usko jumalaan johtaa sterilisaatioon

melkeinsamallamitalla

Me ateistit olemme inhimillisiä, emmekä tapa uskovaisia niin kuin eräissä maissa.

15

174

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aika monet ateistit ovat tapauskovaisia.

      • liianpehmeää

        Se on pehmeyttä eli tahdon puutetta.


    • Usko jumalaan on väärää uskoa sillä ihmisen tulee uskoa itse olevansa Jumala. Sillä Kristus on lihaan tullut. Jos uskoo jollakin muulla tavalla kuten ihmisen oman kehon ulkopuolella vaikuttavaan Jumalaan on ilman muuta Antikristus. Nuo kehon ulkopuolella vaikuttavat jumalat ovat ihmisten, tulevaisuuden tai korkeiden kultuurien luomia robotteja, joiden on tarkoitus toimia kasvattajina sellaisen mielenlaadun omaksumisen suhteen, jota niiden luojat pitävät tarpeellisena ihmiselle.

      • alfa123om:
        "Usko jumalaan on väärää uskoa sillä ihmisen tulee uskoa itse olevansa Jumala."

        ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

        Sinähän olet nielaissut sen saman valheen, jonka käärme (perkele) syötti Eevalle jo paratiisissa: " te tulette niinkuin Jumala tietämään hyvän ja pahan"
        __________
        1. Mooseksen kirja 3:1-5:
        @@@Mutta käärme oli kavalin kaikista kedon eläimistä, jotka Herra Jumala oli tehnyt;
        ja se sanoi vaimolle: "Onko Jumala todellakin sanonut: 'Älkää syökö kaikista paratiisin puista'?"
        Niin vaimo vastasi käärmeelle: "Me saamme syödä muiden puiden hedelmiä paratiisissa,
        mutta sen puun hedelmästä, joka on keskellä paratiisia, on Jumala sanonut: 'Älkää syökö siitä älkääkä koskeko siihen, ettette kuolisi.
        Niin käärme sanoi vaimolle: "Ette suinkaan kuole;
        vaan Jumala tietää, että sinä päivänä, jona te siitä syötte, aukenevat teidän silmänne, ja te tulette niinkuin Jumala tietämään hyvän ja pahan.@@@

        ______________
        Paavali varoitti tästä Korintton seurakunnan kristittyjä:
        2. Korinttolaiskirje 11:3:
        @@@Mutta minä pelkään, että niinkuin käärme kavaluudellaan petti Eevan, niin teidän mielenne ehkä turmeltuu pois vilpittömyydestä ja puhtaudesta, joka teissä on Kristusta kohtaan@@@
        ______________

        Käärme on Raamatussa perkeleen vertauskuva.
        Huomaa em. 1. Moos. 3:1:
        @@@ Mutta käärme oli kavalin kaikista kedon eläimistä, jotka Herra Jumala oli tehnyt; @@@

        Martti Luther sanoi, että perkelekin on Jumalan perkele.
        ________________

        Ilmestyskirja: 12:9
        @@@Ja suuri lohikäärme, se vanha käärme, jota perkeleeksi ja saatanaksi kutsutaan, koko maanpiirin villitsijä, heitettiin maan päälle, ja hänen enkelinsä heitettiin hänen kanssansa@@@


      • 5t6y7u8i9o
        Öteisti kirjoitti:

        alfa123om:
        "Usko jumalaan on väärää uskoa sillä ihmisen tulee uskoa itse olevansa Jumala."

        ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

        Sinähän olet nielaissut sen saman valheen, jonka käärme (perkele) syötti Eevalle jo paratiisissa: " te tulette niinkuin Jumala tietämään hyvän ja pahan"
        __________
        1. Mooseksen kirja 3:1-5:
        @@@Mutta käärme oli kavalin kaikista kedon eläimistä, jotka Herra Jumala oli tehnyt;
        ja se sanoi vaimolle: "Onko Jumala todellakin sanonut: 'Älkää syökö kaikista paratiisin puista'?"
        Niin vaimo vastasi käärmeelle: "Me saamme syödä muiden puiden hedelmiä paratiisissa,
        mutta sen puun hedelmästä, joka on keskellä paratiisia, on Jumala sanonut: 'Älkää syökö siitä älkääkä koskeko siihen, ettette kuolisi.
        Niin käärme sanoi vaimolle: "Ette suinkaan kuole;
        vaan Jumala tietää, että sinä päivänä, jona te siitä syötte, aukenevat teidän silmänne, ja te tulette niinkuin Jumala tietämään hyvän ja pahan.@@@

        ______________
        Paavali varoitti tästä Korintton seurakunnan kristittyjä:
        2. Korinttolaiskirje 11:3:
        @@@Mutta minä pelkään, että niinkuin käärme kavaluudellaan petti Eevan, niin teidän mielenne ehkä turmeltuu pois vilpittömyydestä ja puhtaudesta, joka teissä on Kristusta kohtaan@@@
        ______________

        Käärme on Raamatussa perkeleen vertauskuva.
        Huomaa em. 1. Moos. 3:1:
        @@@ Mutta käärme oli kavalin kaikista kedon eläimistä, jotka Herra Jumala oli tehnyt; @@@

        Martti Luther sanoi, että perkelekin on Jumalan perkele.
        ________________

        Ilmestyskirja: 12:9
        @@@Ja suuri lohikäärme, se vanha käärme, jota perkeleeksi ja saatanaksi kutsutaan, koko maanpiirin villitsijä, heitettiin maan päälle, ja hänen enkelinsä heitettiin hänen kanssansa@@@

        Hauskaa että tulet ateismi-palstalle esittelemään tolloakin tollompaa uskoasi typerään puhuvaan käärmeeseen...aah hah hah haa ;)

        Eikä puhumninen vielä mitään, käärme oli oppinut kreationitien tavan valehdella


    • T..Mirka

      Ihanaa olla uskonnoista vapaa. Voin ja pystyn tehdä itsenäisiä päätelmiä. Elämäni ei rajoitu raamatun satuihin.

      • ihaa.todella

        Fasistit ja kommunistit eivät usko jumalaan mutta eivät tee itsenäisiä päätelmiä. Tappavat kyllä uskovaisia ja muita jotka eivät jaa heidän uskomusmaailmaansa.


      • ihaa.todella kirjoitti:

        Fasistit ja kommunistit eivät usko jumalaan mutta eivät tee itsenäisiä päätelmiä. Tappavat kyllä uskovaisia ja muita jotka eivät jaa heidän uskomusmaailmaansa.

        Historiallisesti kylläkin fasistit ovat olleet aika uskonnollisia. Tunnetuimmat esimerkit lienevät Francon Espanja ja Mussolinin Italia. Vaikka Franco vähät välitti uskonnosta henkilökohtaisesti ja Mussolini taisi olla jopa ateisti, kummassakin hallinnossa katolilaisuus sai nopeasti jalansijaa.

        Samoin Hitlerin saksassa, joka oli aatteeltaan hyvin lähellä kommunismia, uskonnot olivat erittäin olennainen osa järjestelmää.

        NL:ssä uskonnot voivat varsin hyvin kommunismista huolimatta, vaikka kommunistinen puolue sinänsä vastustikin kilpailevia uskontoja.

        P-Korea lienee maailman viimeisiä kommunistisia valtioita ja siellä uskonto voi erittäin hyvin. Toki kansalaiset lopettaisivat heti jos voisivat, mutta minkäs tekee. Moinen temppu saisi aikaan Raamatusta lainatun sukupolvirangaistuksen herkästi.


      • "Ihanaa olla uskonnoista vapaa. Voin ja pystyn tehdä itsenäisiä päätelmiä. Elämäni ei rajoitu raamatun satuihin."

        Olen uskova kristitty ja voin tehdä itsenäisiä päätelmiä. Olen myös iloinen, että Raamattu on Jumalan sanaa, eikä satua, kuten ateistit väittävät. Raamatussa on yliluonnollinen Jumalan voima, jonka kautta monet ovat löytäneet pelastuksen, saaneet syntinsä anteeksi ja iankaikkisen elämän.
        Siksi kenenkään ei kannata olla enää ateisti, vaan uskova kristitty.


      • 8br28
        Mark5 kirjoitti:

        "Ihanaa olla uskonnoista vapaa. Voin ja pystyn tehdä itsenäisiä päätelmiä. Elämäni ei rajoitu raamatun satuihin."

        Olen uskova kristitty ja voin tehdä itsenäisiä päätelmiä. Olen myös iloinen, että Raamattu on Jumalan sanaa, eikä satua, kuten ateistit väittävät. Raamatussa on yliluonnollinen Jumalan voima, jonka kautta monet ovat löytäneet pelastuksen, saaneet syntinsä anteeksi ja iankaikkisen elämän.
        Siksi kenenkään ei kannata olla enää ateisti, vaan uskova kristitty.

        Se sinun jumalasi poltti roviolla toisinajattelijoita.
        Tanssivat partaheput julistavat kuoleman tuomiota jumalan pilkasta.


      • 777777
        8br28 kirjoitti:

        Se sinun jumalasi poltti roviolla toisinajattelijoita.
        Tanssivat partaheput julistavat kuoleman tuomiota jumalan pilkasta.

        Isis tekee sitä nykyäänkin, että polttaa ihmisiä roviolla, miksi ateistit sotkette asiat Jeesukseen uskoviin? Siksi, koska ette tiedä asian päälle mitään.


    • MyösAteisteille

      Raamatun sanassa löytyy hyvät ohjeet muillekin uskoo Herraan tai ei. Suosittelen tutustumaan ajatuksella. Usko voi tulla ihmisen elämään myös joskus yllättäen vaikkei uskovasta kodista olisikaan tai pikku hiljaa tai olla tulematta. Mutta kuten sanassa sanotaan: Etsivä löytää, koputtavalle avataan. (Luukaksen evankeliumi luku 11, ei sanatarkka lainaus.)

      • se-on-syy

        Milloin viimeksi teloititte ihmisen jumalan pilkasta.


      • 777777
        se-on-syy kirjoitti:

        Milloin viimeksi teloititte ihmisen jumalan pilkasta.

        Eikös isis tee sitä nykypäivänäkin. Se ei koske Jeesukseen uskovia.


    • Letkut poikki hihhuleilta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      193
      4566
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      122
      2853
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      324
      2274
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      133
      2260
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1962
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1526
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      114
      1441
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      30
      1362
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1190
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1081
    Aihe