Haluan alistua

82939

Haluan että mies dominoi ja määräilee. Mitä jos miehestäni ei ole tähän.
Loppu elämä kärvistellä näiden halujen kanssa. Miten muut elätte, jos ette saa toteuttaa halujanne?

22

478

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Teen remontti ja siivouskeikkoja joissa asiakas saa määrittää korvaukseni, työni ja asuni.

      Kerran eräs vanha nainen kutsui siivoamaan ja määräsi mut eteisessä riisumaan kokonaan ja sitten aloittamaan työt.

      • Olen palvelualtis.. En lattapää, mutta valaiseppa mulle miten täällä pitää toimia


    • Sademan

      Kokeile etäsuhdetta! Olen toiminut Masterina netin kautta ja suhteet ovat olleet todella nautinnollisia molemmin puolin. Se tosin edellyttää, että pystyt toteuttamaan tehtäviä kotona.

      • 82939

        Miten tämä käytännössä toimii?


      • Juu,kyllä se on kiihottava keskustella piiskaa täällä jos joku haluat anna eli saada!Se on erittäin hauska keskustella se!


      • Sademan
        82939 kirjoitti:

        Miten tämä käytännössä toimii?

        Se toimii siten, että saat meilitse tehtäviä ja toteutat ne annettujen ohjeiden mukaisesti, yleensä lähettämällä kuvan todistukseksi. Jotkut tehtävät ovat sellaisia, että ne voidaan todistaa muilla tavoin. Tällainen suhde voi parhaimmillaan muodostua hyvin intensiiviseksi ja "konkreettisen" tuntuiseksi, mutta jos saman katon alla asuu toinen, jolta pitää homma hoitaa salaa, niin se menee vaikeammaksi. Toisaalta se voi antaa sinulle vielä mielenkiintoisemman ulottuvuuden.


      • 82939

        On siinä ehkä hommaa kun pitää salassa hommailla. Ja nyt tuntuu että suurimmat kiksit tulisi vain henkisestä määräilystä yhdistettynä raffimpaan seksiin.
        Tää on niin pöljää. Miehelle varmaan kelpais vaikka suihinotto useammin, niin käskis, niin heti sais. Mutta ei. :D
        Jos seuraavassa elämässä sais jonku masterin kumppaniksi..


      • 82939 kirjoitti:

        On siinä ehkä hommaa kun pitää salassa hommailla. Ja nyt tuntuu että suurimmat kiksit tulisi vain henkisestä määräilystä yhdistettynä raffimpaan seksiin.
        Tää on niin pöljää. Miehelle varmaan kelpais vaikka suihinotto useammin, niin käskis, niin heti sais. Mutta ei. :D
        Jos seuraavassa elämässä sais jonku masterin kumppaniksi..

        Kirjoita meili nimmarini suomi24.fi osoitteeseen (meiliosoite juuri tuo nimmari sinällään), niin voidaan vaihtaa muutamia meilejä joka tauksessa. Olen sama, joka kirjoitti Sademanina.


      • 82939

        Mietin asiaa , vähän kyllä kutkuttaa ajatuskin.


      • Kustulle

        Kuka auttaa sinua tuossa robottitestissä? Olet niin vitun tyhmä, ettet siitä ilman apua selviäisi.


    • DOMlumimies

      Toivottavasti pääset toteuttamaan fantasioitasi. Olisipa omalla puolisollani tuollainen salainen haave. ;)

      Itse haaveilen saavani käskyttää ja dominoida, mutta vaimo tykkää perus parisuhdeseksistä.

      Hienoa kun on fantasioita ja unelmia, mutta vielä hienompaa olisi niitä toteuttaa. ;)

      • 82939

        Niinpä ;)


      • Mistäs päin suomea olet? Kirjoittele ja vietetään hetki hotelilla tai mökillä..... Voisit olla pitkään etsimäni nainen, mutta se selviää kun kirjoitat meilin ja kerrot.


    • Täällä sulle mies, ei seksi kaikki muu kuuluu kuvaan, ellei erikseen sovita. Spostia nimimerkin mukaisesti tällä sivustolla. Vain naiset. Kohtuullisen hyvällä kokemuksella.

    • DominoSetä

      Ja mähän sulle dominoinnin näytän

    • Nellietied

      Mm. Niin, jos ei ole Masteria on kovin hankala tietää mihin on lupa.. Itse olen nykyisestä miehestä jättämässä myös osin tästä syystä - jos edes pieni alistaminen ei onnistu se kertoo jo luottamuksenkin määrästä..

      Antaisin itsestänikin paljon enemmän potentiaalia jos löytäisin jonkun joka jahkailun sijaan edes kerran viikossa kertoisi mitä pitää...

      • masokistimies

        Missä sinä asut joka aikoo vaihtaa mies?Jos asut lähellä minua minä voin alistaa sinua vaikka itse haluan saada sama käsittelyä!Minä tiedän kuinka ihana on alistua ja nöyrytä!


      • sekäettä

        Alistuminen vaatii melkoista luottamusta ja se puoestaan kumppanin hyvää tuntemista.
        Masteriksi on paljon helpompi ryhtyä kuin subiksi.

        Muutaman vuoden tuntemisen jälkeen aloitimme master/sub suhteessa hallinnan ollessa etupäässä sidontasävytteistä.
        Melko pian vaimoni kostui alapäästään jo siinä vaiheessa kun heitin hänet vuoteelle jossa oli valmiina köysiä.

        Saatuaan perusteellisen tuntuman subin rooliin halusi vaimoni ryhtyä "hallinnoimaan" sessioita tyydyttääkseen haluamallaan tavalla mielitekojaan. Nautin myös tuosta roolista. Suurenmoinen tunne olla täysin vaimoni vallassa.


      • masokistimies kirjoitti:

        Missä sinä asut joka aikoo vaihtaa mies?Jos asut lähellä minua minä voin alistaa sinua vaikka itse haluan saada sama käsittelyä!Minä tiedän kuinka ihana on alistua ja nöyrytä!

        Sanotaan että Pirkanmaa..


      • sekäettä kirjoitti:

        Alistuminen vaatii melkoista luottamusta ja se puoestaan kumppanin hyvää tuntemista.
        Masteriksi on paljon helpompi ryhtyä kuin subiksi.

        Muutaman vuoden tuntemisen jälkeen aloitimme master/sub suhteessa hallinnan ollessa etupäässä sidontasävytteistä.
        Melko pian vaimoni kostui alapäästään jo siinä vaiheessa kun heitin hänet vuoteelle jossa oli valmiina köysiä.

        Saatuaan perusteellisen tuntuman subin rooliin halusi vaimoni ryhtyä "hallinnoimaan" sessioita tyydyttääkseen haluamallaan tavalla mielitekojaan. Nautin myös tuosta roolista. Suurenmoinen tunne olla täysin vaimoni vallassa.

        Voi kun muillekin olisi tuollasia puoliskoja.. Pelkkä ajatuskin on valmis kateellisuudelle tuosta suhteesta...

        Ja se on totta, subin rooli ei ole helppo ja vaatii omaa pokkaa paljon, itse omaan tuosta niin hyviä (ihanan tuntemani Dominan kanssa) kuin myös huonoja kokemuksia kun henkilökemiat eivät ole olleet kohdallaan..


      • masokistimies

        Minä taas rakastaan saada piiskaa ja alisua ja nöyrytystä mutta minä rakastan niin paljo tuolaista leikkiä että en halua tavallinen vaniljaseksinainen,minä mielummin haluan sellainen nainen joka haluan olla mukana tuolaista leikkiä vaikka en koskaan fantasioidaan että minä annan piskaa kun onanoin,aina fantasioidaan että se on minä joka saan piiskaa!Mutta jos nainen halua muuta kuin piiskaa se käy myös,sidonta eli muuta joka saa häntä tuntea alistettu!


      • masokistimies
        Nellietied kirjoitti:

        Sanotaan että Pirkanmaa..

        Se on liian kaukana minulle!Minä asun Pietarsaaren ja Vaasan välillä!


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      201
      3338
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2161
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2071
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1935
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1361
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe