Onko teillä kokemuksia seurakunnasta??
Miten toimii erilaiset tilaiseedet??
Miten pelaa ruokajakelu??
Seinäjoen helluntaiseurakunta
11
2250
Vastaukset
- Näinmeneetämä
Ei mitään kehumista sisäänpäin lämpiävä seurakunta jossa on selvä kastijako
- Totuusonjuuritämä
Ruoka jako huonosti hoidettu.
Jaosta vastaavat ovat ummistaneet silmänsä todellisuudelle. Todelliset tarvitsijat jäävät heikoille osille - 557jki
Tässä julistuksessa on totuutta. Monilla uskovaisilla on väärä kuva armosta. https://www.youtube.com/watch?v=2kUARpdQpTs
- Totuuspiileesanoissa
Jotain outoa on Seinäjoen helluntaiseurakunnasta. Kaikki ei ole kunnossa.
Sanotaan pahansuopaisuutta eriarvoistamista kritiikitöntä toimintaa.
EI siedetä arvostelua!! Olen asunut kolme vuotta Seinäjoella ja se mitä olen kuullut, nähnyt ja kokenut Seinäjoen "sateet lähetä" -ilmiöistä, löytyy tästä kahdelta videolta. Videolla myös profetiaa koskien Seinäjoen tilannetta.
OSA I: https://www.youtube.com/watch?v=NFkgGTZcEoc
OSA II: https://www.youtube.com/watch?v=riALzy_HgVI
Siunauksin, MM.- Maunolainen
Varo tämän huuhaa ukon vääriä opetuksia, Aivan roskaa oli nämä videot.
Taitaa olla nykyään Luterilainen tämä Mauno kun eí kelvannutkaan One Waylle. Vapaakirkko ja helluntaiseurakunnat on jo tämä mies kolunnut,mutta vasta luterilaisten joukko oli tarpeeksi pyhää Maunolle. Nyt on kyllä Maunolaisillakin pieni kriisi,kun yhden Maunon tukian tytär on valittu
Seinäjoen Vapaakirkon johtajaksi.
- Näinon
Siunaan Seinäjoen helluntaiseurakuntaa. Kiitollinen siitä, että siellä julistetaan evankeliumia, ILOsanomaa Jeesuksesta Kristuksesta. Pyhän Hengen, Jumalan Hengen vaikutus on aivan koettavissa. Kiitän Jumalaa tuosta seurakunnasta, joka tekee monenlaista Jumalan valtakunnan työtä.
- miteskävi
Samoin sanoit Tiaisesta.
- aaamen
Siunatkaa, älkää kirotko. Sanoo Sana.
- Kertwq
Silloin tällöin olen käväissyt, asun kaukana.
Palannut arkielämääni Sanaa kuultuna ja asiallinen hartaushetki koettuna. - Anonyymi
Tekopyhä seurakunta. Tavallinen ihminen jää heikoille osille. Pinnallisuutta vailla uskon syvyyttä. Oman edun tavoittelua. Irtopisteiden hakijoita
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊921423Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841390Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761165- 901115
- 81975
- 82971
- 39942
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66885Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v68866Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5841