Niin sitä vaan kerron, Että Pispalan Radio kuuluu nyt myös hämeenkyrössä 93,4. Ja tietysti myös nettiradiona. Se soittaa wanhaa musiikkia. Kokeileppas, Ja jos et itse pidä wanhemmasta musiikista niin kerro tutuille jotka siitä pitävät (isä, Äiti, Mummu, Pappa) PISPALAN RADIO.
Radio Asiaa..
17
292
Vastaukset
- Nettiradio.jep
Vinkkinä sanon, Että tämä kanava saisi soida Palvelutaloissa, ja vanhainkodeissa. Soittaa vanhaa musiikkia, Ja varmasti piristäisi vanhuksia. Että tämä teille kaikille jotka työskentelette palvelutaloissa yms.. Ja taajuus on siis tuo 93,4. Ja jos ei oikeen kuulu, Niin sitten netissä. NETTIRADIO.
- EI.RÄPPIÄ
Ei tuu räppiä eikä muuta nyky renkutusta !! Pispalan radio soittaa pääsääntöisesti musiikkia 1920 - 1950 luvuilta. Toki myös hiaman uudempaa sekaan..
- Sepi52
Kiitoksia vinkistä, Tää on hyvä kanava.
- Anonyymi
Paras kanava. Tykkään todella paljon.
- Retsi67
On kyllä hyvä kanava, Ei tuu yhtään nyky renkutusta.
- mummumannista
Matkiiko järviradiota,siä kans vanhaa kamaa
- Pispalan.Radio93.4
Ei matki. Pispalanradio on paljon parempi, Ei turhia soittelijoita jankkaamassa jonnin joutavia.
- Radio.Musa
Tampereella on toinenkin hyvä radioasema, Joka soittaa myös paljon vanhempaa musiikkia, Nimittäin RADIO MUSA.
- mummumannista
Perimätiaron mukaan pispalas ei oo muuta hyvvää ku pillut
- kake73
Sen lisäks on ny hyvä rario, näin o nääs.
- Kuppastapaskaa
Pispalan *illut on aina ollut kuppasia, samoin tämä ratiokanava on.
- Pispalan.Radio93.4
Ei oo. Ehkä kaltaisesi juniorit ei tykkää.
- kosi.pamsi
Ihan täyttä skeidaa
- Anonyymi
Uskovaiset tainneet kaapata kanavan.
Uskon hörinöitä nytten tullut liki kolme tuntia 18>> - Anonyymi
PISPALAN RADIO ON PARAS. Ja noudattakaa nyt näitä korona määräyksiä. Presidenttikin siitä jo uutisissa muistutti. 70 väki, pysykää kotona !
- Anonyymi
Pispalan radio kuuluu netissä. nettiradiot.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?133708Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja272830Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2642673Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin51875- 2171405
- 721210
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...1561027Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi30963Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk2917Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä90907