Veikkaus julkaisi myös salaseuran ruokalistan. Tällä kertaa se näytti tältä.
Alkuruoka:
Kirsikkatomaattinen maa-artisokkakeitto
Pienet poro- ja savulohimousseleivät
Pääruoka:
Viherkasvissalaatti, leipäjuustoa ja kuivattuja karpaloita
Paahdettua kuhaa sieni-kasvispedillä, rapu-valkoviinikastiketta
Perunanyyttejä
Riistapataa tummassa sipuli-riistakastikkeessa
Syysjuureksia ja pinaattia
Jälkiruoka:
Kuumat mustikkakukot ja vaniljajäätelö
Kahvi ja avec, suklaa
heheeheheeheheeheh...........
Voittajien pippalot
13
227
Vastaukset
- Kokookok
Lol
Totta se on. Veikkaus ja Suomen sisäministeriö pölliisihällityksineenvpitää suomalaisia köyhiä kupattavina ääliöinä, jotka ei älyä että koko arvonta on pelkkä shöy ja täysin ohjelmoitua huttua eliitille itselleen. Googlatkaa eddie tipton ja lotto scam!- Heipalstaidiootit
Ääliöiltä te kyllä vaikutattekin juttujenne peruseella. Täällä ei näytä olevan kuin pari täysjärkistä kirjoittajaa, muut vaikuttavat olevan harhaisia sekopäitä mitä ihmeellisimpine salaliitto- ja muine teorioineen. Voittomahdollisuus peleissä on oikeasti todella pieni, eikä se että te ette voita, tarkoita sitä että kyseessä on salaliitto tai muu hallituksen kuppaus. Te olette säälittävää porukkaa.
- Yhhgggg
Nummikoski suuta suppuun siellä markkinointitiimissä nyt!! Kohta loppuu ne 30k herkkukuukausiåalkkiot ko soomilaiset hokaa koko veikan oöevan suuri skäm koneisto varastaa rahoja.
- veikanmetkut
Jumalauta. Mummot maksaa miljonäärien sisäfileet.
- Fkfkfkff
Tuollainen ruokalistamenu uutinene kertoo, miten tyhminä veikkaus pitää suomalaisia. Ala-arvioi. Kunnes mummosukupolvi mennyttä, on samalla veikkaua. Nuoret ovat valistuneempia ja eivät lykkää naurettavaa palautusta alle40%!! Ulkomailla 98% luokkaa.. -antaviin kyseenalaisiin veikan editoiduilta näyttäviin arvontoihin ja digitaalisiin huiputuksiin. Kenon voittolistat kertoo homman nimen ja samoin bingosalit. Sama sakki viikosta toiseen muka onnekkaina. Jokainen uudistus kaventaa voittomahdollisuuksia. Mutta kohta on feikan satu lopussa. Uudet sukupolvet sijoittaa, ei pelaa heikkoja feikan köyhäilypelejä. Viikkoarvonnatkin luokkaa voita veikan kahvikuppi!! Jestas! Vasemmistolainen köyhäily vai kapitalistinen riisto? Vai sekä että. Veikkahn perustettiin alunperin kai työväen aatteelle rikastua..?
Duunarikin muuttuu ahneeksi, kun pääsee firman nappuloihin käsiksi. Ahde ym. - Flflfflf
Lol täysin sepitetty juttu.. Naurettava vieraskirjq esill ja samalla käsialala kiitellään voitoista. Geesh. Mistä markkinointitiimille oikein malsetaam.?
- PipsanValheita
Uutisointi todella epämääräistä. Aluksi sanottiin missä peleissä mahd. "voittajat" ovat voittaneet. Ko. listassa ei ollut EJP-kusetus. Ja sitten biljardissa kuulemma otettiin mittaa Lotto-täysosumakerholaisten ja EJP-voittaneiden kesken.
- Olin.siellä.minäkin
Ruoka oli hyvää, juteltiin kaikkia rikkaitten juttuja ja kaikilla oli kivaa.
- pohjolassakansa
Oliko paremmat kuin Pohjolan pidot 🥳😂
- Olin.siellä.miekin
Minäkin olin siellä ja olin yksi siitä joukosta (50 % joukosta), jotka sai ruokamyrkytyksen / ilmavaivoja. Mieluummin köyhä ilman vaivoja kuin rikas, jolla paljon ilmavaivoja.
- Kkkiik
Ahahhahaha joo osteltu 11 merssuu ym kivaa kun ei päässä oikee pelitä bwhahaha. Kateelliset?!
- Läpinäkyvää
Juuri niin, köyhät kadehtii.
- SeuraavaMiljonääri
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6317a1f8-ca28-4464-87e3-dc32972702d8
Linkki juttuun, kun sitä ei ole vielä kukaan laittanut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205054
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r22841Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361290- 1001268
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121210- 931084
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17883viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168835En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61763- 35732