Väitetty lentokoneen paljastus, oli kuin Suomen Sinko 1959 salaista armeijassa, mutta Helsingin snomissa oli täydelliset piirustukset tarjolla samoihin aikoihin !?!?
Tekikö Itävalta Venäjä vakoilusyytteen EU:n mielik
7
163
Vastaukset
- Etköhäpeä
Maailmassa kuolee miljoonia lapsia nälkään ja sinä kehtaat vain syyttää EU:a ja Itävaltaa ties mistä ja ilman todisteita. Noin sydämettömiäkö te putinistit olette?
- Abrahamm
Eikö aihetta,eihä EU:lla ole muuta kuin puolustus mielessä ja sekin propakandineen Venäjää vastaan !? Kuka auttaa ja ketä !?
- hullu_se_on
Aaprahami on sekaisin. Hesarissa ei taatusti ole ollut Eurofighterin piirustuksia eivätkä ne mitenkään lehteen edes mahtuisi.
- Abrahamm
Voi voi elät täysin propakandassa, kun Suomalainen joutui sotaoikeuteen kun viinipullon avasi Venä lähetystön virkailian kanssa, yksi tuomari nukkui istunnossa !?
- Abrahamm
Englanti antoi Itävallalle tietoja ja kehoittanut syytteen nostamista !?
Nykyään ei ole enää salaisuuksia , joista ei voi puhua sotilasasimiehetkään !?
Olihan Suomessa 1938 sotilas-asiamiehiä tapaamisessa, Saksasta, Italiasta ja Japanista Suomalaisesta puhumattakaan !? Neuvostoliitto taisi olla pääpuheenaihe !?- Abrahamm
Miten ENglanti on perillä Itävallan tiedustelupavelun asioista, vieraana maana !?
- Abrahamm
Itävalta on ilmoittanut ettei vakoiluepäilyt vaikuta Venäjä suhteisiin, joten ilkkujat nauttikaa vain Obaman sodan tuotanto pakolaisista ,täysin rinnoin !?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1023494
- 623147
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342654- 802443
- 852418
- 962096
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422094Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil491701Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221700- 121686