enää olisin suhteessa kanssasi?
Kerro yksikin hyvä tai huono syy miksi
19
507
Vastaukset
- kommentti
Eikö sinun itse pitäisi tietää miksi olet jonkun kanssa tai et ole? Miksi haluaisit ulkoistaa päätöksesi muille näin tärkeässä asiassa?
- aloitus
Haluankin tietää hänen mielipiteen? Oman mielipiteeni tietenkin tiedänkin.
- syytön
Ei minulla ole yhtäkään syytä, ei huonoa ja vielä vähemmän hyvääkään. Sen sijaan on miljoona erittäin hyvää syytä olla olematta. Eipä niistä sen enempiä tähän.
- TomFrost
En tiedä, mitään syytä hammaskeiju.
Toivon, että äitipuolinainen jätät minut seksuaalisine vaateineen
rauhaan eikä pakota panemaan koko ajan:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14671070/vanha-tarina-eli-suhteessa-lapsen-vuoksi-
Rakastan toista naista. En sinua.
Siksi kirjoittelen täällä hänelle, kuten nyt aamuyöllä Isänpäivää vasten klo 4.00 tein.Olet minulle pelkkä kyltymätön nymfomaaninen aukko, joka imee elimeni sisäänsä kuin kihokki.- Nojust
Et ole saanut siis.
Mikä parisuhde se sellainen on? Sehän on kidutuskammio. - TomFrost
Nojust kirjoitti:
Et ole saanut siis.
Mikä parisuhde se sellainen on? Sehän on kidutuskammio.Minussa on paljon herkkää runopoikaa,
kuten kuuntelemassani Juha Tapiossa.
En halua, että nainen loukkaa ruumiillista
itsemäärämisoikeuttani, omassa kodissani-
toistuviin yhdyntöihin pakottamatta.
Kaipaan kotonani rauhaa, ja mahdollisuutta
ilmaista rakkauttani myös henkisemmillä tasoilla
kuin pelkästään "reikää rynkyttäen". Huokaus.
Kohta tuo hirveä äitpuoli-nainen taas pakottaa
minut hyväilemään itseään ja kairaamaan sillinhajuista
aukkoaan. Ihan kamaalan tämä on !!! :(
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15459630/ajattelen-sinua-edelleen - Meneevessaanpiiloon
TomFrost kirjoitti:
Minussa on paljon herkkää runopoikaa,
kuten kuuntelemassani Juha Tapiossa.
En halua, että nainen loukkaa ruumiillista
itsemäärämisoikeuttani, omassa kodissani-
toistuviin yhdyntöihin pakottamatta.
Kaipaan kotonani rauhaa, ja mahdollisuutta
ilmaista rakkauttani myös henkisemmillä tasoilla
kuin pelkästään "reikää rynkyttäen". Huokaus.
Kohta tuo hirveä äitpuoli-nainen taas pakottaa
minut hyväilemään itseään ja kairaamaan sillinhajuista
aukkoaan. Ihan kamaalan tämä on !!! :(
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15459630/ajattelen-sinua-edelleenAha.
Se tuo parisuhteen onni on usein niin monimutkainen juttu.
- Pysysiellä
😂 en keksi yhtään minkäänlaista syytä miksi keksisin syitä 😂
- TomFrost
Pakkaa tavarasi kodistani äitipuolinainen.
Rakkauteni sinuun on kuollut.
Liityn Vihreisiin, sieltä löytyy monta hienoa
mies ehdokasta, jotka ymmärtävät myös miesten
oikeuksia - kuten oikeutta seksuaaliseen koskemattomuuteen.
Jaoin muuten hienoja Ilmaston muutosta koskevia linkkejä.
Toivottavasti kaikki huomasivat ne, ja avaavat ne ilolla.- MissäHanionnn
Minun Hani kirjoittaisi yhdyssanat oikein.
Ap:llä eli aloittajalla taitaa olla ns. pms eli pre menstruaali syndrooma!
Onneksi minulla ei ole "suhdetta" muihin kuin aviomieheeni!
Ap:lle tsemppiä!
T: Ei-ap.- olet.ap
Ei.ap! Sinä tämänkin aloituksen olet tehny! Kukaan ei usko palstalla tuota älytöntä mantraasi!
- vedänsuanenään
se on "enään"
- minäjahän
Ei minun tarvitse yrittää itseäni kehua ja saada häntä uskomaan miksi juuri minä. Jos hän ei tunne mitään kiinnostusta olla kanssani niin sitten en ole oikea hänelle hänen mielestään. Silloin hänen kannattaakin katsella muita. Hyvin yksinkertaista. Eihän se tietenkään omaa kaipausta poista.
- JuhaTapioSucks
Voi kultamussukka-parka!❤️
On niin paljon puolia! Voit tulla pakoon äitipuoltasi minun luokseni. Tosin suo siellä, vetelä täällä, heh-heh!😄Antaisin sinun pukeutua kultalurex-minimekkooni ja korkkareihini.👠Sitten käteni vaeltaisi reittäsi ylemmäs ja ylemmäs, kunnes AAAH! Taidat kuitenkin tykätä muodottomista camel tow -kääpiöistä, joten ehkä parempi unohtaa em. Et muutenkaan ole ”Onni suosii rohkeaa” -mies, vaan näköjään p****nvihaaja. Mee sie poika polovilles vaan jos siitä onnen saat!- anomallasaa
Kules nyt, älä jaa sitä 💩- hajusta pilluas tääl joka kulmas! Tietääkseni olet varattu, toisin kuin se mies Mieti hiukan kuinka törkeä olet miestäsi kohtaa! Hävettää oikein puolestasi. Jos meinaat vielä päästä apajille hänen kanssaan niin käytökses olis parempi alkaa muuttumaan ja oikein reilusti.
- Lihansyöjäkasvi
anomallasaa kirjoitti:
Kules nyt, älä jaa sitä 💩- hajusta pilluas tääl joka kulmas! Tietääkseni olet varattu, toisin kuin se mies Mieti hiukan kuinka törkeä olet miestäsi kohtaa! Hävettää oikein puolestasi. Jos meinaat vielä päästä apajille hänen kanssaan niin käytökses olis parempi alkaa muuttumaan ja oikein reilusti.
Kylläpä joku huumorintajuton taas loukkaantui. Ilmeisesti mies itse tai joku kakanhajunen kaveri?!
Varmasti sieltä vihreistä joku miesymmärtäjä heti löytyisikin.
- Hildegardv
En keksi enää.
Hyvät jatkot.
Jossu - JossuzH
Siirryin jo seuraavaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t298395Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r357331Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai1053640V*ttuu että mä haluan sua
Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!683452Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.6103134- 772928
Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳382628- 342544
Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul321993- 331534