Minulla on kristallinkirkas kriteeri äänetystilanteissani.
En äänestä koskaan puoluetta joka on ollut hallituksessa ja jonka ministeri on valehdellut päivänselvissä asioissa julkisesti siten että olen itse sen kuullut .
Monta puoluettaa on ollut joita olen äänestysikäisenä äänestänyt.
Karsiutuminen on jyrkentynt sitämukaa kuin olen oppinut ymmärtämään politiikkaa ja sen vaikutusta yhteiskuntaamme.
Nykyisen tilanteen voitte arvata kun katsotte mikä puolue ei vielä ole ollut hallitusvastuussa.
Ja arvannette ettei jää juuri ehdolle yhtäkään potentiaalista äänestyskelpoista puoluetta!
Eduskuntavaaleja odotellessa!
3
135
Vastaukset
- kuusipuoluetta
Vielä löytyy seitsemän pienpuoluetta, joista kuudella ei ole koskaan ollut hallitusvastuuta.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Luettelo_Suomen_puolueista - valkoiset-valheet-
Jospa miettisit ensin omat valehtelusi. Voit hyvillä mielin olla tuota mieltä, jos et itse ole koskaan valehdellut kenellekään. Asiatkin muuttuu ajan kuluessa niin paljon, että valheeksi luettu asia, ei sitten olekaan enää valhetta. Mitä äänestykseen tulee, niin ehdottomasti kannattaisi äänestää puoluetta, ei henkilöä. Henkilöä ei opi tuntemaan koskaan niin hyvin, että sille voisi antaa äänensä. Puolueella on kuitenkin suurinpiirtein ne tavoitteet, joita ne yrittävät viedä eteenpäin. Henkilö voi helpommin muuttaa suuntaa, ja jopa hypätä kesken vaalikauden toiseen puolueeseen.
- ennustelija
Se että kansanedustaja valehtelee,hän tekee sen jo hakiessaan eduskuntaan, lupaessaan ,yhtä ja toista hyvää ja päätökset johon hän osallistuu, jotka leikkaavat esim. köyhiltä tukia, se on yksi vale koska , hän onluvannut aivan muuta,En tiedä mitä aloittaja on valedellut, mutta se ei meille kuulukkaann.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061788
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271472En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931336- 621191
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101068Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1241061Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall217869- 151829
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57783Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20738