Paskanjauhamista

Ällöttävätluuserit

Eikö lopetettaisi tämä turhake (palsta). Sovitaan niin, että kukaan ei vippaa, jos ei kerran aio maksaakaan takaisin, ja jos vippaa tarpeeseen, maksaa sovitusti takaisin eikä tule tänne vinkumaan, että häntä on "huijattu" ottamaan lainaa. Tällä palstalla kiehnää ainoastaan superluuserit ja paskanjauhajat, jotka pitäisi yleisen edun nimissä luokitella oikeustoimikelvottomiksi.

7

347

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meniköoikein

      superluuserit = vipin ottajat

      paskanjauhajat = vipin myöntäjät jotka tietävät että heidän bisneksensä ovat tulevaisuudessa tulonsa tiensä päähän positiivisen luottotietorekisterin ja alemman korkokaton myötä ja tulevat tänne kitisemään kiukkuaan

      Tätäkö tarkoitit?

    • Suorakäännös

      Ei mennyt aivan oikein.
      Paskanjauhaja = Traumatisoitunut luottotietonsa menettänyt superluuseri, joka ei osaa enää mennä töihin vaan herää sunnuntai-aamuna kirjaamaan ylös harhaisia uskomuksiaan ja pitelemätöntä vihantunnettaan kaikkia vipin myöntäjiä kohtaan, jotka ovat vastuussa hänen luuserikohtalostaan (oikeustoimikelvoton).

      • tehkääperässä

        Oikeassa olette. Käännän joka aamu lonkkaa sen jälkeen kun olen ensin naureskellut töihin meneviä juppeja. Ikkunasta heitä tiirailen. Sitten menen vielä pehkuihin, otan pienet nokoset ja sitten menen lähikauppaan tai alkoon. Siinä sitten muiden kavereiden kanssa maistelemme hapanta ja naureskelemme jupeille jotka tekee kahta, kolmea työtä että saa ökyautonsa maksettua.


    • vittunäitä

      Nuohan kitisee kiukkuaan ihan muuallakin. Kukahan ne otti sitten.

    • hihihiihihi

      "

      L11sa1hmemaassa

      19.9.2018 6:46
      Minulla on lainaa tällä hetkellä noin 50000€. Pilasin raha-asiani kun aloitin uhkapelien pelaamisen. Ensin pelasin kaikki säästöni, tämän jälkeen pelasin kulutusluotoilla yms. Vuodessa lainaa kertyi tuon 50000€. Olen nyt onneksi päässyt peliongelmasta eroon, enkä enään koskaan aio koskea noihin paholaisen peleihin. Enkä suosittele pelaamista kenellekkään muulle. Ensin pelaat ja voitat, sitten olet koukussa ja olet hävinnyt kaiken. KAIKEN.

      Palkkani on kuukaudessa 5000€, mutta kaikkiin lainalyhennyksiin siitä hupenee huimat 4000€. Olen yrittänyt hakea jokaisesta pankista suomessa yhdistelylainaa, mutta KUKAAN ei myönnä penniäkään. Ei edes suomen pankit. (Nordea, OP tms). Hauskaa miten helposti kulutusluottoja sai, mutta kun yrität niitä yhdistää, ei keneltäkään tipu yhtään mitään. Minulla on aina ollut luottotiedot kunnossa, ja on edelleen. Ei siis ole koskaan ollut mitään merkintöjä. Olen hakenut myös takaajan kanssa lainaa, jolla on raha-asiat kunnossa ja luottotiedot on kunnossa. SILTIKÄÄN lainaa ei tipu.

      Ulosottoon lainojen päästäminen ei ole vaihtoehto. En missään nimessä halua pilata luottotietojani. Olen omat asiani itse sössinyt, joten minun niistä kuuluu vastuu kantaa kunnialla. Pärjään ihan hyvin lainojen kanssa nytkin, mutta on aika raskasta painaa pitkää päivää ja syödä huonosti, kun kaikki rahat menevät laskuihin. Mikäli saisin tuon yhdistelylainan jostain, niin pystyisin maksamaan sen helposti kahdessa tai kolmessa vuodessa pois. Mutta ei, ei edes lyhyellä tai pitkällä laina-ajalla rahaa tipu. Velkajärjestelyyn on tällä hetkellä yli puolen vuoden jono, joten se ei tällä hetkellä auta tilannetta lainkaan.

      Ikää minulla on tällä hetkellä 23, joten sekin vaikuttaa lainan saantiin ja lainapaikkoihin.

      Olisiko jollakin kokemusta samanlaisesta tapauksesta? Mistä sait lainan järjestymään ja miten?

      Toivoisin asiallista keskustelua. Tiedän että olen itse syypää kaikkeen, mutta lisää tuomitsemista ja haukkumista en kaipaa."

      Tämmösiä täällä saa lukea. Ulosottoon ne menevät kuitenkin.

    • Ve.laton

      Palstahan loppuisi itsestään jos kaikkii täällä vinkuvat kutjakkeet ymmärtäisivät mennä röihin jolloin vippien tarve poistuu ja sen myötä valitus niistä.

      • hawuwuwnwjwjw

        Tiesitkö että ryöttömille ei myönnetä edes pikarippejä, näitä pikarippejä ottavat järjestään vain pienituloiset röissäkäyvät palkansaajat.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      4702
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2508
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2181
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2176
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      129
      1817
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1472
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1452
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      344
      1430
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1367
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1257
    Aihe