Isot naiset

Bbws

Onko täällä? Esim 170cm 100kg olis aila täydellinen. Muita bbw rakastajia?

22

555

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuulikki.90

      Ota yhteyttä tuulikki90 a outlook com

    • NahatonHki

      Minulla 40v 160cm pullea vaimo...

      • Bbwk

        Lyhyt ja pullea nainen kiihottava.millainen vatsa heiluuko panon aikana ja saako makkarasta kiinni.mites pillu onko tiukka.


      • NahatonHki
        Bbwk kirjoitti:

        Lyhyt ja pullea nainen kiihottava.millainen vatsa heiluuko panon aikana ja saako makkarasta kiinni.mites pillu onko tiukka.

        Pullea vatsa,kuin paksuna,kyllä liikkuu aktin aikana,joka kyllä jää lyhyeksi,koska pimppa tiukka ja irrottaa mun vaatimattomasta pilistä mehut nopeasti : (
        Pakarat ihanan muhkeat...


    • Plussize20

      167cm 118kg täällä

      • Miten sut saisi kiinni


      • Kiimanainen4

        Vaikka esittäytymällä spostitse.
        Olen kylläkin aika vaativa eli pari sanaa ei mene läpi.
        kiimanainen4 ät gmail com


      • porytes

        Aika kivat mitat, miten paino on jakautunu vartaloon?


      • Plusize20
        porytes kirjoitti:

        Aika kivat mitat, miten paino on jakautunu vartaloon?

        Pää painaa noin 65kg,siitä kapenee alaspäin,kengänkoko 34


      • Plusize20 kirjoitti:

        Pää painaa noin 65kg,siitä kapenee alaspäin,kengänkoko 34

        Mistä sä?


      • Kiimanainen4
        Mies_Salo kirjoitti:

        Mistä sä?

        Onks susta miheskään muuhun ku kyselemiseen?


      • Kiimanainen4 kirjoitti:

        Onks susta miheskään muuhun ku kyselemiseen?

        susta ainakin vain videoiden myyntiin


      • Kiimanainen4 kirjoitti:

        Onks susta miheskään muuhun ku kyselemiseen?

        Oon ihmetelly täällä ihan tuota samaa. Silloin kun todella etsiskelin seuraa ja laitoin tietojani ja tietenkin spostini, niin vielä vaan kyseltiin ja sitten lopulta sain yhden vastauksen. Olisin katsonut sen, mutta kun olin törmännyt (sananmukaisesti) nykyiseen kumppaniini. Oli sekin hassu juttu. Kun katseemme kohtasivat, olimme kumpikin kuin puusta pudonneita. Mutta siitä se lähti.

        Täällä tosiaan ihmettelin tuota jatkuvaa kyselyä ja tietojen inuumista. Ei siinä pohjalla voi olla tapaamisen halu.


      • Sekin-kävisi
        Sarah22 kirjoitti:

        Oon ihmetelly täällä ihan tuota samaa. Silloin kun todella etsiskelin seuraa ja laitoin tietojani ja tietenkin spostini, niin vielä vaan kyseltiin ja sitten lopulta sain yhden vastauksen. Olisin katsonut sen, mutta kun olin törmännyt (sananmukaisesti) nykyiseen kumppaniini. Oli sekin hassu juttu. Kun katseemme kohtasivat, olimme kumpikin kuin puusta pudonneita. Mutta siitä se lähti.

        Täällä tosiaan ihmettelin tuota jatkuvaa kyselyä ja tietojen inuumista. Ei siinä pohjalla voi olla tapaamisen halu.

        Ei noilla ruinijoilla ole mitään hinkua tavata juuri sinua. He haluavat upottaa nakkinsa mihin tahansa ripsipiiraaseen, ei siinä ole sen kantajasta mitään väliä. Heille kyllä kävisi vallan mainiosti myös pumpattava Barbara.


    • Hei! saako sinun yhteyyttä on S-posti voimassa

      • Ei-posti-toimi

        Tosin sähköposti herjaa kielletyistä merkeistä.


    • Kiinnostaisi nainen, minimi olisi 185cm ja painoa 100kg. Sellainen vahva ja lihaksikas.

      • Hornalainen

        Tuolle 'Jormalaiset' tuntuu käyvän mikä vaan... mummi,kummi, mies,nainen,naapurin musti ja moni muu... ; )


      • Tytti-Hki
        Hornalainen kirjoitti:

        Tuolle 'Jormalaiset' tuntuu käyvän mikä vaan... mummi,kummi, mies,nainen,naapurin musti ja moni muu... ; )

        Kaikki muu tai reaalinen tapaaminen.


      • Hornalainen kirjoitti:

        Tuolle 'Jormalaiset' tuntuu käyvän mikä vaan... mummi,kummi, mies,nainen,naapurin musti ja moni muu... ; )

        Kyllä käy, en ole nirso. Ykkösvaihtoehto olisi tuo kookas nainen. Saa olla kummi tai mummi.
        Naapurin Mustikin käy jos se sitä ulkoiluttava narttu tulee mukaan.


    • Jannonen

      Tällä laihuuden palvonta aikakaudella. Minä ainakin hulllaanun muodollista naisista, joissa on naisellinen pehmeys. Lantiosta kaarta ja reisissä kokoa. Korostan ettei minulla ole mitään hoikkia ihmisiä vastaan, mutta ei vaan sytytä minua. Rehevä aikuinen nainen, joka on sinut itsensä kanssa on maailman seksikkäin olento. Ei ole kohtaa jota en tahtoisi suudella, ei kohtaa jota en tahtoisi hyväillä. Silmät eivät väsy kun ujona heitä etäältä ihailen.

      • Ukm53Hki

        No miksipä vaan etäältä...? Mikset tuttavuutta mene tekemään? Itse ukm jolla pullea vaimo...


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2072
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1624
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1481
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      23
      1462
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1387
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1321
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe