Näitä teistä kukaan ei ole elämässään tehnyt!

a-no

Täältä tihkuu hyvin vähän arvostusta muille paöstan kiejoittajille! Tein listan, josta kukaan teistä ei ole yhtäkään suoritusta suorittanut!

Eli te ette ole:

1. Syöneet surströmmingiä eli ruotsalaista hapansilakkaa

2. Syöneet hakarlia eli islantilaista, mädätettyä haita.

3. Syöneet pallokalaa

4. Kasvattaneet sixpackiä

5. Käyneet Anita Hirvosen konsertissa (ei siis huomioida lavakeikkoja)

6. Heittäneet yli 250:n pisteen sarjaa keilailussa.

7. Käyneet Hooverin padolla, Amerikassa.

8. Äänestäneet vaaleissa Kristillisdemokraatteja/Kristillistä Liittoa tai tämän puolueen ehdokasta presidentinvaalessa.

9. Käyneet Gambiassa.

10. Menneet tunnelia pitkin Suomenlinnaan.

11. Käyneet paikassa, joka tunnettiin ennen nimellä Lappi tl.

12. Ostaneet t- paitaa, jossa on kirjoitusvirhe painatuksessa.

13. Nähneet villisikaa Suomen luonnossa.

13

359

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Prkl..mistä tiesit? Täytyy myöntää että yhtäkään en ole näistä tehnyt. Ja AIKA paljon on monenlaista tehty.

    • liputkin.ollu.150.ekuu

      Sama rahikaisvainaallakin. Kuitenkin jaksoi anssikelaillan olla paikallaan ilman että päästä olisi savua tullut ainakaan niettä palokuntaa olis paikall tilattu.

    • a-no

      Tässä teille onnettomille luusereille lisää asioita, joita ette ole koskaan tehneet:

      1. Ette ole hiihtäneet jään yli Seurasaareen

      2. Ette ole ajaneet hiomavaunulla sumuisena aamuna

      3. Ette ole seisseet laiturilla kolme ja nähneet Kölnin Tuomiokirkoa

      4. Ette ole eksyneet Latviassa

      5. Ette ole kävelleet kaupungin reunan yli

      6. Ette ole kuulleet säveltäjämestari Toivo Kärjen soittavan "Jänis istui maassa" varpaillaan. Tämän saatte nyt kokea: https://youtu.be/lOYPXBer-a8?t=469

      • Olen eksynyt Latviassa. Tarkemmin ottaen Riiassa. Jihuu en ole enää luuseri ja itseasiassa kovasti haluaisin maistaa tuota ruotsalaisten suurherkku sursströmminkiä. Kulinaristi kun olen.


      • Viivipiste

        Olen käynyt Lappi Tl:ssä, olen syönyt hapansilakkaa (sikäli mikäli sitä on ruotsinlaivoilla?), "kasvatan" juuri nyt pyykkilautavatsaa ilman niitä kamalia lihasmuhkuroita, ja olen nähnyt Kölnin tuomiokirkon myös yöllä....


    • söinkakkua

      Bucket listiin täytyy merkitä tuo: 'äänestäneet vaaleissa Kristillisdemokraatteja'.
      Muuten näyttää olevan ihan normipäivä.

    • P_D

      4, 6, 11 ja 13 on tullut suoritettua. Voin luvata etten noita kolmea ensimmäistä kalaruokaa tule ikinä kokeilemaan!

    • AirlinePilot

      Ookkonää ollu JumpoJetin lastenhoitohuoneessa naisen kaa ns. silleen. Yli 11km korkeudessa Atlantin yllä, joten Kymppitonnin klubissa ollaan. Tai sitte poikulisi kaa hiplaillu, mut hinttijuttui ei lasketa Kymppitonnin klubiin. se on vain terveille.

    • Tuo villisikojen näkeminen nyt ole niinkään harvinaista. Eikä välttämättä kiinni omasta aktiivisuudesta,sattumalla osuutta. Olen nähnyt 2 kpl

    • en.miäkään

      Oletko suomen kormeilla kukkulalla, Haltilla keittänyt nokipannukahvit?

    • Leevi_Lihasmies

      Minulla on aina sixpäkki, joten tuon kohdan selvitin helposti.

    • Viivipiste

      Mut kuin moni teistä on käynyt vessassa Eiffel-tornin nupissa? 😏

      • sielläkinpaperiloppu

        Meinasin, mutta oli hors service. Väänsinkin tortun riemukaaren päälle.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1489
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      583
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe