Mahtaako kukaan arvata mitä tämä mahdollisesti tulevaisuudessa kantaväestöllömme merkitsee?
Nimittäin eräs maahamme pakolaisina muuttanut uskonnollinen ihmisryhmä ja sen ryhmän miehet haluavat kiihkeästi tehdä lapsia, vaikka eivät isän hommista muuten niin välittäisikään. Pääasia on vain tehdä niitä mukuloita mahdollisimman paljon.
Pääkaupunkiseutumme on muuttunut radikaalisti viimeisen 15 vuoden aikana.
'Katukuva' mm. Itä-Helsingissä alkaa erehdyttävästi muistuttaa jonkun paljon eteläisemmän maan katukuvaa. Me suomalaiset olemme pian vain turisteja omassa maassamme?
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/2745053a-85bf-445d-8d83-ed3fbd5970cd_u0.shtml
Yhä harvempi suomalaismies haluaa isäksi.
5
133
Vastaukset
- evoluutiohyppäyspelastaa
Pitää vain odottaa, että meissä tapahtuu evoluutiohyppäys sillä tavalla, että parittelu alkaa kiinnostamaan aivan toisella tavalla. Miehet haluavat vaikka naisten polkupyörää ja naisten antautuvat kaikelle mikä liikkuu.
Ja toivoa sitä, että asiaa tarvitse odottaa 10 miljoonaa vuotta. Maapallo ei pysy kuosissaan niin kauan.
Varovasti voisi vaikka rukoilla satuolentoja että näin tapahtuisi.- hsaptyp
Omituista höpinää sinulla??????????????? Evoluutio ei toimi ainakaan ihmisen kohdalla. Tuhoaa kotimaapallonsa ja hamuaa uutta tyhjästä avaruudesta. Äly hoi älä jätä. Jumala antoi ja ihminen hylkäsi.
- Näin.se.on
Jumalat on ihmisen keksimiä. Sen todistaa jo Raamatun sadut.
Raamatun satujumala käski lisääntyä ja täyttää maa. Sen tietää mitä siitä olisi seurannut, jos se olisi totetunut. Ihminen olisi jo aikaa sitten kuollut sukupuuttoon. - pyhpyh29387492834
Näin.se.on kirjoitti:
Jumalat on ihmisen keksimiä. Sen todistaa jo Raamatun sadut.
Raamatun satujumala käski lisääntyä ja täyttää maa. Sen tietää mitä siitä olisi seurannut, jos se olisi totetunut. Ihminen olisi jo aikaa sitten kuollut sukupuuttoon.Valheesi ei hetkauta.
- hälyytyskello
Eräs äiti oli sairaalassa synnyttämässä ja siellä oli neljä suomalaista äitiä ja kaksitoista maahanmuuttajaa.
Arvaa aikooko hän mennä sinne uudestaan?
En haluaisi olla isänä jonka lapset kasvaisivat sellaisessa Suomessa jossa heidän ikäisensä valtaväestö on tullut muualta .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873227
- 622937
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322455- 802283
- 742189
- 952026
- 121626
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j341618Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450