Itsellä on kyllä huono käsitys "jopa" valtion-sisäisistä peli-PAJOISTA.
Sen harvoin, kun otan sen Lotto-kupongin käteen, niin en edes saa tietää ( ilman tv:tä ) oikeita Lotto-numeroita.
Kaikki yleensäkin alkoi siitä, että puhuin "lohikäärmeestä" ja "demoneista" pahasti.
Joka tapauksessa, vaikka pelaan sen kaksi kertaa viidessä vuodessa, niin herra nimeltä: "KULTARAHA" esti kirjautumisen sen jälkeen, kun olin JO KIRJAUTUNEENA. - Sain kirjautua jopa kahdet kerrat sisään, ennen kuin kyseinen Laitos heitti minut pihalle - minun voittamatta senttiäkään. Asenne noilla Ei ole muuttunut.
Sääli, sillä KULTARAHA-niminen firma ( Toivottavasti oikea nimi, koska haluaa vain vilahtaa - HYVIN "vastuullisena" kuitenkin, koska on "ongelmien sattuessa aina paikalla" )näyttää ohjaavan ihmiset jopa kansaneläkelaitoksen-sivustoille, kuten kaikkeen infrastruktuuriin. Käytännössä ihan KAIKKEEN, joka sisältää maksuja OMALTA TILILTÄ. Tuo ei vaadi edes kyseistä firmaa, mutta se on hyvä lisä 'saatanan' ottaessa allekirjoituksia "viattomilta".
Kiitos Kultarahan, Valtion-firmat voivat halutessaan ottaa miltä tahansa ihmisten tileiltä haluamansa summan, ja mitä Lottoon tulee - varastaa koko summa esiintyen hologrammi-asuissaan voittoa hakiessaan, kun oikeat voittajat on ensin todennäköisesti murhattu.
Kenen Maa ja kenen peli?
Narasimba
0
114
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 273827
Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva5422782Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial542313Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras2172292Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131839Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2191560Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip561541- 971419
Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631294Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951224