Itsellä on kyllä huono käsitys "jopa" valtion-sisäisistä peli-PAJOISTA.
Sen harvoin, kun otan sen Lotto-kupongin käteen, niin en edes saa tietää ( ilman tv:tä ) oikeita Lotto-numeroita.
Kaikki yleensäkin alkoi siitä, että puhuin "lohikäärmeestä" ja "demoneista" pahasti.
Joka tapauksessa, vaikka pelaan sen kaksi kertaa viidessä vuodessa, niin herra nimeltä: "KULTARAHA" esti kirjautumisen sen jälkeen, kun olin JO KIRJAUTUNEENA. - Sain kirjautua jopa kahdet kerrat sisään, ennen kuin kyseinen Laitos heitti minut pihalle - minun voittamatta senttiäkään. Asenne noilla Ei ole muuttunut.
Sääli, sillä KULTARAHA-niminen firma ( Toivottavasti oikea nimi, koska haluaa vain vilahtaa - HYVIN "vastuullisena" kuitenkin, koska on "ongelmien sattuessa aina paikalla" )näyttää ohjaavan ihmiset jopa kansaneläkelaitoksen-sivustoille, kuten kaikkeen infrastruktuuriin. Käytännössä ihan KAIKKEEN, joka sisältää maksuja OMALTA TILILTÄ. Tuo ei vaadi edes kyseistä firmaa, mutta se on hyvä lisä 'saatanan' ottaessa allekirjoituksia "viattomilta".
Kiitos Kultarahan, Valtion-firmat voivat halutessaan ottaa miltä tahansa ihmisten tileiltä haluamansa summan, ja mitä Lottoon tulee - varastaa koko summa esiintyen hologrammi-asuissaan voittoa hakiessaan, kun oikeat voittajat on ensin todennäköisesti murhattu.
Kenen Maa ja kenen peli?
Narasimba
0
78
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953313
- 883063
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201883- 681882
- 321809
- 211721
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341409Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91329- 481327