Vanha tarina eli suhteessa lapsen vuoksi.

vaikeatilanne

Olen suhteessa josta itse en koe saavani enää mitään henkisesti positiivista tai omaa jaksamistani kannattelevaa. Enkä jaksa enää itsekään antaa mitään itsestäni ja ihmettelen, että mitä suhteen toinen osapuoli tästä suhteesta saa. Olen sitä kysynyt, niin hän sanoo, että rakastaa minua ja hänestä seksi kanssani on ihanaa. Minä en voi olla seksissä henkisesti läsnä, koska muutakaan läheisyyden tunnetta ei ole. Eli puoleltani se on vain mekaaninen suoritus.
Olen puhunut erosta jo parina vuonna ja olemme olleet erossa muutamia kertoja, jolloin olen ollut onnellisempi kuin suhteessa ollessani. Toinen osapuoli ei haluaisi kuitenkaan erota, vaikka olen sanonut, että en rakasta häntä, johon hän on sanonut ettei usko minua.
Onko minulla oikeasti oikeus erota ihan itseni takia, jos koen, että se on oman hyvinvointini kannalta parempi vai pitääkö minun olla epäitsekäs ja ajatella lastani joka on kiintynyt hyvin paljon nykyiseen kumppaniini ja ero katkaisisi senkin suhteen kokonaan?

43

1484

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samatäällä

      No kylläpä on paljonkin samanlainen tarina, kuin itselläni, samassa jamassa olen, ja samaa asiaa pohdin.

      Jotenkin olen luopunut päätöksenteosta, koska miettiminen on henkisesti kuluttavaa, mutta sen kyllä tiedän, että tämä suhde ajautuu päätökseensä ajan kanssa, vaikka onhan tämä odottaminenkin kituva olotila. Sitä toivoisi olevan rohkeutta lopettaa suhde vaikka heti, kun tietää sen muutenkin loppuvan, mutta joku järki ja/tai tunne haraa eroa vastaan.

    • Paheksunta_kestettävä

      "Onko minulla oikeasti oikeus erota ihan itseni takia..."

      Jokaisella on oikeus tehdä kaikki se LAILLINEN,
      jonka seuraukset kestää. (Kyllä sen jokainen ajatteleva ihminen tajuaa.) Ja jos kestää
      seuraukset paremmin, kuin VALLITSEVAN TILANTEEN, niin silloinhan ei luulisi olevan paljon ihmeteltävää. Yleisen ilmapiirin sallimattomuuteen on turha vedota: Suomessa on presidentti, joka oli kihloissa kohumissin kanssa. Anni Sinnemäki oli pitkään yksinhuoltaja.

      Ehkä sinun pitää miettiä, kiittääkö lapsesi myöhemmin sinua siitä, ettet eronnut.
      Vai käykö niin, että sinä syytät myöhemmin mielessäsi lastasi siitä, ettet voinut erota.

      Minä en eroa puolisostani,
      joka todennäköisimmin elää maksimissaan enää 2 vuotta.
      En kestä sukuni paheksuntaan. (Mutta tämä on kyllä
      minusta jo aika paljon ontompi suhde kuin teillä;
      meillä kun ei ole ollut fyysistä kanssakäymistä 5 vuoteen
      eikä rakkaudesta ole hölisty yhtään mitään 10 vuoteen.)

      PUOLUEETTOMASTI AJATELLEN: Todellakin kaiken sen, minkä seuraukset itse kestää voi tehdä. Mistään yleisestä mielipiteestä tuskin tarvitsee eroasioissa enää välittää. Sen sijaan lähisukulaisten ja mahdollisten ystävien jäätävä suhtautuminen voi olla hankalaa. (Terapeuteista ja muista tukijoista löytää aina mieleisensä, niin uskon.
      Joku sanoo, että sinun on lapsesi vuoksi sinun on elvytettävä rakkautesi väkisin, vaikka kirkon pariterapiassa. Joku IÄLTÄÄN NUOREMPI ja/tai itse eronnut sanoo,
      että lapsi voi hyvin, kun sinä voit hyvin.)

      • dhlbcc

        Mahtava kommentti! Itse asiassa ensimmäinen kommentti sulta, joka ei kuulosta psykopaatin tekstiltä! Tuossa on hyvin kiteytetty asia! Harmi että viet seuraavassa kommentissasi juttusi taas sinne psykoosin puolelle.


      • Paheksunta_kestettävä
        dhlbcc kirjoitti:

        Mahtava kommentti! Itse asiassa ensimmäinen kommentti sulta, joka ei kuulosta psykopaatin tekstiltä! Tuossa on hyvin kiteytetty asia! Harmi että viet seuraavassa kommentissasi juttusi taas sinne psykoosin puolelle.

        Psykoosi ja psykopatia ovat kaksi eri asiaa, huomautan:

        Psykoosi on mielisairaus, joka voi olla myös tilapäinen
        parantuva tila.

        Psykopatia tarkoittaa luonnevikaisuutta, joka on
        aikuisenihmisen luonteen melko pysyvä ominaisuus.
        Joskin psykopatian muodoista jotkut, kuten estynyt persoonallisuus
        lievenee usein iän myötä, ihmisen keski-ikäistyessä.

        P.S. En ota vastuuta muiden kommenteista, vain
        näistä kahdesta omastani. Hyvää illanjatkoa sinullekin!


    • Janottaako_vanhasuola

      Mutta jospa onkin niin,
      että kaksi yksinhuoltajaa
      Timo ja Tuija päätyvät yhteen.

      Tällöinhän muodostuu perhe,
      jossa on 2 lasta ja 2 aikuista.

    • Äitipuoli_lapsosen
    • yksielämävain

      Minusta sinulla on jopa velvollisuus erota. Itsesi tähden. Ihmisellä on vain yksi ainoa elämä, ajattele! Et voi tuhlata sitä huonossa suhteessa roikkumiseen. Koskaan et saa toista mahdollisuutta, se on nyt elettävä. Ei lasten takia suhteessa olla, se on ihan väärä periaate.

      • Teemitähaluat

        Samaa mieltä. Olet silti aina lastesi vanhempi ja tapaat heitä. Siihen sulla on lain mukaan oikeus. Vapaudut ihmisenä kun löydät itsesi se on fakta. Yksi elämä.


    • Vaikeatilanne

      Nimimerkille "Sama täällä"

      Kirjoitin tämän kysymyksen puolestasi, Tino-työntekijäni.

      Minulla on TAPANA TOIMIA MUKA AUTTAJANA,
      ja kirjoitella KYSYMYKSIÄ KYSYMYSPALSTOILLE TUTTUJEN IHMISTEN PUOLESTA.

      OMISTUSPORTAASSA kun ON LUPPOAIKAAKIN, ja vaimoni on psykiatrinen sairaanhoitaja. Ja LÄHETTELEN näitä KYSYMYKSIÄNI mm. SEURA-lehden PSYKOLOGILLE, tasaisin väliajoin.

      EN VÄLITÄ vähääkään siitä, ETTEI toimintani OLE EETTISTÄ:

      1) Ensinnäkään EN TIEDÄ LÄHESKÄÄN KAIKKEA niiden IHMISTEN ELÄMÄSTÄ,
      tunteista ja mielipiteistä, JOITA MUKA AUTAN. Tällöin KYSYMYKSET TULEVAT MUOTOILTUA VÄÄRIN ja NIINHIN TULEE eksyneeksi OLEELLISESTI VÄÄRÄÄ TIETOA.

      2) Toisekseen EN VÄLITÄ VÄHÄÄKÄÄN siitäkään,
      HALUAAKO TUTTAVANI, ETTÄ HÄNEN ONGELMAANSA KÄSITELLÄÄN MINKÄÄN MEDIAN (lehden, nettijulkaisun ym.) kaikkien kansalaisten luettavissa olevalla PALSTALLA. EN VÄLITÄ SIITÄ, HALUAISIKO TUTTAVANI PURKAA ONGELMANSA YKSITYISESTI esim. sukulaisilleen, päiväkirjaansa tai terapiassa.

      KUN LEVITTELEN TOISTEN IHMISTEN työntekijöideni, ystävieni, tuttavieni ja puolituttavieni henkilökohtaisia ASIOITA JA ONGELMIA(esim., naapurisovusta, perhe-ja ystävyyssuhteista, seksuaalisuudesta, päihteiden käytöstä, huoltajuusriidoista ym.) KYSYMYSPALSTOILLE, TÄRKEITÄ ASIATIETOJA OLEELLISESTI VÄÄRISTELLEN, EN VÄLITÄ tippaakaan siitä, ETTÄ TOIMINTANI ON EPÄEETTISTÄ.

      Työntekijäni Timo, SINUN ON ehkä HYVÄ TIETÄÄ muutama seikka MINUSTA ITSESTÄNI:

      1) FIRMANI ENTINEN OSAKAS, on ENTINEN TYTTÖYSTÄVÄNI, 1990-luvun lopulta. SUHTEEMME KATKESI, KUN PEIN tätä osakasta toisen naisen kanssa.

      2) MINULLA ON OLLUT SUHDE Länsi-Suomessa asuvan VELJENI, VAIMON
      SISAREEN. Toista veljen vaimon sisarta olen vain eskoteerannut.

      3) OLIN nuoruudessani TARKKAILULUOKALLA.

      4) VANHEMPANI EROSIVAT lyhyen ja riitaisan avioliiton päätteeksi 1970-luvulla.

      5) Sekä minä että toinen vanhempani ovat KÄRSINEET VAKAVISTA ALKOHOLIONGELMISTA.

      6) KERTOILEN ONGELMASI eteenpäin KYSYMYSPALSTOILLE, ja AVOVAIMOLLENI,
      JOKA ON PSYKIATRINEN SAIRAANHOITAJA.

      7) INVESTOIN heti lisää FIRMAMME KONEISIIN, KUN TULOS PARANEE.

      http://keskustelu.suomi24.fi/t/14671070/vanha-tarina-eli-suhteessa-lapsen-vuoksi-

      • Vaikealle_tilanteelle

        Seuran "Suhteita" palstallahan käsitellään

        Väestöliiton terapiaistunnoissa esiin tulleita

        ongelmatilanteita. Eikö näin ole?

        Tunnetko Timo tai Tino

        seuran toimittaja Hertta-Mari

        Kaukosen tai Väestöliiton Heli Vaarasen?

        Saatko "suhteilla" käsiteltäväksi

        tuttujen parisuhdeongelmia

        Seuran "Suhteita"-palstalla?

        Onko näin?


    • ketjunaloittaja

      Kuten varmaan tavallinen internetin käyttäjä tietää etten ole kommentoinut tuota edellistä tekstiä vaikka joku on kirjoittanut samalla nimimerkillä kuin minä.

      • Surusieluinen_TTP

        jatkan edelliseen...

        Miksipä minä en saisi kertoilla TOISTEN ONGELMISTA ETEENPÄIN,
        JA LEVITELLÄ NIITÄ ETEENPÄIN KYSYMYSPALSTOILLE,
        Ihan uteliaisuuttani RÄÄVIN MUIDEN ASIOITA.


      • SunKirjotuksetOnSairaita
        Surusieluinen_TTP kirjoitti:

        jatkan edelliseen...

        Miksipä minä en saisi kertoilla TOISTEN ONGELMISTA ETEENPÄIN,
        JA LEVITELLÄ NIITÄ ETEENPÄIN KYSYMYSPALSTOILLE,
        Ihan uteliaisuuttani RÄÄVIN MUIDEN ASIOITA.

        Vakava kysymys sulle: Ootsä oikeesti sairas henkisesti?


      • övgklk

        Eli olet. Suurin osa kirjotuksista tässä ketjussa on sun. Myös tuolla ylempänä vaikka muuta yrität uskotella. Suosittelen ammattiapua. Oot todella sen tarpeessa!


      • mitensairasoot

        Siinä tuli jälleen todiste


      • Surusieluinen_miäs

        Mieti vain akka omia ongelmias!
        Meikäläinen kattelee itselleen jonkun
        upean nuoren pimun. Hä-hä-hää!


      • löydäppähyväpimu
        Surusieluinen_miäs kirjoitti:

        Mieti vain akka omia ongelmias!
        Meikäläinen kattelee itselleen jonkun
        upean nuoren pimun. Hä-hä-hää!

        Sairas mnainen se jaksaa olla lapsellinen.mutta jos mielenterveys on menossa, niin ei voi muuta odottaakaan.


      • Vaikeatilanne
        löydäppähyväpimu kirjoitti:

        Sairas mnainen se jaksaa olla lapsellinen.mutta jos mielenterveys on menossa, niin ei voi muuta odottaakaan.

        No, ei ole ennen naiseksi luultu.
        Etkä naiseksi halvenna sinäkään minua.
        Hoida vain arvailija omat asiasi.
        Sillä aikaa meikäläinen ratkoo muidenkin ongelmat,
        ja lähettelee muutamat kysymykset PALSTOILLE,
        toisten puolesta. Siinä tulee ratkottua niin
        omat kuin kaverienkin ongelmat.


      • YksinkertaistaPaskaa

        "Oikea M-nainen" sivupersoonineen, palstat täynnä tän narsistiakan suoltamaa tuubaa.


      • Ämmät_on_haaveissas
        YksinkertaistaPaskaa kirjoitti:

        "Oikea M-nainen" sivupersoonineen, palstat täynnä tän narsistiakan suoltamaa tuubaa.

        Ex-mieheni sanoi,
        että Timppa on narsisti, tai
        että Timpan luonteessaan on
        PALJON NARSISTISIA PIIRTEITÄ.
        Ex-mieheni tuntee Timpan nuoruusvuosilta asti.

        Luulin, että Timppa on HERKKÄ, YSTÄVÄLLINEN,
        HARKITSEVAINEN ja EMPAATTINEN mies,
        mutta on hän paljon muutakin:

        Hän vakoilee naisia, joihin ihastuu.

        Timpan olisi pitänyt ruveta nuorena rockmuusikoksi,
        jos kerran kitaraa soittelee, ja miettii saako idolinsa
        Juha Tapio "paljon pil**a". Siinä olisi naisten huomiota piisannut.


    • Sukat_hukassa_sulla

      Näin miesten kesken,
      eiköhän ole paras TP,
      että hoidat vain omat ihmissuhteesi,
      etteivät TILANTEET VAIKEUDU ENTISESTÄÄN.

      • Seppo_sekavalle

        No auttoiko Timppa (alias Seppo/Risto)
        Ismoa siinä (putki)remonttikatastrofissa vai ei?
        Tämä REMONTTIKATASTROFI oli akuutti aihe
        juuri ennen joulun pyhiä.


    • Sygologi-miähelle
    • Ahdisteltu_nainen

      Timo Vuosaaresta

      - sinusta on kuulemma tulossa isä,
      -älä enää murtaudu sähköpostiini,
      -älä enää pyydä FB-ylläpidolta salasanaani,
      -älä enää jututa tuttaviani,
      - muuta toimistosi POIS opinahjoani vastapäätä, ellet ole jo muuttanut.
      - lakkaa ajelemasta kotini lähistöllä.

    • Sukat_hukassa_sulla

      Mahtaa olla vaimosta nannaa olla sängyssä Timon kanssa, kun Timo ajattelee koko ajan muita naisia:

      Työntö 1: "Ruusujasaitm"= Carina M. sai ruusuja.
      Työntö 2: "Lady-turkissa- ja tuulipuvussa"= Tuula
      Työntö 3: Akinna= Annika Kotkasta
      Työntö 4: Memmi=jätetään nimi mainitsematta
      Työntö 5: Maali-muutan= Susanna
      Työntö 6: Punatukkaisellenijokamuisto=jätetään nimi mainitsematta
      Työntö7: ST= maailmalle muuttanut, joogaaja
      jne. Hekuman huipulle saakka.

      Siinä saa vaimo olla aikamoinen " aivokirurgi-lakimies-insinööri" ja Miss Universum, ettei olo tunnu epävarmata!

      No, eipä hätiä mitiä. Jos ei "homma etene/luista" oman peiton alla, aina löytyy
      uusia "tipusia", vaikka Loviisasta.

    • Ruusujasaitm-

      LAINAUS:

      ”Mitäkö halusin etkö vielä sitä ratkaissut? No jos nyt jatkaisit tuota esitystäsi lisää niin kyllä se valkenee sulle ajan kanssa. Itsehän kuule aloitit täällä kiukuttelun aikanaan ja selkeästi ilmoitit täällä mitä minun pitäisi tehdä ja mitä ei pidä tehdä. Ne sinun jutut olivat niin säälittäviä. En kiusaa sinua sen vähempää kuin itse sitä teet. En toki voi vannoa että olisit kohteeni mutta omin näitä vihjeistä mitä meidän jutuista löytyy. Se mikä minua jäi mietityttämään miksi vaadit kertomista kun ei meistä olisi alunperinkään tullut mitään. Ymmärrät varmaan etten ala yksin asumaan kerrostalossa omaisuuteni ja ystäväni menettäneenä ja vielä perääsi itkemään kun jättäisit kuitenkin kostoksi minut katkerana tekemisiäni takia ja sen tiedän. Siihen en ryhdy tiedä se. Et saa sitä iloa että tuhosit minut. Hyvällä ajattelet minua tuota mitenkähän tuohon uskoisi? Kai nyt ymmärrät etten luota sinuun vähääkään. Se sinun viesti tuli esille se miksi siitä ei tullut sen enempää on se ettei se vastaa tuntemattomiin numeroihin. Näytti se sen. Mitä ihmettä ajattelit kun sen teit? En tule kertomaan sille ikinä sinusta. Ole siis rauhassa ei se osaa epäillä sinua tai ketään.”

      http://keskustelu.suomi24.fi/t/14655677/kysyn-sulta-naiselta#comment-88325379

      • Ahdisteltu_nainen

        En ole kirjoittaja, jota kommentoit Timo T.P.
        En ole TUNTEMATTOMASTA NUMEROSTA naisillesi soitellut,
        kun ei minulla ole TUNTEMATONTA NUMEROA.
        En ole ylipäänsä soitellut naisillesi, joita en edes tunne.
        (Sinullekin soitin 1 kerran 15. vuoteen välien neuraloimiseksi.)

        Et ala asua kerrostalossa tasossa ystäväsi ja omaisuutesi menettäneenä?
        Kuka sinua on Timo T. P, pyytänyt mihinkään
        tai luopumaan VAIMOSI OMAISUUDESTA.

        Timo Vuosaaresta
        - sinusta on kuulemma tulossa isä,
        -älä enää murtaudu sähköpostiini,
        -älä enää pyydä FB-ylläpidolta salasanaani,
        -älä enää jututa tuttaviani,
        - muuta toimistosi POIS opinahjoani vastapäätä, ellet ole jo muuttanut.
        - lakkaa ajelemasta kotini lähistöllä.

        P.S. Laita ruususi roskikseen tai anna ne vaimollesi. Eijakos hänen nimensä on.
        Unohda Jennit K., Milla, Piku, Suvi ynnä muut.


      • Sykkivä_runosuoni

        Jenni
        Jos tahdot löytää parin itselles,
        sä unohda sukat ja kutimet.
        Sä sänkyys hanki uudet uutimet,
        on avainsana nussimiset.

        On alapääsi paljaaksi ruokottu,
        vain minua varten laitettu,
        ja pieniin stringeihin verhottu.

        On Sariannella enemmän rahaa kuin sulla,
        ja osaamista niin kuin mulla.
        Oli Susanna pedissä sua kovempi pelehtimään,
        ja musta pörrö hiessä valimis päältäpäin jyystämään.
        Oli Tuija jotenkin sinua sirompi,
        ja Carina ehdottomasti eksoottisempi.

        Nyt laita jo risotot kypsymään,
        ja valkkaripullo jäähtymään.
        On kovasti haluja mulla,
        sua takaapäin honaamaan tulla.
        Sulle anaalisauvan ja liukastetta ostin,
        ne kääreessä käteesi ojennan,
        kuin lähetti postin.

        Sä nilkkasukat jaloissas toki voit olla,
        vaikk lämpötila ei olekaan nolla;
        kunhan on pyllysi paljaana sulla.

        Mustaan ruokatuoliin nojaten
        sä tarjoat mulle yllätyksen,
        kun kumarrut esiin rypykkäsi paljastaen
        sen herralles ja hidallgolles tarjoillen.


    • Lionsit_ihmeissään-ovat

      Kristiina,

      petän. Nussin kaikkea suostuvaista,
      joka ei "vain anna ymmärtää,
      vain ymmärtää myös antaa".

      R: "Risto"

    • Hulluudensairaat

      Paljon hulluja täällä on.

    • näinminänäen

      Lukuisat eri asiat varmasti pitää yhdessä eri pareja ja toisaalta erottaa eri pareja. Harvemmin tilanteet on sellaisia, että se pitkäaikainen kumppani olisi kaikilta osin täysin surkea ja sopimaton, siksi erot ovatkin monesti raskaita kummallekin osapuolelle. Tällä palstalla tietenkin sympatiaa hakevat ne jätetyt, jotka katsovat olevansa suhteen ainoa kaltoinkohdeltu osapuoli, vaikka toinen on asian voinut kokea aivan eri tavoin. Harvemmin ihminen on läpeensä sopimaton toiselle. Mutta kun niitä asioita kertyy tai niitä ei saada ratkottua niin jostain löytyy se viimeinen pisara, joka voi olla hyvin pienikin, joka sitten eron aiheuttaa. Aloittaja on siknä mielessä hankalassa tilanteess, että jos tuilanteensa ei korjaannu niin jokainen meistä kaipaa sitä rakkauttakin elämään niin kun hän johonkin rakastuu ja tämä toinenkin hänet haluaa on vanha suhde helposti historiaa. Ihminen pystyy kuitenkin aika pitkään huijaamaan itseään.
      Muiden mielipiteistä ei näissä asioissa kannata niin välittää, he eivät elä elämääsi. Mutta itsesi ja ratkaisujesi kanssa sinun täytyy pystyä elämään.

    • eiköspitäsollahyvin

      Mutta mikä on ap ongelmasi? Sinuahan rakastetaan vain sinä et rakasta.

      • ketkunal

        Liian usein sanat ja teot ovat ristiriidassa. Voihan sanoa rakastavansa, mutta kuitenkin samalla kohtelee kaltoin. Kunpa tietäisin oikean ratkaisun.


    • Risto-avulias-olen

      Voin huolehtia myös vaimosi tarpeista
      hyvä työntekijäni, kunhan hän ei ole
      kauhea haahka!

      Seksikäs nahkahame on plussaa!

      Onnistuu. Kyllä onnistuu.

    • TilinTeonPäivä

      TTP = Tilinteonpäivä.

      Se on tullut. Olen PAHA mies,
      nyt sen vasta tajuan.
      Huono ja kiero luonne.

    • En.käsitä.mitään

      Kirjoittaako tätä letkaa yksi ainoa henkilö sivupersoonansa kanssa yhteistyössä?

    • pakkomennä

      En ollut kuin pari minuuttia palstalla ja luin aloituksen: olen suhteessa lapasen vuoksi. Hmmm...mitähän se kertoo.

      • Vaikeatilanne

        Miehesi on lapanen!


    • Yrittäkää.edes

      Että rakastaa sinua ja seksi on kanssasi ihanaa, siinäkö kaikki? Usein seksi on miehelle se tärkein, se menee kaiken edelle niin kuin vain seksi olisi elämää ja elämä seksiä. Ymmärtääkö rakkaudesta itse asiassa mitään? Sitä että rakastaminen on useinkin toisen tukemista ja yhdessä yrittämistä, vaikeuksien voittamista ja toisen huomioimista.
      Se on koko perheenä elämistä ja elämisen opettelemista. Se on vasta parisuhteen alku kun aletaan elää yhdessä, koko elämä on jatkossa uusien asioiden oppimista.
      Ymmärrätkö sinä itse?`Kun mennään naimisiin tai ollaan suhteessa yhdessä perheenä, ei pelkät tunteet määrää kaikkea. Voit tuntea vihaa ja rakkautta, välillä ei tunteita ole ja on tylsääkin. Kaikki se kuuluu elämään elät yksin tai kaksin tai suuren perheen keskellä. Jokainen kaipaa vaihtelua mutta liikaa romantisoitu rakkaus ja elämä, sitä ei ole olemassakaan kuin omissa mielikuvissa.
      Lapsi on aina lahja ja hänelle on annettava hyvä elämän alku.

      • Putkiremontit

        Kuten usein sanon, kyseessä on nyt "vaikea tilanne".
        Erosin 2014. Olen tottunut pitämään montaa naista rinnakkain.
        En ole uskollista tyyppiä edes viisikymppisenä.


    • Siivo-putkimies

      Koetin kerran humalapäissäni sovittaa kahta saman suuruista teräsputkea sisäkkäin. Eihän se perhana vie onnistunut ilman liitintä.
      Kaksi WC-paperirullaa voi kyllä työntää sisäkkäin, kun toinen murtuu.
      Juuri siltä minusta tuntuu tällä hetkellä: rikotulta WC-paperiputkelta.

      Olen kyltymättömän nymfomaanin yhdyntään pakottama mies. Äitipuoli-nainen ei tunne armoa, antautuessaan kyltymättömien tarpeidensa vietäväksi. Meikäläinen joutuu kehittämään erektion ja alistumaan yhdyntään.

      Nykyisin yhdyntään pakottaminen on rikos. Poliisi saattaisi olla kiinnostunut kännykällä nauhoittamastani sessiosta, jossa äitipuolinainen ottaa minut raa-asti,miltei lupia kyselemättä.

    • Siivo.saaresta_49-v

      Eroa nymfonaisesta. Syyt

      - oltu yhdessä vasta 2 vuotta,
      - ei virallisia sitoumuksia,
      - ei yhteisiä lapsia,
      - mies pakotetaan seksiin.

      Äitipuolia löytyy lapselle uusia.

    • Vuosaaren.äitipuoli

      Olen ihana nymfo äitipuolinainen,
      kylttyrellia pissa-kakka-huumoria
      viljelevä Pia-Saija!

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      18
      1231
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1159
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1154
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1128
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1124
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1105
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe