Ei uskalla kohdata, vai onko jumalaa edes olemassa.
pelkääkö jumala minua
15
278
Vastaukset
- 12____13
Miksi haluaisit kohdata Jumalan? Tunnetko edes Jumalan niin, että tietäisit koska olet kohdannut?
- ettevoivelvoittaa
Kysymys on se, missä on jumala.
Ei voi sanoa ja uskoa asioihin joita ei ole olemassa, sillä se on valehtelua. - 12____13
ettevoivelvoittaa kirjoitti:
Kysymys on se, missä on jumala.
Ei voi sanoa ja uskoa asioihin joita ei ole olemassa, sillä se on valehtelua.> Kysymys on se, missä on jumala.
Kun et tunne Jumalaa, et myöskään voi nähdä Jumalaa. Vähän sama kuin jos yrittäisit nähdä metsän, mutta et tietäisi mikä se on, et löytäisi metsää, vaikka törmäisit siihen. - missäjumalaon
12____13 kirjoitti:
> Kysymys on se, missä on jumala.
Kun et tunne Jumalaa, et myöskään voi nähdä Jumalaa. Vähän sama kuin jos yrittäisit nähdä metsän, mutta et tietäisi mikä se on, et löytäisi metsää, vaikka törmäisit siihen.Miten sinä tunnet jumalan, jos törmään jumalaan niin varmasti huomaan.
- varastoitjumalalle
missäjumalaon kirjoitti:
Miten sinä tunnet jumalan, jos törmään jumalaan niin varmasti huomaan.
Tunnetko sinä metsän oravan se varastoi ruokaa talven varalle.
- oravanherkku
varastoitjumalalle kirjoitti:
Tunnetko sinä metsän oravan se varastoi ruokaa talven varalle.
Haudoille viedään ruokaa vainajille, orava syö ne.
- 12____13
missäjumalaon kirjoitti:
Miten sinä tunnet jumalan, jos törmään jumalaan niin varmasti huomaan.
> Miten sinä tunnet jumalan, jos törmään jumalaan niin varmasti huomaan.
Jumala on tehnyt itsensä tunnetuksi Raamatun ilmoituksen ja luomistyönsä kautta. - jumalaonvale
12____13 kirjoitti:
> Miten sinä tunnet jumalan, jos törmään jumalaan niin varmasti huomaan.
Jumala on tehnyt itsensä tunnetuksi Raamatun ilmoituksen ja luomistyönsä kautta.Jumala on tehnyt itsensä tunnetuksi valheen alkulähteenä.
- Brina
Tässä sinulle miettimistä: Jumalaa ei voi kohdata, mutta Jumalan voi löytää...
- olenrealisti
Minä en voi tuhlata elämääni olemattomien etsimiseen.
Varsinkaan muiden keksimien valheiden perässä juoksemiseen.
- 123d123123f
en tiiä mut olin kerra vihane ja kirosin sitä et menit hemmettiin. niin jos se sitte meniki hemmettiin ku loukkaantu siit. =( tosin oonkyl aika monesti perunut mun kiroukset. mut voi kai se vaikuttaa =( sori siit.
- jumalaaodotellessa
Jumala on sellainen pikkusieluinen kakara, että suuttuu helposti.
Leppyminen voi kestää hyvinkin pitkään.
- aika_näyttää
Siinä mitä näet ja koet ei ole sitä mitä kuvittelet muiden ymmärtävän Jumalasta.
Tiedätkö todella toisen ihmisen ajatukset- minä.näytän
Kun joku puhuu pehmoisia oman edun nimissä, joutuu kohtaamaan totuuden.
- jumalavajakeille
Kyllä se hiekkakansan vanha variksenpelätin, pelottaa vajaita ihmisiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1005415Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453623Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503225Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4512526Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2581572- 861314
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito131299- 771248
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321243Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1461172