Raamattu käteen!

Näinseasiaon

Jos nyt jostain löytyisi ihminen, joka etsisi vilpittömällä mielellä Jumalaa, ja haluaisi tulla tuntemaan mitä Hän ajattelee ihmisistä, mitä Hän ihmiseltä tahtoo niin hänen tulee ennen kaikkea tutkia Pyhää Raamattua; Jumalan sanaa, ja etsiä sieltä rukoillen Jumalaa.

Nyt kaikki kiireesti kirjahyllylle ja avaamaan Raamattua, nauttimaan iankaikkisen elämän vettä!

15

231

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Raamatussa neuvotaan kivittämään pienet lapsetkin pienistäkin asioista. Eikä sieltä ole löytynyt kumoavaa kohtaa mistään.

      Joten ei se Raamattu ole yks yhteen luettavissa.

      • Mitä luulet onko tämä selvitetty sinulle 30 vai 40 kertaa 🤔❓


      • Näinseasiaon

        Raamattua tulee lukea ymmärryksen kanssa joka uskossa annetaan. Mutta ei sitä ymmärrystä anneta sellaiselle joka HALUAA kapinoida Jumalaa vastaan.

        Mutta etsivä löytää ja kolkuttavalle avataan!


      • sage8.ei.kirj
        usko.vainen kirjoitti:

        Mitä luulet onko tämä selvitetty sinulle 30 vai 40 kertaa 🤔❓

        Sinun kaikki 30-40 selityskertaa ovat yhtä tyhjän kanssa. Minä olen kuullut monen fiksunkin uskovan selityksiä ja ne ovat aivan toisenlaisia ja uskottavampia. Joten lopeta tuo.


      • sage8.ei.kirj kirjoitti:

        Sinun kaikki 30-40 selityskertaa ovat yhtä tyhjän kanssa. Minä olen kuullut monen fiksunkin uskovan selityksiä ja ne ovat aivan toisenlaisia ja uskottavampia. Joten lopeta tuo.

        Taidat, otta oikeassa. Sinulla ei ole pienintäkään halua/kykyä ymmärää Jumalan saanaa😏


      • usko.vainen kirjoitti:

        Taidat, otta oikeassa. Sinulla ei ole pienintäkään halua/kykyä ymmärää Jumalan saanaa😏

        Sekoilet tässäkin asiassa.


      • sage8 kirjoitti:

        Sekoilet tässäkin asiassa.

        En minä mitään sekoile, juurihan itse sanoit, ettet usko muuta kuin, että sinun pitäisi kivittää pieniä lapsia 😉


      • sage8.ei.kirj kirjoitti:

        Sinun kaikki 30-40 selityskertaa ovat yhtä tyhjän kanssa. Minä olen kuullut monen fiksunkin uskovan selityksiä ja ne ovat aivan toisenlaisia ja uskottavampia. Joten lopeta tuo.

        "Minä olen kuullut monen fiksunkin uskovan selityksiä ja ne ovat aivan toisenlaisia ja uskottavampia"
        Kerro nyt sitten muillekin mitä fiksua sinulle on selitetty😉


      • sage8 kirjoitti:

        Sekoilet tässäkin asiassa.

        Tules nyt keskustelemaan kuin mies 😉


      • Näinseasiaon kirjoitti:

        Raamattua tulee lukea ymmärryksen kanssa joka uskossa annetaan. Mutta ei sitä ymmärrystä anneta sellaiselle joka HALUAA kapinoida Jumalaa vastaan.

        Mutta etsivä löytää ja kolkuttavalle avataan!

        Itse tulin uskoon 1972. Tuntui todelliselta. En tuhansista rukouksista huolimatta saanut mitään kontaktia minnekään. Olin yksinpuhuja seinille.

        Lopulta kun luin Raamattua oikein antaumuksella, niin minusta tuli ateisti.


      • lauantai.makkara
        usko.vainen kirjoitti:

        En minä mitään sekoile, juurihan itse sanoit, ettet usko muuta kuin, että sinun pitäisi kivittää pieniä lapsia 😉

        Onko sinun mielestäsi syntiä noudattaa tuota sagen esittämää määräystä vai jättää noudattamatta?


    • Itse näen, että tärkeysjärjestys on seuraava:

      Imaami Mahdi ja Koraani, Sunna sekä Islam.
      Krishna tietoisuus ja Bhagavatam.
      Jehovan todistajat ja heidän Raamattunsa.

      Lisäksi luin eräästä teoksesta, että kirkon suuri 500 vuotisprojekti on kääntää
      kirkkoisien tekstit suomen kielelle.

      Luin juuri äsken Profeetta Hesekieliä vuoden 1992 käännöksessä ja siinä valitettiin vain : Kuvista, piirroksista, Auringon palvonnasta yms. Ja kuitenkin kirkko on hyväksynyt kuvat jo. Vähän vanhanaikaista juttelua verrattuna Bhagavatamiin. Raamattu oli oman aikansa tärkein teos. Mutta nykyisin esim. juuri Bhagavatam voittaa sen monin tavoin ajankohtaisuudessa.

      Ja minkä vuoksi valittaa Auringon palvonnasta kun eräs profeetoista toteaa jopa: Juudan kuninkaiden ja profeettojen luut kaivetaan ylös ja levitetään auringon ja tähtien nähtäville , joita he palvoivat.

    • Aina.kateissa

      Mitä, eikö se ole vieläkään löytynyt vaikka sitä on tyrkytetty vuosisatoja.

    • Itseasiassa tuollaista ei voi olla , eikä ole koska se mitä jeesus ainakin minulle on opettanut anteeksi antoa, ja ei se mikään "lenhee" tie olllut, eikä ole, ei se ole niin helppoa kun on riittävän painavat lastit. Annan anteeksi niille jotka ovat myös minua vastaan rikkoneet..

    • Isokäsitorrelle

      "Itse tulin uskoon 1972. Tuntui todelliselta. En tuhansista rukouksista huolimatta saanut mitään kontaktia minnekään. Olin yksinpuhuja seinille.
      Lopulta kun luin Raamattua oikein antaumuksella, niin minusta tuli ateisti."

      Anna torre jo olla ja anna rauha itsellesi. Joka uskoo, uskoo. Joka ei, ei. Ei sinun tarvitse enää todistella mitään kenellekään. Lukijat ovat huomanneet, että et usko. Turha käyttää energiaa luterilaisuus-palstalla kirjoitteluun. Tee jotakin muuta, josta voisit saada iloa elämääsi. Elämä on todella lyhyt. Ei sitä täällä notkumiseen kannata tuhlata.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      3
      1934
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      251
      1631
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      244
      1547
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      54
      1484
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      105
      1378
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      11
      1199
    7. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      156
      1170
    8. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      282
      1162
    9. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1153
    10. Trallalaa kesä on

      Helteinen ja kuuma. Hyvää huomenta. ☀️😊🫶🏼🍍❤️🐦‍⬛
      Ikävä
      190
      909
    Aihe