On valtavaa

Jeesukseenluottava

saada kuulua Jeesukselle, joka on kuoleman, synnin ja Perkeleen voittaja!

97

419

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valtiaistavaltavin

      Ei minua ole voitettu ja minä olen sinua valtavampi.

    • hatun.nosto

      Ensin loi kuoleman, synnin ja perkeleen ja sitten voitti ne. Mahtavaa, upeaa, uskomatonta, aaltoja.

      • Niinsevaanonpi

        Väärin.
        Jumala loi ensin kaiken hyväksi.
        Perkele ( langennut enkeli ) ja ihminen kapinoinnillaan saivat aikaan pahan.


      • Pysytäänpätotuudessa

        "Jumala, Perkele ( langennut enkeli ) kaikki ihmisen mielikuvituksen tuotteita. 😂


      • Eikiitosjeesus
        Niinsevaanonpi kirjoitti:

        Väärin.
        Jumala loi ensin kaiken hyväksi.
        Perkele ( langennut enkeli ) ja ihminen kapinoinnillaan saivat aikaan pahan.

        Jumala siis loi kelvottoman enkelin. Eli jumala onkin tavallinen luuseri jolla oli yksi homma eikä sekään onnistunut. Ja nyt ei sitten ole ilennyt naamaansa näytytää, eipä ihme.
        2000v sitten laittoi onnettoman juoksupojan asialle, eikä sekään mitään aikaan saanut.
        Mikä kaikkivaltias se on tuommoinen.


      • Niinsevaanonpi
        Eikiitosjeesus kirjoitti:

        Jumala siis loi kelvottoman enkelin. Eli jumala onkin tavallinen luuseri jolla oli yksi homma eikä sekään onnistunut. Ja nyt ei sitten ole ilennyt naamaansa näytytää, eipä ihme.
        2000v sitten laittoi onnettoman juoksupojan asialle, eikä sekään mitään aikaan saanut.
        Mikä kaikkivaltias se on tuommoinen.

        Teille on kovin vaikeaa ( mahdotonta? ) saada se perille, että Jumala ei luo robotteja. Siksi sinäkin kapinoit Jumalaa vastaan.


      • Asioitaseuraileva
        Niinsevaanonpi kirjoitti:

        Teille on kovin vaikeaa ( mahdotonta? ) saada se perille, että Jumala ei luo robotteja. Siksi sinäkin kapinoit Jumalaa vastaan.

        Lähinnä asia on niin, että nämä pilkkaajat suorastaan riemuitsevat tietämättömyydestään ja pitävät oikeutenaan olla tietämättä Raamatun totuuksista. Heihin ei kannata haaskata "panoksia". Jos he kenties joskus pääsevät Jumalan kutsun alle ja saavat etsikkoajan, on asia toinen. Silloin heidän kanssaan kannattaa keskustella.
        Vilpitön etsijä haluaa löytää totuuden.


      • Eikiitosjeesus
        Asioitaseuraileva kirjoitti:

        Lähinnä asia on niin, että nämä pilkkaajat suorastaan riemuitsevat tietämättömyydestään ja pitävät oikeutenaan olla tietämättä Raamatun totuuksista. Heihin ei kannata haaskata "panoksia". Jos he kenties joskus pääsevät Jumalan kutsun alle ja saavat etsikkoajan, on asia toinen. Silloin heidän kanssaan kannattaa keskustella.
        Vilpitön etsijä haluaa löytää totuuden.

        1) Ramatusta ei juuri totuuksia löydy. Sen sijaan lukuisia kohtia jotka ovat selvästi epätosia. Loppu onkin sitten yhdentekevää höpinää. Sokea kana jne. pätee toki raamatunkin kohdalla. Esim. Älä tapa on ihan hyvä pointti, jos ei sitä muutoin itse älyä. Hankkikaa modernimpaa tietokirjallisuutta ja monipuolisempaa kansantarustoa luettavaksenne.
        2) Miksi kapinoisin olematonta vastaan. Ihmisten tietämättömyyttä ja ymmärtämättömyyttä, uskontoharhaa vastaan on jokseenkin inhimillinen velvollisuus kapinoida. Usko tai elä.


      • Asioitaseuraileva kirjoitti:

        Lähinnä asia on niin, että nämä pilkkaajat suorastaan riemuitsevat tietämättömyydestään ja pitävät oikeutenaan olla tietämättä Raamatun totuuksista. Heihin ei kannata haaskata "panoksia". Jos he kenties joskus pääsevät Jumalan kutsun alle ja saavat etsikkoajan, on asia toinen. Silloin heidän kanssaan kannattaa keskustella.
        Vilpitön etsijä haluaa löytää totuuden.

        Panoksia eivät uskonharhaiset edes voi tuhlata, koska teillä ei niitä ole.

        Kaikki sanomanne upottaa teidät vain syvemmälle juoksuhiekkaan, koska ette pysty olematonta epäjumalaanne olevaiseksi manaamaan.


      • Asioitaseuraileva
        he-ma kirjoitti:

        Panoksia eivät uskonharhaiset edes voi tuhlata, koska teillä ei niitä ole.

        Kaikki sanomanne upottaa teidät vain syvemmälle juoksuhiekkaan, koska ette pysty olematonta epäjumalaanne olevaiseksi manaamaan.

        Jos Jumala ei olisi vaikuttanut elämässäni asioita, jotka olen kokenut, tuskin olisin uskossa.
        Olen onnellinen siitä, että minulla ei ole käytettävissä sellaisia panoksia, joita sinulla on, kuten epäkunnioittava suhtautuminen muihin, halveksunta ja väheksyntä, herjaus ja solvaus jne.
        Toivon sinulle silti elämää, jonka puitteissa löydät sinäkin elävän Jumalan.


      • Asioitaseuraileva kirjoitti:

        Jos Jumala ei olisi vaikuttanut elämässäni asioita, jotka olen kokenut, tuskin olisin uskossa.
        Olen onnellinen siitä, että minulla ei ole käytettävissä sellaisia panoksia, joita sinulla on, kuten epäkunnioittava suhtautuminen muihin, halveksunta ja väheksyntä, herjaus ja solvaus jne.
        Toivon sinulle silti elämää, jonka puitteissa löydät sinäkin elävän Jumalan.

        Henkilökohtainen mielen sairaus ja tulkintavirheet eivät osoita muuta kuin huonoa arvostelukykyä kokijan osalta.

        Epäjumalastasi turinasi ei osoita mitään.


      • AnteroOnninpoika
        Asioitaseuraileva kirjoitti:

        Jos Jumala ei olisi vaikuttanut elämässäni asioita, jotka olen kokenut, tuskin olisin uskossa.
        Olen onnellinen siitä, että minulla ei ole käytettävissä sellaisia panoksia, joita sinulla on, kuten epäkunnioittava suhtautuminen muihin, halveksunta ja väheksyntä, herjaus ja solvaus jne.
        Toivon sinulle silti elämää, jonka puitteissa löydät sinäkin elävän Jumalan.

        He-ma ja muut herjauksesta tyydytystä hakevat ovat mielenkiintoisia henkilöitä sikäli, että on aika omituista, että tällaiset henkilöt tuntevat tarvetta solvata ja panetella muita ihmisiä, joita he eivät lainkaan tunne.
        Heidän motiivinsa voivat olla hyvin vaihtelevia, mutta joitakin taustaseikkoja on, jotka voivat aiheuttaa moista häiriökäyttäytymistä.
        Heillä voi olla omia pettymyksiä oman hengellisen elämänsä suhteen ja siksi he purkavat vihaansa niitä kohtaan, jotka ovat löytäneet yhteyden Jumalaan.
        Koska he eivät voi kostaa suoraan Jumalalle, he kohdistavat vihansa ja kostonsa Jumalan lapsille.
        Heillä on voinut myös lapsuudessa olla karvaita kokemuksia uskovista, joiden hengellinen elämä ei ole tervettä. Taas tässäkin tapauksessa kosto toimii jonkinlaisena kompensaation välineenä.
        Ns. someraivo vihapuheineen on monen turhautuneen ja epätasapainoisen nuoren keino saada elämään jotain jännitystä ja sisältöä, eli korviketta, kun aidosta on jääty paitsi.
        Tällainen palsta suo näille pettyneille kätevän foorumin purkaa paineita. Suotakoon se heille.


      • Niinsevaanonpi
        AnteroOnninpoika kirjoitti:

        He-ma ja muut herjauksesta tyydytystä hakevat ovat mielenkiintoisia henkilöitä sikäli, että on aika omituista, että tällaiset henkilöt tuntevat tarvetta solvata ja panetella muita ihmisiä, joita he eivät lainkaan tunne.
        Heidän motiivinsa voivat olla hyvin vaihtelevia, mutta joitakin taustaseikkoja on, jotka voivat aiheuttaa moista häiriökäyttäytymistä.
        Heillä voi olla omia pettymyksiä oman hengellisen elämänsä suhteen ja siksi he purkavat vihaansa niitä kohtaan, jotka ovat löytäneet yhteyden Jumalaan.
        Koska he eivät voi kostaa suoraan Jumalalle, he kohdistavat vihansa ja kostonsa Jumalan lapsille.
        Heillä on voinut myös lapsuudessa olla karvaita kokemuksia uskovista, joiden hengellinen elämä ei ole tervettä. Taas tässäkin tapauksessa kosto toimii jonkinlaisena kompensaation välineenä.
        Ns. someraivo vihapuheineen on monen turhautuneen ja epätasapainoisen nuoren keino saada elämään jotain jännitystä ja sisältöä, eli korviketta, kun aidosta on jääty paitsi.
        Tällainen palsta suo näille pettyneille kätevän foorumin purkaa paineita. Suotakoon se heille.

        Hyvä analyysi.


      • Kontrolliapeliin
        AnteroOnninpoika kirjoitti:

        He-ma ja muut herjauksesta tyydytystä hakevat ovat mielenkiintoisia henkilöitä sikäli, että on aika omituista, että tällaiset henkilöt tuntevat tarvetta solvata ja panetella muita ihmisiä, joita he eivät lainkaan tunne.
        Heidän motiivinsa voivat olla hyvin vaihtelevia, mutta joitakin taustaseikkoja on, jotka voivat aiheuttaa moista häiriökäyttäytymistä.
        Heillä voi olla omia pettymyksiä oman hengellisen elämänsä suhteen ja siksi he purkavat vihaansa niitä kohtaan, jotka ovat löytäneet yhteyden Jumalaan.
        Koska he eivät voi kostaa suoraan Jumalalle, he kohdistavat vihansa ja kostonsa Jumalan lapsille.
        Heillä on voinut myös lapsuudessa olla karvaita kokemuksia uskovista, joiden hengellinen elämä ei ole tervettä. Taas tässäkin tapauksessa kosto toimii jonkinlaisena kompensaation välineenä.
        Ns. someraivo vihapuheineen on monen turhautuneen ja epätasapainoisen nuoren keino saada elämään jotain jännitystä ja sisältöä, eli korviketta, kun aidosta on jääty paitsi.
        Tällainen palsta suo näille pettyneille kätevän foorumin purkaa paineita. Suotakoon se heille.

        Someraivo ja vihapuhe ovat erittäin valitettava ilmiö nykyisin.


      • lemposoikoon
        Niinsevaanonpi kirjoitti:

        Väärin.
        Jumala loi ensin kaiken hyväksi.
        Perkele ( langennut enkeli ) ja ihminen kapinoinnillaan saivat aikaan pahan.

        Perkunas ei kuulunut kristinuskoon-kele.


      • ALL_IN_Him
        Niinsevaanonpi kirjoitti:

        Teille on kovin vaikeaa ( mahdotonta? ) saada se perille, että Jumala ei luo robotteja. Siksi sinäkin kapinoit Jumalaa vastaan.

        Eli Jeesus oli robotti, koska ei missään kohden rikkonut Jumalaa vastaan? Äly hoi, älä jätä.


      • Anonyymi
        Niinsevaanonpi kirjoitti:

        Teille on kovin vaikeaa ( mahdotonta? ) saada se perille, että Jumala ei luo robotteja. Siksi sinäkin kapinoit Jumalaa vastaan.

        Niinpä! He ovatkin hengellisesti ymmärtämättömiä. Sääli!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä! He ovatkin hengellisesti ymmärtämättömiä. Sääli!

        ”Sillä kun, Jumalan viisaudesta, maailma ei oppinut viisauden avulla tuntemaan Jumalaa, niin Jumala näki hyväksi saarnauttamansa hullutuksen kautta pelastaa ne, jotka uskovat,”


      • Anonyymi
        AnteroOnninpoika kirjoitti:

        He-ma ja muut herjauksesta tyydytystä hakevat ovat mielenkiintoisia henkilöitä sikäli, että on aika omituista, että tällaiset henkilöt tuntevat tarvetta solvata ja panetella muita ihmisiä, joita he eivät lainkaan tunne.
        Heidän motiivinsa voivat olla hyvin vaihtelevia, mutta joitakin taustaseikkoja on, jotka voivat aiheuttaa moista häiriökäyttäytymistä.
        Heillä voi olla omia pettymyksiä oman hengellisen elämänsä suhteen ja siksi he purkavat vihaansa niitä kohtaan, jotka ovat löytäneet yhteyden Jumalaan.
        Koska he eivät voi kostaa suoraan Jumalalle, he kohdistavat vihansa ja kostonsa Jumalan lapsille.
        Heillä on voinut myös lapsuudessa olla karvaita kokemuksia uskovista, joiden hengellinen elämä ei ole tervettä. Taas tässäkin tapauksessa kosto toimii jonkinlaisena kompensaation välineenä.
        Ns. someraivo vihapuheineen on monen turhautuneen ja epätasapainoisen nuoren keino saada elämään jotain jännitystä ja sisältöä, eli korviketta, kun aidosta on jääty paitsi.
        Tällainen palsta suo näille pettyneille kätevän foorumin purkaa paineita. Suotakoon se heille.

        ”Mutta kaikki on Jumalasta, joka on sovittanut meidät itsensä kanssa Kristuksen kautta ja antanut meille sovituksen viran.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä! He ovatkin hengellisesti ymmärtämättömiä. Sääli!

        Vain Jumalan Henki voi antaa hengellisen näkökyvyn.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain Jumalan Henki voi antaa hengellisen näkökyvyn.

        Ja Henki tulee veren voimasta.


      • Anonyymi
        Niinsevaanonpi kirjoitti:

        Teille on kovin vaikeaa ( mahdotonta? ) saada se perille, että Jumala ei luo robotteja. Siksi sinäkin kapinoit Jumalaa vastaan.

        Elämä on valintoja, enkeleilläkin.


    • Totuuden etsintää

      Olen kysellyt, että mitä tarkoittaa "karitsa" symbolina, koska karitsan isä on pässi ja karitsa ei koskaan seuraa pässi-isää vaan Emoa.

      • NIinhänseonpi

        Hyvin oivallettu!


      • Siinäkäviniinkuinkävi

        Niinpä niin, sen au. lapsen olisi kannattanut seurata äitiänsä Mariaa,
        eikä kuviteltua isäänsä.


    • Maili-Kilsa_Keikkalainen

      Etkö pelkää Saatanaa sinä perkeleen voittaja?

      • Eikiitosjeesus

        Normaalisti turvallisessa yhteisössä kehittynyt lapsi lakkaa pelkäämästä mielikuvitusolentoja viimeistään ala-asteiässä.


      • AamenkiitosJeesus

        Jeesuksen oman ei tarvitse pelätä Saatanaa, sillä hän on Jeesuksen veren turvissa!


      • Anonyymi
        Eikiitosjeesus kirjoitti:

        Normaalisti turvallisessa yhteisössä kehittynyt lapsi lakkaa pelkäämästä mielikuvitusolentoja viimeistään ala-asteiässä.

        ”Sillä laki on annettu Mooseksen kautta; armo ja totuus on tullut Jeesuksen Kristuksen kautta.”


    • AamenkiitosJeesus

      Ja jos joku kuulee minun sanani eikä niitä noudata, niin häntä en minä tuomitse; sillä en minä ole tullut maailmaa tuomitsemaan, vaan pelastamaan maailman.

      • Eikiitosjeesus

        Turhia lupauksia. Eipä tuo ole eväänsä räväyttänyt, ei isä ei poika minkään hyvän eteen.


    • AamenkiitosJeesus

      Niin ei nyt siis ole mitään kadotustuomiota niille, jotka Kristuksessa Jeesuksessa ovat.

      • Kehittäisititseäsi

        Jankutatko sinä ihmisten kanssa keskustellessasikin yhtä ja samaa asiaa, jos niin on, olet todella ikävä ihminen.:(


      • Tarkkailijana
        Kehittäisititseäsi kirjoitti:

        Jankutatko sinä ihmisten kanssa keskustellessasikin yhtä ja samaa asiaa, jos niin on, olet todella ikävä ihminen.:(

        Oletko sinä some-elämäsi ulkopuolellakin yhtä inhottava herjaaja? Jos olet, niin olet todella vastenmielinen ihminen.


      • Pitkääntarkailleena
        Tarkkailijana kirjoitti:

        Oletko sinä some-elämäsi ulkopuolellakin yhtä inhottava herjaaja? Jos olet, niin olet todella vastenmielinen ihminen.

        Kuvitteletteko te jeesuksen morsiammet olevanne jotain jumalan pyhiä, joita kohtaan pieninkin kritiikki on ennenkuulumatonta herjaa. Käyttäytykää myös itse niinkuin vaaditte muitten käyttäytyvän.


      • Haejäitä
        Pitkääntarkailleena kirjoitti:

        Kuvitteletteko te jeesuksen morsiammet olevanne jotain jumalan pyhiä, joita kohtaan pieninkin kritiikki on ennenkuulumatonta herjaa. Käyttäytykää myös itse niinkuin vaaditte muitten käyttäytyvän.

        Jäitä vaan hattuun ja suuta soukemmalle!


      • Pitkäänpalstalla
        Pitkääntarkailleena kirjoitti:

        Kuvitteletteko te jeesuksen morsiammet olevanne jotain jumalan pyhiä, joita kohtaan pieninkin kritiikki on ennenkuulumatonta herjaa. Käyttäytykää myös itse niinkuin vaaditte muitten käyttäytyvän.

        Kritiikki ja herja on eri asioita.
        Kritiikki on rakentavaa, herja on pahansuopaa. Kyllä sinunkin se pitäisi tajuta.


      • Eimennytsuusoukemmalle
        Haejäitä kirjoitti:

        Jäitä vaan hattuun ja suuta soukemmalle!

        Et ole siinä asemassa, että pystyisit panemaan kenenkää suuta soukemmalle, jos ymmärrät mitä tarkoitan, tuskinpa ymmärrät.


      • Vastaahanrehellisesti
        Pitkäänpalstalla kirjoitti:

        Kritiikki ja herja on eri asioita.
        Kritiikki on rakentavaa, herja on pahansuopaa. Kyllä sinunkin se pitäisi tajuta.

        No sinä kun olet ollut pitkäänn palstalla , osaat varmaan arvioida oliko tämä kritiikkiä vai herjaa, jota eräs itseään uskovaisena pitävä harjoitti 80 vuotiasta vanhusta kohtaan vuosia. Niistä herjoista (kritiikeistä) löytyy vieläkin kerättyjä listoja muutaman vuoden ajalta. Loppujen lopuksi tämä vanhus joutui vetäytymään palstalta.


      • Pitkäänpalstalla
        Vastaahanrehellisesti kirjoitti:

        No sinä kun olet ollut pitkäänn palstalla , osaat varmaan arvioida oliko tämä kritiikkiä vai herjaa, jota eräs itseään uskovaisena pitävä harjoitti 80 vuotiasta vanhusta kohtaan vuosia. Niistä herjoista (kritiikeistä) löytyy vieläkin kerättyjä listoja muutaman vuoden ajalta. Loppujen lopuksi tämä vanhus joutui vetäytymään palstalta.

        En todellakaan osaa arvioida, kun et laittanut mitään arvioitavaa. Ajatteleva ihminen osaa kirjoittaa fiksusti, jos haluaa. On ihmisiä, jotka purkaa epäonnistunutta elämäänsä tällaisilla palstoilla. Liekö terapiaa...


      • Täsmennys

        Kommentin lainaus alkaa tuosta.
        "Voiko tämän julmempaa leikkiä enää tällä palstalla ollakaan, kuin mitä on tämän Devoitin leikki:


      • Pitkäänpalstalla
        Täsmennys kirjoitti:

        Kommentin lainaus alkaa tuosta.
        "Voiko tämän julmempaa leikkiä enää tällä palstalla ollakaan, kuin mitä on tämän Devoitin leikki:

        Jaahas, vai tuollainen lainaus pitäisi arvioida. Enpä nyt tuosta osaa mitään sanoa.
        Mutta, jos kerran tarkoitat noiden kahden ex-ystävyksen keskinäistä mutapainia, niin enpä siitä osaa mitään positiivista sanoa, syyllisiä molemmat. Minua ei kuitenkaan ole rekrytoitu heidän välejänsä tuomaroimaan. Jätän sen tehtävän kaikkitietävälle Jumalalle, joka tietää kaiken prikulleen ja vielä paremminkin. Myös sinä joudut tekemään kerran tiliä kirjoittamisistasi, kuten kaikesta muustakin Jumalalle. Voi ihmistä, jolla ei silloin ole Jeesusta Kristusta Puolustajana! Silloin ei auta selitellä:" mutta kun nuokin tekivät sitä ja tätä."


      • Totuuseimuuksimuutu
        Pitkäänpalstalla kirjoitti:

        En todellakaan osaa arvioida, kun et laittanut mitään arvioitavaa. Ajatteleva ihminen osaa kirjoittaa fiksusti, jos haluaa. On ihmisiä, jotka purkaa epäonnistunutta elämäänsä tällaisilla palstoilla. Liekö terapiaa...

        Robotti poisti äsköisen vastauksen, kun eisekään hyväksy tosiuskovaisten törkeyksiä, Jokakatapauksessa allaolevasta linkistä löytyvillä sikailuilla eräs itseään uskovaisena pitävä tyyppi hääti palstalta 80 vuotiaan vanhuksen.
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/14993445/salainen-agenttiteuvo-007


      • Pitkäänpalstalla kirjoitti:

        Jaahas, vai tuollainen lainaus pitäisi arvioida. Enpä nyt tuosta osaa mitään sanoa.
        Mutta, jos kerran tarkoitat noiden kahden ex-ystävyksen keskinäistä mutapainia, niin enpä siitä osaa mitään positiivista sanoa, syyllisiä molemmat. Minua ei kuitenkaan ole rekrytoitu heidän välejänsä tuomaroimaan. Jätän sen tehtävän kaikkitietävälle Jumalalle, joka tietää kaiken prikulleen ja vielä paremminkin. Myös sinä joudut tekemään kerran tiliä kirjoittamisistasi, kuten kaikesta muustakin Jumalalle. Voi ihmistä, jolla ei silloin ole Jeesusta Kristusta Puolustajana! Silloin ei auta selitellä:" mutta kun nuokin tekivät sitä ja tätä."

        Miten sinä nyt menit niin varovaiaseksi arvioinneissasi ,kun kysymys oli uskonveljestäsi.
        Niin mistä kirjoittamisistani minä minä joudun tekemään tiliä , siitäkö että olen tuonut esiin muka uskovaisten sikamaisuuksia???
        Jos leikitään , että olisi jokin oikea Jumala, niin myös sinä vastaisit tekemisistäsi, ei kä siellä menisikään läpi mitkään venkoilut.


      • Pitkäänpalstalla
        Terminaattori kirjoitti:

        Miten sinä nyt menit niin varovaiaseksi arvioinneissasi ,kun kysymys oli uskonveljestäsi.
        Niin mistä kirjoittamisistani minä minä joudun tekemään tiliä , siitäkö että olen tuonut esiin muka uskovaisten sikamaisuuksia???
        Jos leikitään , että olisi jokin oikea Jumala, niin myös sinä vastaisit tekemisistäsi, ei kä siellä menisikään läpi mitkään venkoilut.

        Sinulla siis on rekisteröitykin nimimerkki? Käytät aika niukasti sitä.
        En osaa sanoa, ovatko nämä mutapainijat uskonveljiäni. Käytöksestään päätellen eivät.
        Onhan se kummallista, kun uskovia syytetään milloin tuomiohenkisyydestäja milloin taas tuomiohaluttomuudesta. Tärkeintä varmaankin on, että meitä aina jostain päästään syyttämään.
        Usko pois, minulla ei ole tuomarinvirkaa. Olen erittäin tyytyväinen, että mutapainijat ovat kuulleet jo kongin kilahduksen ja lopultakin lopettaneet naurettavan typerän riitelynsä.
        Minäkin joudun Jumalan eteen, enkä vain leikisti, mutta minulla on vierelläni Puolustaja, Jeesus Kristus, joka sanoo, että hän otti jo Golgatalla minulle kuuluvan tuomion päälleen. Ei tarvita venkoilua, sillä sille ei ole tarvetta, kiitos Jeesukselle siitä!


      • Jumalansotilas
        Pitkäänpalstalla kirjoitti:

        Sinulla siis on rekisteröitykin nimimerkki? Käytät aika niukasti sitä.
        En osaa sanoa, ovatko nämä mutapainijat uskonveljiäni. Käytöksestään päätellen eivät.
        Onhan se kummallista, kun uskovia syytetään milloin tuomiohenkisyydestäja milloin taas tuomiohaluttomuudesta. Tärkeintä varmaankin on, että meitä aina jostain päästään syyttämään.
        Usko pois, minulla ei ole tuomarinvirkaa. Olen erittäin tyytyväinen, että mutapainijat ovat kuulleet jo kongin kilahduksen ja lopultakin lopettaneet naurettavan typerän riitelynsä.
        Minäkin joudun Jumalan eteen, enkä vain leikisti, mutta minulla on vierelläni Puolustaja, Jeesus Kristus, joka sanoo, että hän otti jo Golgatalla minulle kuuluvan tuomion päälleen. Ei tarvita venkoilua, sillä sille ei ole tarvetta, kiitos Jeesukselle siitä!

        Saatana on aina syyttänyt uskovia ja käyttää siinä syyttämistehtävässä omiaan!

        Ja minä kuulin suuren äänen taivaassa sanovan: "Nyt on tullut pelastus ja voima ja meidän Jumalamme valtakunta ja hänen Voideltunsa valta, sillä meidän veljiemme syyttäjä, joka yöt ja päivät syytti heitä meidän Jumalamme edessä, on heitetty ulos."
        Ilm 12:10


      • Ennakoiden
        Pitkäänpalstalla kirjoitti:

        Sinulla siis on rekisteröitykin nimimerkki? Käytät aika niukasti sitä.
        En osaa sanoa, ovatko nämä mutapainijat uskonveljiäni. Käytöksestään päätellen eivät.
        Onhan se kummallista, kun uskovia syytetään milloin tuomiohenkisyydestäja milloin taas tuomiohaluttomuudesta. Tärkeintä varmaankin on, että meitä aina jostain päästään syyttämään.
        Usko pois, minulla ei ole tuomarinvirkaa. Olen erittäin tyytyväinen, että mutapainijat ovat kuulleet jo kongin kilahduksen ja lopultakin lopettaneet naurettavan typerän riitelynsä.
        Minäkin joudun Jumalan eteen, enkä vain leikisti, mutta minulla on vierelläni Puolustaja, Jeesus Kristus, joka sanoo, että hän otti jo Golgatalla minulle kuuluvan tuomion päälleen. Ei tarvita venkoilua, sillä sille ei ole tarvetta, kiitos Jeesukselle siitä!

        Otin aivan vasta rekisteröidyn nimimerkin, koska se käsittääkkseni on pian pakollinen , jos aikoo palstalle kirjoitella. Uudistus on hyvä koska varsinkin tietyn tyypin nimimerkkien varastelu vähenee.


      • marsorD
        Jumalansotilas kirjoitti:

        Saatana on aina syyttänyt uskovia ja käyttää siinä syyttämistehtävässä omiaan!

        Ja minä kuulin suuren äänen taivaassa sanovan: "Nyt on tullut pelastus ja voima ja meidän Jumalamme valtakunta ja hänen Voideltunsa valta, sillä meidän veljiemme syyttäjä, joka yöt ja päivät syytti heitä meidän Jumalamme edessä, on heitetty ulos."
        Ilm 12:10

        Mitähän kieltä tuo suuri ääni puhui ,ja oliko kuulija huummeiden vaikutukessa?


      • Olet.inhottava
        Kehittäisititseäsi kirjoitti:

        Jankutatko sinä ihmisten kanssa keskustellessasikin yhtä ja samaa asiaa, jos niin on, olet todella ikävä ihminen.:(

        Herjaatko sinä todellisessa elämässä muita, niin kuin täällä? Tosi vastenmielinen tyyppi olet!


      • Anonyymi

        "Kiittäkää Herraa, sillä hän on hyvä; sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti."


      • Anonyymi
        Pitkäänpalstalla kirjoitti:

        Kritiikki ja herja on eri asioita.
        Kritiikki on rakentavaa, herja on pahansuopaa. Kyllä sinunkin se pitäisi tajuta.

        "Sillä silmänräpäyksen kestää hänen vihansa, eliniän hänen armonsa; ehtoolla on itku vieraana, mutta aamulla ilo."


      • Anonyymi

        "Eikä mitään kirousta ole enää oleva. Ja Jumalan ja Karitsan valtaistuin on siellä oleva, ja hänen palvelijansa palvelevat häntä"


      • Anonyymi

        Salattu. Niin, siksi ateistit herjaavat, kun eivät ymmärrä.


      • Anonyymi
        Pitkäänpalstalla kirjoitti:

        Sinulla siis on rekisteröitykin nimimerkki? Käytät aika niukasti sitä.
        En osaa sanoa, ovatko nämä mutapainijat uskonveljiäni. Käytöksestään päätellen eivät.
        Onhan se kummallista, kun uskovia syytetään milloin tuomiohenkisyydestäja milloin taas tuomiohaluttomuudesta. Tärkeintä varmaankin on, että meitä aina jostain päästään syyttämään.
        Usko pois, minulla ei ole tuomarinvirkaa. Olen erittäin tyytyväinen, että mutapainijat ovat kuulleet jo kongin kilahduksen ja lopultakin lopettaneet naurettavan typerän riitelynsä.
        Minäkin joudun Jumalan eteen, enkä vain leikisti, mutta minulla on vierelläni Puolustaja, Jeesus Kristus, joka sanoo, että hän otti jo Golgatalla minulle kuuluvan tuomion päälleen. Ei tarvita venkoilua, sillä sille ei ole tarvetta, kiitos Jeesukselle siitä!

        "Jumalaton hyljätköön tiensä ja väärintekijä ajatuksensa ja palatkoon Herran tykö, niin hän armahtaa häntä, ja meidän Jumalamme tykö, sillä hänellä on paljon anteeksiantamusta."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Jumalaton hyljätköön tiensä ja väärintekijä ajatuksensa ja palatkoon Herran tykö, niin hän armahtaa häntä, ja meidän Jumalamme tykö, sillä hänellä on paljon anteeksiantamusta."

        " Jer. 13:14 "Ja minä murskaan heidät, toisen toistansa vastaan, sekä isät että lapset, sanoo Herra. Minä en sääli, en säästä enkä armahda, niin että jättäisin heidät hävittämättä."


      • Anonyymi
        Vastaahanrehellisesti kirjoitti:

        No sinä kun olet ollut pitkäänn palstalla , osaat varmaan arvioida oliko tämä kritiikkiä vai herjaa, jota eräs itseään uskovaisena pitävä harjoitti 80 vuotiasta vanhusta kohtaan vuosia. Niistä herjoista (kritiikeistä) löytyy vieläkin kerättyjä listoja muutaman vuoden ajalta. Loppujen lopuksi tämä vanhus joutui vetäytymään palstalta.

        Kerroit vain asian toisen puolen. Miksiköhän???


      • Anonyymi
        Pitkäänpalstalla kirjoitti:

        En todellakaan osaa arvioida, kun et laittanut mitään arvioitavaa. Ajatteleva ihminen osaa kirjoittaa fiksusti, jos haluaa. On ihmisiä, jotka purkaa epäonnistunutta elämäänsä tällaisilla palstoilla. Liekö terapiaa...

        ”Älkää ihmetelkö, veljeni, jos maailma teitä vihaa.”


      • Anonyymi
        Täsmennys kirjoitti:

        Kommentin lainaus alkaa tuosta.
        "Voiko tämän julmempaa leikkiä enää tällä palstalla ollakaan, kuin mitä on tämän Devoitin leikki:

        ”Autuaita olette te, kun ihmiset minun tähteni teitä solvaavat ja vainoavat ja valhetellen puhuvat teistä kaikkinaista pahaa.”


      • Anonyymi
        Jumalansotilas kirjoitti:

        Saatana on aina syyttänyt uskovia ja käyttää siinä syyttämistehtävässä omiaan!

        Ja minä kuulin suuren äänen taivaassa sanovan: "Nyt on tullut pelastus ja voima ja meidän Jumalamme valtakunta ja hänen Voideltunsa valta, sillä meidän veljiemme syyttäjä, joka yöt ja päivät syytti heitä meidän Jumalamme edessä, on heitetty ulos."
        Ilm 12:10

        ”Mutta kun hän tulee, totuuden Henki, johdattaa hän teidät kaikkeen totuuteen. Sillä se, mitä hän puhuu, ei ole hänestä itsestään; vaan minkä hän kuulee, sen hän puhuu, ja tulevaiset hän teille julistaa.”


      • Anonyymi
        Täsmennys kirjoitti:

        Kommentin lainaus alkaa tuosta.
        "Voiko tämän julmempaa leikkiä enää tällä palstalla ollakaan, kuin mitä on tämän Devoitin leikki:

        ”Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä.”


      • Anonyymi
        Jumalansotilas kirjoitti:

        Saatana on aina syyttänyt uskovia ja käyttää siinä syyttämistehtävässä omiaan!

        Ja minä kuulin suuren äänen taivaassa sanovan: "Nyt on tullut pelastus ja voima ja meidän Jumalamme valtakunta ja hänen Voideltunsa valta, sillä meidän veljiemme syyttäjä, joka yöt ja päivät syytti heitä meidän Jumalamme edessä, on heitetty ulos."
        Ilm 12:10

        ”Ja jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu. Sillä Siionin vuorella ja Jerusalemissa ovat pelastuneet, niinkuin Herra on sanonut; ja pakoonpäässeitten joukossa ovat ne, jotka Herra kutsuu.”


      • Anonyymi
        Pitkäänpalstalla kirjoitti:

        En todellakaan osaa arvioida, kun et laittanut mitään arvioitavaa. Ajatteleva ihminen osaa kirjoittaa fiksusti, jos haluaa. On ihmisiä, jotka purkaa epäonnistunutta elämäänsä tällaisilla palstoilla. Liekö terapiaa...

        ”Herra on armollinen ja vanhurskas, meidän Jumalamme on laupias.”


      • Anonyymi
        Terminaattori kirjoitti:

        Miten sinä nyt menit niin varovaiaseksi arvioinneissasi ,kun kysymys oli uskonveljestäsi.
        Niin mistä kirjoittamisistani minä minä joudun tekemään tiliä , siitäkö että olen tuonut esiin muka uskovaisten sikamaisuuksia???
        Jos leikitään , että olisi jokin oikea Jumala, niin myös sinä vastaisit tekemisistäsi, ei kä siellä menisikään läpi mitkään venkoilut.

        ”Sillä suuri on sinun armosi ja ulottuu hamaan taivaisiin, ja sinun totuutesi pilviin asti.”


      • Anonyymi
        marsorD kirjoitti:

        Mitähän kieltä tuo suuri ääni puhui ,ja oliko kuulija huummeiden vaikutukessa?

        Niinkö?


      • Anonyymi
        Pitkäänpalstalla kirjoitti:

        En todellakaan osaa arvioida, kun et laittanut mitään arvioitavaa. Ajatteleva ihminen osaa kirjoittaa fiksusti, jos haluaa. On ihmisiä, jotka purkaa epäonnistunutta elämäänsä tällaisilla palstoilla. Liekö terapiaa...

        Niinpä.


      • Anonyymi
        Pitkäänpalstalla kirjoitti:

        Kritiikki ja herja on eri asioita.
        Kritiikki on rakentavaa, herja on pahansuopaa. Kyllä sinunkin se pitäisi tajuta.

        Normaalijärkiset sen kyllä ymmärtävät.


      • Anonyymi

        Katso, Herran silmä valvoo niitä, jotka häntä pelkäävät ja panevat toivonsa hänen laupeuteensa,


      • Anonyymi
        Pitkääntarkailleena kirjoitti:

        Kuvitteletteko te jeesuksen morsiammet olevanne jotain jumalan pyhiä, joita kohtaan pieninkin kritiikki on ennenkuulumatonta herjaa. Käyttäytykää myös itse niinkuin vaaditte muitten käyttäytyvän.

        Kritiikki on vallan eri asia kuin herja.


      • Anonyymi
        Olet.inhottava kirjoitti:

        Herjaatko sinä todellisessa elämässä muita, niin kuin täällä? Tosi vastenmielinen tyyppi olet!

        Todellakin!


      • Anonyymi
        Pitkääntarkailleena kirjoitti:

        Kuvitteletteko te jeesuksen morsiammet olevanne jotain jumalan pyhiä, joita kohtaan pieninkin kritiikki on ennenkuulumatonta herjaa. Käyttäytykää myös itse niinkuin vaaditte muitten käyttäytyvän.

        Miksi kiihkoilet?


      • Anonyymi
        Olet.inhottava kirjoitti:

        Herjaatko sinä todellisessa elämässä muita, niin kuin täällä? Tosi vastenmielinen tyyppi olet!

        Hyvä kysymys!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Eikä mitään kirousta ole enää oleva. Ja Jumalan ja Karitsan valtaistuin on siellä oleva, ja hänen palvelijansa palvelevat häntä"

        Mahtava siunaus!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kiittäkää Herraa, sillä hän on hyvä; sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti."

        Saunatonttu kiittää uskollisuudestasi.


    • Eikiitosjeesus

      On valtava harha kuulua Jeesukselle, tuolle ammoin kuolleelle äpäräpojalle.

      • Senhänsanoojärkikin

        Tuskinpa siitä miehestä löyty enää luunsremaakaan.


      • Mikähänliekäänjoo
        Senhänsanoojärkikin kirjoitti:

        Tuskinpa siitä miehestä löyty enää luunsremaakaan.

        Luunsremakaan??? Mikähän se mahtaakaan olla?


      • EsJonne6973

        Mitä teet täällä sivustolla (samaa voi kysyä minultakin) Onko elämä käynyt tylsäksi vai, miksi olet tullut uskonnollisiin keskusteluihin, jos kerran olet ateisti tai joku? Eihän sinua pitäisi kiinnostaa nämä uskonnon keskustelut lainkaan. Kannattaisi ehkä keksiä parempi harrastus.


      • Anonyymi
        EsJonne6973 kirjoitti:

        Mitä teet täällä sivustolla (samaa voi kysyä minultakin) Onko elämä käynyt tylsäksi vai, miksi olet tullut uskonnollisiin keskusteluihin, jos kerran olet ateisti tai joku? Eihän sinua pitäisi kiinnostaa nämä uskonnon keskustelut lainkaan. Kannattaisi ehkä keksiä parempi harrastus.

        Hyvä kysymys!


    • AamenkiitosJeesus

      "Kaikki, minkä Isä antaa minulle, tulee minun tyköni; ja sitä, joka minun tyköni tulee, minä en heitä ulos."
      Joh 6:37

    • UskoTaiElä

      On valtavan typerää kuulua kultille.

    • AamenkiitosJeesus

      On valtavan ihanaa saada kuulua Jeesukselle!

      • Anonyymi

        ARMOA HERRA SINÄ KÖYHÄN KURITTAJA!!!


    • AamenkiitosJeesus

      "Hän oli ylenkatsottu, ihmisten hylkäämä, kipujen mies ja sairauden tuttava, jota näkemästä kaikki kasvonsa peittivät, halveksittu, jota emme minäkään pitäneet."

    • AamenkiitosJeesus

      "Ja ellei Herra lyhentäisi niitä päiviä, ei mikään liha pelastuisi; mutta valittujen tähden, jotka hän on valinnut, hän on lyhentänyt ne päivät."

    • AamenkiitosJeesus

      "Minä olen ovi; jos joku minun kauttani menee sisälle, niin hän pelastuu, ja hän on käyvä sisälle ja käyvä ulos ja löytävä laitumen."

    • AamenkiitosJeesus

      "Herra on minun väkevyyteni ja ylistysvirteni, ja hänestä tuli minulle pelastus. Hän on minun Jumalani, ja minä ylistän häntä, hän on minun isäni Jumala, ja minä kunnioitan häntä."

      • Anonyymi

        Lue mieluummin Heli Laaksosta. Siitäkin saa helpommin jotain tolkkua.


    • Anonyymi

      "Sillä minä olin päättänyt olla teidän tykönänne tuntematta mitään muuta paitsi Jeesuksen Kristuksen, ja hänet ristiinnaulittuna."

    • Anonyymi

      On valtava virhe kuulua jeesukselle joka on kuollut ja kuopattu. Elellä omassa mielikuvitusmaailmassaan syntikäsitteen ja perkeleiden kanssa.
      Parane pian.

    • Anonyymi

      Parkanon terveyskeskuksessa on kyllä synti ja perkele voittanut jos muistetaan lääkärin sekaantuminen lapsiin.

    • Anonyymi

      Jo vain!

    • Anonyymi

      On waltawaa! Iihanaa! Jeesuxelle kiitos ja ylistys hällelyijaa amen amen amen!

    • Anonyymi

      Mikä voisikaan olla hienompaa.

    • Anonyymi

      Se on ihanaa!

      • Anonyymi

        Menikö paljon vaseliinia?


    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3839
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2298
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2121
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2015
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1694
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      301
      1228
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe