Saisipa joskus levätä!

Valvovasielu

Ihmeellistä, että naapurin mummon pitää pyhänäkin aloittaa se kahvinkeittimen sihistäminen jo kuudelta. Herään siihen veden loiskeeseen ja koneen pihinään joka aamu. Kyllä luulisi mummolla muutakin tekemistä olevan kuin sapotoida kerrostalon asukkaita.

8

257

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Meidän naapuri tutkii postimerkkikokoelmaansa aamulla aikaisin. Kuulen kyllä sen kun painan korvan tarkasti seinään kiinni.

• Kahvimummo

Haistele vittua kyylä!

• liian.hapanta

Elä elä mummo niin vanhaa värkkiä käske inhaloimaan, kun kuitenkin parasta ennen päiväys on mennyt jo aikaa sitten!

• normimeno

Saanko kahvimummon vittua nuolaista.voisit jopa tykätä.

• Lyhyt_neuvo

Voisitteko nyt edes sunnuntaina hieman siivota suutanne, antaisi sivistyneemmän vaikutelman paikkakunnasta.

• pyhänä.ja.arkena

Eihän tässä senkummempaa kuin kohteliaasti kommentoidaan kun tarjotaan pilaantunutta tavaraa!

• Huhhuuuhh

Joka aamuko siellä jo kuudelta sumppi pihisee?

• Ymmärrän aloittajaa kahvinkeittimen sihinän häirinnästä, ja Uuninpankkoa postimerkkikokoelman melusta.
      Myötätuntoni on puolellanne.

Minua häiritsee naapurin korvien soiminen, kun ei se meteli lopu yöksikään.
      Olen ehdottanut hänelle, että laittaisi tulpat korviinsa, ettei se soiminen kuuluisi niin lujana.
      Ryökäle kehtasi sanoa minulle, että minä laittaisin omiin korviini tulpat.
      Mitä se vähentäisi tai hiljentäisi hänen korviensa soimista, en ymmärrä.

Taidan seuraavalla kerralla kun hän soittelee korviaan yöllä, soittaa poliisille.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      43
      3633
    2. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      2304
    3. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      32
      1905
    4. Jalkapalloa

Ura ja Kokkola Cup?
      Kannus
      18
      1648
    5. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      17
      1639
    6. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23
      1578
    7. Mikset vain

Unohtaisi?
      Ikävä
      24
      1427
    8. Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?

Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai
      Ikävä
      84
      1368
    9. En ymmärrä miksi minä

Maailma on täynnä sinulle muita
      Ikävä
      17
      1322
    10. Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?

Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko
      Ikävä
      89
      1252
    Aihe