Isäksi en tule

Sinkkuukkeli

Olen synnynnäinen eunukki. Vehkeeni vain eivät toimi. Eivät seiso, eivät herkisty.
Minulla ei ole miehen viettejä, olen siitä kummajainen tässä perhekeskeisessä yhteisössä!
Kristillisyydessämme ihannoidaan lapsiperheitä. Tänään isänpäivänä muistetaan isiä ja seurapuheissakin isän merkittävä asema nostetaan usein ihan kuin keskiöön.
On luonnollista haluta puolisoa ja miehen vietit ovat hieno asia, kunhan ne kohdistuu vastakkaiseen aikuiseen sukupuoleen. Jos sinua viettelee epäterveet asiat, kuten esineet, et ole terve missään muotoa. Jos sinua viettelee liian nuoret toistuvasti, ansaitset kastroinnin oitis. Tai hoidon, jotta sairaalloiset viettisi saadaan loppumaan. Mutta jos sinulla ei ole viettejä lainkaan, eli olet puhtaasti eunukki, olet äärimmäisen kummajainen, vaiket aiheuta haittaa ja vaaraa kellekään!
Eunukkina tässä perhekeskeisessä yhteisössä ei ole helppoa. Minkäs teet, kun vietit eivät ohjaa, et kiihotu mistään ja et ole koskaan saanut edes orgasmia. Monien tietävien mukaan miehen kuuluis laueta säännöllisesti välttääkseen monia sairauksia. Entäs, jos ei ole tarvetta sellaiselle, eikä osaa tai pysty laukeamaan?
Ja jos minä jonain päivänä menisin naimisiin, kuten tässä yhteisössä on erittäin arvostettua, en tulisi ikinä isäksi. Kuinka edes voisin, kun eivät välineet toimi???!!!
Avauduin siksi, koska näin sinkkuna tässä yhteisössä ei ole aina helppoa, vaikka muuten oma osa olisikin helppo. Olisin ihan tyytyväinen sinkku, jos ei painostusta tulisi joka puolelta!

8

174

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Et oo kumminninkoa herennä homoks?

• Sinkkuukkeli

Kuten sanoin, minulla ei ole vetoa mihinkään.
        Ei naisiin, ei miehiin, ei naapurin korkokenkiin, ei omaan pesovatiin, ei pitseihin, ei maatilan ammuvaan lehemään, eikä kenkälusikkaan. Minulla ei ole vetoa myöskään omaan käteen, ei pullonkorkin avaajaan, hevosen kenkiin, eikä jauhelihasilppuriin.
        Ei mihinkään! Kuinkas siis voisin herätä miksikään homoksikaan? Eunukki olen!

• Sinkkuukkeli
        Sinkkuukkeli kirjoitti:

Ei naisiin, ei miehiin, ei naapurin korkokenkiin, ei omaan pesovatiin, ei pitseihin, ei maatilan ammuvaan lehemään, eikä kenkälusikkaan. Minulla ei ole vetoa myöskään omaan käteen, ei pullonkorkin avaajaan, hevosen kenkiin, eikä jauhelihasilppuriin.

Olen Jumalan kuohima. Ajallisia kaluja multa ei ole viety, mutta ne ovat sangen toimimattomat. Luulen, että Taivaan Isä asetti minun pusseihini muovikuulat. Tai toisaalta, luomisen hetkellä ei vielä ollut muovia, joten nyyteissäni voi ihan hyvin keikkua jostain alkukantaisesta aineesta, kuten kivistä tehdyt kuulat.

• reikäkuinreikä
        Sinkkuukkeli kirjoitti:

Jumalan terve!
        Näin uskovaisena näen ja koen, että sinun tulee mennä naimsiiin miehen kanssa.
        Vastaat kyllä varmasti vuoteessa yliväsynyttä, halutonta, himotonta äitiä.
        Jumalan rauhaan ja jumalan siunausta tulevaan miesavioliittoossi!

• tutkimusta

Olet aseksuaali.

Käy wikipediasta lukemasta. Siinä ei ole mitään pahaa tai väärää.

• Sinkkuukkeli

Kävin lukee. Ilmeisesti olen. 100-prosenttinen aseksuaali.
        Aseksuaalin osa tässä perhekeskeisessä kristillisyydessä on vaikea, vaikka itselle se olisikin helppo. Painostusta saa kuulla ihan yllinkyllin. Jossain tulee joskus raja vastaan. Voi olla niinkin, että väsyn vielä uskossa!

• Mietitätä

Isyys ei ole vehkeiden toimintaa.

• Sinkkuukkeli

Jos mielii biologiseksi isäksi, niin kyllä niiden vehkeiden täytyy toimia!
        Varaisyys, sijaisisyys ja adoptioisyys vain ovat mahdollisia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      180
      10330
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      52
      3525
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      52
      3268
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      64
      2865
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      205
      2230
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      116
      2203
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      25
      2023
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      67
      1638
    9. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      22
      1446
    10. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      112
      1386
    Aihe