Paikallislehti kertoo kipakasta keskustelutilaisuudesta Hirvihaarassa.Siellä on jo kesästä ollut mainostaulu tuosta.Ihan Hanko-Porvoon tien varteen näkyvälle kalliolle saaneet kai pystytys luvan
Melkoista touhua olisi tiedossa ja pohjatöitä metsä-alueella tehty.
Asian puolesta vetoaa,että Helsingin seudule tarvitaan nopeasti tälläistä kenttää.että on järjetöntä meidän lähteä ekologisestikin ajammaan Kauhavalle ajamaan kiihdytys-ajoja.
-On hyvä muistaa,että-Onko koko kylän ja seutukunnan kärsittävä siitä että joillakin on kivaa mutta ympärillä olevat,ympäristö voi pahoin-
Hei meillä lennetään
4
210
Vastaukset
- hyvin-hoituu
Nyt kädenvääntö alkaa.Luvitukset käsittelyyn.Päättäjillä rankka tehtävä.Kiihdytysrataa vai pajupeltoa.Huletta jokeen vai tuulivoimaa.
- Abrahamm
Oliko siitä jo kaksi vuotta sittenkin oikeassa ,kun siihen sopisi pienmuotoinen rahtiliikennekkin !?
- jokumättää
MU-lehti kertoo,että Mäntsälässä on pienoista väestökatoa.Lisäisikö tuon, meillä lennetään alueen rakentaminen väestön kasvua.Meillä noita kerrostalojakin on tarpeeksi kaikille ja lisää tulossa.Sekä löytyy tätä uutta taksi-palveluakin ainakin täältä löytyy hakukonepalvelin Yandex suurimpia veronmaksajia lehden mukaan.
- tyyntäennen-myrskyä
Jokos Meillä lennetään ihanko energiaksi pajukot.Mikä on tukipotti näikö tuo ihan takataskusta löytyisi.Onko ihan ilmapalloilusta kyse.
Onko ihan Ball-tekniikka toimitus.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743153
- 922895
- 512135
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201595Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61369- 151359
- 191324
Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131321Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein141297Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241242