Näitä teistä kukaan ei ole elämässään tehnyt!

a-no

Täältä tihkuu hyvin vähän arvostusta muille paöstan kiejoittajille! Tein listan, josta kukaan teistä ei ole yhtäkään suoritusta suorittanut!

Eli te ette ole:

1. Syöneet surströmmingiä eli ruotsalaista hapansilakkaa

2. Syöneet hakarlia eli islantilaista, mädätettyä haita.

3. Syöneet pallokalaa

4. Kasvattaneet sixpackiä

5. Käyneet Anita Hirvosen konsertissa (ei siis huomioida lavakeikkoja)

6. Heittäneet yli 250:n pisteen sarjaa keilailussa.

7. Käyneet Hooverin padolla, Amerikassa.

8. Äänestäneet vaaleissa Kristillisdemokraatteja/Kristillistä Liittoa tai tämän puolueen ehdokasta presidentinvaalessa.

9. Käyneet Gambiassa.

10. Menneet tunnelia pitkin Suomenlinnaan.

11. Käyneet paikassa, joka tunnettiin ennen nimellä Lappi tl.

12. Ostaneet t- paitaa, jossa on kirjoitusvirhe painatuksessa.

13. Nähneet villisikaa Suomen luonnossa.

13

281

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Prkl..mistä tiesit? Täytyy myöntää että yhtäkään en ole näistä tehnyt. Ja AIKA paljon on monenlaista tehty.

    • liputkin.ollu.150.ekuu

      Sama rahikaisvainaallakin. Kuitenkin jaksoi anssikelaillan olla paikallaan ilman että päästä olisi savua tullut ainakaan niettä palokuntaa olis paikall tilattu.

    • a-no

      Tässä teille onnettomille luusereille lisää asioita, joita ette ole koskaan tehneet:

      1. Ette ole hiihtäneet jään yli Seurasaareen

      2. Ette ole ajaneet hiomavaunulla sumuisena aamuna

      3. Ette ole seisseet laiturilla kolme ja nähneet Kölnin Tuomiokirkoa

      4. Ette ole eksyneet Latviassa

      5. Ette ole kävelleet kaupungin reunan yli

      6. Ette ole kuulleet säveltäjämestari Toivo Kärjen soittavan "Jänis istui maassa" varpaillaan. Tämän saatte nyt kokea: https://youtu.be/lOYPXBer-a8?t=469

      • Olen eksynyt Latviassa. Tarkemmin ottaen Riiassa. Jihuu en ole enää luuseri ja itseasiassa kovasti haluaisin maistaa tuota ruotsalaisten suurherkku sursströmminkiä. Kulinaristi kun olen.


      • Viivipiste

        Olen käynyt Lappi Tl:ssä, olen syönyt hapansilakkaa (sikäli mikäli sitä on ruotsinlaivoilla?), "kasvatan" juuri nyt pyykkilautavatsaa ilman niitä kamalia lihasmuhkuroita, ja olen nähnyt Kölnin tuomiokirkon myös yöllä....


    • söinkakkua

      Bucket listiin täytyy merkitä tuo: 'äänestäneet vaaleissa Kristillisdemokraatteja'.
      Muuten näyttää olevan ihan normipäivä.

    • P_D

      4, 6, 11 ja 13 on tullut suoritettua. Voin luvata etten noita kolmea ensimmäistä kalaruokaa tule ikinä kokeilemaan!

    • AirlinePilot

      Ookkonää ollu JumpoJetin lastenhoitohuoneessa naisen kaa ns. silleen. Yli 11km korkeudessa Atlantin yllä, joten Kymppitonnin klubissa ollaan. Tai sitte poikulisi kaa hiplaillu, mut hinttijuttui ei lasketa Kymppitonnin klubiin. se on vain terveille.

    • Tuo villisikojen näkeminen nyt ole niinkään harvinaista. Eikä välttämättä kiinni omasta aktiivisuudesta,sattumalla osuutta. Olen nähnyt 2 kpl

    • en.miäkään

      Oletko suomen kormeilla kukkulalla, Haltilla keittänyt nokipannukahvit?

    • Leevi_Lihasmies

      Minulla on aina sixpäkki, joten tuon kohdan selvitin helposti.

    • Viivipiste

      Mut kuin moni teistä on käynyt vessassa Eiffel-tornin nupissa? 😏

      • sielläkinpaperiloppu

        Meinasin, mutta oli hors service. Väänsinkin tortun riemukaaren päälle.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      65
      1980
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      79
      1327
    3. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      78
      1264
    4. 46
      1148
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      160
      1002
    6. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      999
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      920
    8. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      41
      881
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      878
    10. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      873
    Aihe