkfkffkkfkf

      Mistäpä tuota tietäisi hintoja näkemättä sen enempää, mutta 700-800e vuodessa kuulostaa minusta vähän tyyriiltä.

      Eikö sieltä saa mitään hyvitystä, jos ajaa vähemmän?

    • mikä_on_huoltosopimus

      Eipä taida Toyotan huolenpitosopimusta, sellaisena kuin huolenpitosopimus yleisesti ymmärretään, että kaikenlaisten vikojen korjauskin kuuluu mukaan, pystyä jatkamaan kolmen vuoden jälkeen. Ne on kokonaan muut merkit kun tarjoaa pitempiä sopimuksia.

    • jrwnonrw

      Se on vähän niin kuin vakuutus. Vakuutusyhtiö (niin kuin huoltosopimuksen tarjoajakin) on takuulla hinnoitellut tuotteensa niin, ettei tappiota tule. Eli varmuudella kärsit tappiota huoltosopimuksesta, ellet sitten satu olemaan juuri se kuski joka sa auton kuin auton hajalle.

    • Huolto_100000

      Eipä taida kannattaa jatkaa sopimusta. Sitä vään ajattelin itsekin.

    • Meitä on niin moneksi.
      Minun mielestä € 70,- kuukaudessa ei ole hinta eikä mikään siitä, ettei mitään muita kuluja autosta ole, vai olenko ymmärtänyt väärin?
      Kuuluvatko esim. renkaat ao. hintaan?

      • Toyotauno

        Tottakai uudet kumit laitetaan joka huollossa ja hoonataan alusta tektyylillä ettei ruostu!


      • kilsatkinRatkaiseeHinnan

        Ei renkaat kuluu.


    • onkoRuostesuojattuVielä

      Sen verran vikaisi ovat nämä tuoreemmat Toyotat, että huoltosoppari on kannattava ja jakaa tulevat kulut ennakoivasti.

      • Huoleton.toyota

        Aloittaja kyllä mainitsi että kyseessä on kolmev uotias Avensis. On kyllä kaikilla mittareilla mitattuna yksi viattomimmista autoista, niinkuin toyotat yleensäkin. Ranskalanrapeissa ja volkkareissa huoltosopimus on ihan oikea valinta kun vikaa on riittänyt ainakin laatu ja luotettavuustutkimusten mukaan ihan kiitettävästi. Sijoittuminen toiseksi viimeiseksi autobildinkin julkaisussa suorastaan vaatii tekemään huoltosopimuksen että saa nukutuksi. Toyota bensakoneella ja CVT vaihteistolla on yksi vähävikaisimmista autoista mitä kohtuuhinnalla on myynnissä. Samassa seurassa ovat vain monta kertaa kalliimmat premiummerkit.


    • Jereeeh

      Totta hemmetissä kannattaa jos noin halpa on, Mersuissa maksaa pikkasen enemmän mut ei niihin kyl sitä edes tarvi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      189
      1905
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      99
      947
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      727
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      554
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      202
      479
    Aihe