Erittäin hyviä uutisia torstaiaamuun: KEPUn kannatus on tuoreessa puolueiden kannatusmittauksessa rojahtanut alaspäin peräti toista prosenttiyksikköä.
Samaan aikaan Kokoomuksen ja SDP:n kannatus on lisääntynyt roimasti.
Sinipunaa pukkaa ja KEPUlle ikuista oppositiota.
KEPUn kannatus edelleen syöksyssä
33
415
Vastaukset
- hunajata_hunajata
Kepu saa, mitä keput ansaitsee! Erittäin hyvä juttu Suomelle ja taloudelle.
- S24uomlaineN
EK:n Jyri Häkämieskin jo totesi, että Suomen tulevaisuuden kannalta sinipuna on työllisyyden ja talouskasvun hallitus.
- Turhuuden.markkinat
EK ja Häkämies voisivat pitää turpansa kiinni. Kaksi yhtä turhaa, kuin on Keksusta, Sipilä ja Siniuset.
- kepusaamitätilaa
Olipa mieluisaa luettavaa!
- maajussimaalta
Onko se sitten hyvä uutinen kun SDP tulee valtaan ja hukkaa keskustan perinnön hyvästä talous ja työllisyyskehityksen , mahdollisesti ulkoista velanottoa lisäämällä, se jää jokaisen itsekunkin pohdittavaksi.
Mutta taas sen jälkeen keskusta pääsee korjailemaan ja paikkailemaanSDP : n ja AY- liikkeen sotkuja- Hiukan.totuuttakin
Siinä sitä olikin huumoria kerrakseen, vai hukkaa demarit keskustan perinnön talous ja työllisyyskehityksestä. Vai keskusta korjailemaan ja paikkailemaan SDP;n ja Ay;n sotkuja :)
Siinä ei kyllä taas keputrollilla ole yhtään tietoa ja ajatusta mukana, kun tuollaisia valheita sylkee palstalle :)
Tietääkö pelle keputrolli, kenen johtamien hallitusten jäljiltä on valtion kassa ollut aina kunnossa, ja keiden johtamien hallitusten aikana on tämä velkaantumiskehitys lähtenyt käyntiin. - maajussimaalta
No SDP:hän on myötäillyt AY-liikkeen ylisuuria palkankorotuksia velkaa lisäämällä. Nyt kun devalvaatiolla ei voi enää tasetta korjata niin on pakko ollut ottaa velkaa.
Tästäpä pikkuhiljaa sitten päästäänkin Kreikan tielle.
Parempi se olisi pienikin leipä kuin ei leipää ollenkaan, sitä ei demaritrolli tule ajatelleeksi
- S24uomlaineN
SDP käy myös eläkeläisten kimppuun.
Lipponen leikkasi indeksin.
Urpilainen nosti eläkeikää.
Nyt Rinteen puheet ovat paljastuneet valheiksi:
https://www.iltalehti.fi/politiikka/b0f2c31f-007e-460d-ab59-0145c06b382a_pi.shtml
Lisäksi SDP haluasi syrjäyttää nuoret työelämästä.- Epistolas
Vain ymmärtämättömän keputrollin mielestä, kun ei oikein ole kärryillä, mitä on tahtunut ja miksi, lisäksi aivan liikaa matalaotsaisen keputrollin ilman aivoja tehtyjä oletuksia ja luuloja. Siksi oikeastaan koko hänen kommentointinsa menee valheen piikkiin.
- tiesihän.tämän
Kepun kannatus on holtittomassa syöksykierteessä. Ehtii hyvin vielä rommata alle kymmenen prosentin kevään vaaleihin mennessä.
- LiikkuvaÄänestäjä
Miksi äänestää opposition paitsioon painuvaa puoluetta? Menee vaan ainoa ääni ihan hukkaan.
- Faktaa.pukkaa
Se on erittäin valitettavaa, että seuraava hallituskausi tulee olemaan Helsinkiläisille hirveä katastrofi.
- Sinäjasinunfaktasi
Kiitos, että kunnioitat helsinkiläisiä kirjoittamalla "Helsinkiläisille" isolla alkukirjaimella keskellä lausetta:)
- Faktaa.pukkaa
Sinäjasinunfaktasi kirjoitti:
Kiitos, että kunnioitat helsinkiläisiä kirjoittamalla "Helsinkiläisille" isolla alkukirjaimella keskellä lausetta:)
Miten aiotte varustautua siihen mahdolliseen tosihuonoon aikaan siellä helsingissä jos Antti "mulkku" Rinteestä tulee pääministeri?
(Minä en kyllä usko, että se pystyisi saamaan hallitusta kokoon) - Outo.keputrolli
Faktaa.pukkaa kirjoitti:
Miten aiotte varustautua siihen mahdolliseen tosihuonoon aikaan siellä helsingissä jos Antti "mulkku" Rinteestä tulee pääministeri?
(Minä en kyllä usko, että se pystyisi saamaan hallitusta kokoon)Mikä tuossa kommentissasi pukkaa faktaa?
- Sinäjasinunfaktasi
Faktaa.pukkaa kirjoitti:
(Minä en kyllä usko, että se pystyisi saamaan hallitusta kokoon)Nyt se "helsingissä" olisi pitänyt kirjoittaa isolla alkukirjaimella.
Mutta vastaus kysymykseesi on, etten minä tiedä. En minä ole edes helsinkiläinen. - 593
Faktaa.pukkaa kirjoitti:
(Minä en kyllä usko, että se pystyisi saamaan hallitusta kokoon)Onko "tosihuono" biisi?
https://www.youtube.com/watch?v=W1nx54hfR3g - häpäisetkepun
Faktaa.pukkaa kirjoitti:
(Minä en kyllä usko, että se pystyisi saamaan hallitusta kokoon)Sinua vedetään kölin alta koko ajan, kun olet tyhmä.
- S24uomlaineN
Faktaa.pukkaa kirjoitti:
(Minä en kyllä usko, että se pystyisi saamaan hallitusta kokoon)Huono provo jopa demarilta.
- tosihuono
S24uomlaineN kirjoitti:
Huono provo jopa demarilta.
Oli keltä tahansa, huono oli. Siitä en ole varma, oliko provo. Jos ei, niin se oli kiihtyneessä mielentilassa kirjoitavalta kepulaiselta, joka kärsii kovasta vaalipaniikista:)
- maksunpaikka
tämän palstan kepulaisilta opittua: vahingonilo on se paras ilo...
- S23uomlaineN
https://www.iltalehti.fi/politiikka/b0f2c31f-007e-460d-ab59-0145c06b382a_pi.shtml
Kieltämmättä olet vahingoniloinen eläkeläisille.
- Kepu_suomen_tuho
Jesss, vihdoin päästää laitamaan todelliset luuserit töihin. Loppuu peltopellejen veronmaksurahoilla eläminen ja alkaa aktiivimallin aika suomalaisille jyväjemmareille.
Saatetaan vihdoin maatalous tälle vuosituhannelle ja verokierrolle tulee loppu, enää ei kelpaa verotukseen isännän kortongit ja polttoainekulut hirvijahdista. - Hohottelija
Kepun kannatus enää vaivaiset 16,5% ja alaspäin vaan tullaan. HOH,HOH,HOH,HOHH,HOO.
- JanneSaarikko
Sinipuna - kasvun ja työllisyyden hallitus!
- Partakarvakysta
Lestakepulien syöksykierteitä on aina ilo seurata...
- S24uomlaineN
Tänään Ykkösaamussa Kepunuorten puheenjohtaja ja entinen Kepun puoluesihteeri ruotivat puolueen surkeaa tilannetta. Pekka Perttula sanoi, että Kepun kannatus ei ole koskaan ollut näin pitkää aikaa alle 16 %:n. Edessä on veret seisauttava vaalitappio.
- Anastasias
Vihdoinkin hyviä uutisia!
- 39586867
Kepulla ei ole uskottavaa ympäristöohjelmaa. Kepu kun on perinteisesti ollut se härski hyödyntäjä. Sipilän kampanjan sisältö on naurettava!
- pettäjän_tie
Kepu putoaa persujen kanssa kymppikerhoon. Ja ihan samasta syystäkin kun pettivät suomalaiset.
- kapiainen_vauhdissa
Ottaako kolmen munakarvan mies vielä kantaa Keskustan politiikkaan?
- Ahneisto
Eteenkin ay-liikkeen piirissä kepun maine on huono, kun se ei suostu alentamaan jättioptioiden veroja ja niistä nauttivat ay-pomot ovat asiasta katkeria. He luottavat nyt Rinteeseen, joka lupasi laskea kaikkein suurituloisempien verotusta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 472985
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil222425- 222298
- 342263
- 281931
- 331678
- 381599
- 761598
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä161506- 301405