Ja samoin lähettivät apostolit aikanaan omat oppilaansa. Nyt kun papit jumalanpalveluksen ja messun lopussa antavat seurakuntalaisille Jeesuksen edustajina ja suomilla valtuuksilla lähetyskäskyn eteenpäin, he näin vahvistavat sen, että antaessaan lähetyskäskyn messun päätteeksi ovat kaikki seurakuntalaiset uusia Jeesuksen apostoleja.
Kiittäkäämme Herraa! Jumalalle kiitos!
Halleluja, halleluja, halleluja!
Aamen, aamen, aamen!
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni: kastakaa heitä Isä, Pojan ja Pyhän Hengen nimeen ja opettakaa heitä noudattamaan kaikkea, mitä minä olen käskenyt teidän noudattaa. Ja katso, minä olen teidän kanssanne kaikki päivät maailman loppuun asti. (Matt. 28:19-20)
Herra siunatkoon teitä ja varjelkoon teitä. Herra kirkastakoon kasvonsa teille ja olkoon teille armollinen. Herra kääntäköön kasvonsa teidän puoleenne ja antakoon teille rauhan. Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Aamen. (4. Moos.6:24–26)
Tulkoon teidän kaikkien osaksi Herran Jeesuksen Kristuksen armo, Jumalan akkaus ja Pyhän Hengen yhteys! (2. Kor. 13:13)
Lähtekää rauhassa ja palvelkaa Herraa iloiten.
Ammoin Jeesus lähetti apostolit matkaan
Yleinenpappeus
1
67
Vastaukset 1
- Anonyymi00001
Nyt kun papit jumalanpalveluksen..
Nais papit,homoja vihitään, Islamia nuollaan kuten olivat majoitettuuna kirkoon aikoinaan Sipilän invaansion aikana 2013,
Helsingissä on ihan mulkkuja jopa piispoja tai mitä lie onkaa,kun ei lopulta kiinnosta ihmsen perustama lahkon suuntaus.
Luterilaisuus on menny päin paskaa monessa asiassa,R4AKKAUS PUUTTUU se oikea ,et voi Rakastaa pahaa ! Mitä teette !
Rakkaus on erillainen..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2251918
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.2591115- 20975
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i124675- 37646
Martina ja Muhis
Aamulenkillä yhdessä valmistautumassa suuren päivään,toivottavasti heräsivät toistensa viekusta.Ihana pariskunta❤221640Rasismi ahdistaa.
Tapasin baarissa oikein lupsakan oloisen miehen, mutta arvomaailma on hyvin erilainen omani kanssa. Hän käyttää n-sanaa197575- 50408
- 38408
Olenkohan tunteideni kanssa yksin?
Salaa toivon, että sinä nainen luotat minuun niin paljon, että uskaltaisit lähentyä kanssani, vaikka tämä on vähän kiell42402