Tiedättekö, että minun pöytään ei istu...

Minun pöytään ja minun perheeseen ja minun lapseni ei tule ottamaan yhtään
valtiosaastaa puolisokseen ja eikä minun pöydässäni tai talossani ole yhtään
valtion ja sen saastan puhujaa. Yksi ehto on: Ainoastaan jos hän on sosialisti-/
kommunisti johtaja ja hyötyy siitä valtiosta, niin sitten ok... Mutta hän ei ole
kristitty, mutta se on sitten jokaisen oma asia ja sillä ei ole merkitystä, koska minä
tiedän sen.

Se olisi niin yksinkertainen Jätkä, että tyhmempää ihmisitä minä en olisi nähnyt päällä
maan. Minun rahoja ja minun lapseni tekemään työtä ja maksamaan rahaa joillekin
poliittisen jätkän ja lutk** sukulaisille ja tuttaville Hei... Kuinka alentavaa. Sitten se vainoaisi
muita ihmisiä ja tulisi synnin alaiseksi. Niin tyhmää äijää ei tule ja minulla on siihen kyllä
keinot.

Poliittisessa mielessä on ainoastaan oikeistolainen järjestelmä. Vakuutuspohjainen
mielellään ja sillä voidaan vain saavuttaa tasa-arvo ja oikeus kaikille ihmisille, kuten USA
aikoinaan. Muistan, kun USA taisteli kommunimia vastaan ja se voi hyvin. Saasta mikä
on sinnekin tullut tekee USA:sta epätasa-arvoisen. Sinä et voi enään työllä rikastua ja
rakentaa perhettä etkä elämää myöskään USA:ssa tämän sosialisti/kommunisti saastan
ja valtiosaastan vuoksi. Aikoinaan jo muistan, kun USA voi hyvin, niin siellä ei ollut enään
rotusortoa ja ihmisille ajettiin tasa-arvoa kaikin voimin.

Poliittisen pask** valuminen liiketoimiin ja yrityksiin ja yrittämiseen tekee kaikesta
oikeudenmukaisesta yrittämisestä ei tasa-arvoista. Suomi on yksiä pahimpia saastoja
päällä maan, sillä sen elinkeinorakenne on valtio ja sen yritykset ja hyvin mukana
poliittisessa paskas*** ! Lait ja säännöt tehdään näiden poliittisten liikkeiden ja yritysten
tahdon mukaisesti ja ne voitelee poliittisia perheitä.

Euroopan unioni on ainut hyvä asia mikä on tapahtunut tässä suhteessa ihmisille.
Ihmisille euroopan unioni on hyvä. He sanovat, että valtion talous on nyt hyvä, onko
ihmisten talous hyvä ja miten se vaikuttaa ihmisiin suomessa. Sillä se ei ole sama asia,
että valtion saastalla menee hyvin jos ihmisillä ei mene hyvin. Toki Valtio voi olla rikas
ja se voi perustaa sille, että se voi jakaa tukia ja sossusta ja Kelasta. Mutta onko se
ihmiselämän arvoista elämää elää sosialistisessa ja kommunistisessa maassa ? ?

5

124

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Annan Tyhmille väyrysille ja Persu-kommunisteille selvityksen:
      Eli sinä et voi tämän saastan vuoksi vihata maahanmuuttajia ja Euroopan unionia.
      Se ei tarkoita, että me kaikki ollaan kommunisteja ja sosialisteja ja hyväksytään suomen
      kommunistinen ja sosialistinen saasta ja heidät jakamaan sosiaalia ja Kelaa.
      Minä sanoin, että minä en ole antanut heille siihen oikeutta ja enkä nimeä itseäni
      suomalaiseksi ja tunnusta kommuniti-hallitusta ja heidän hallintoaan. Enkä myöskään ole
      heidän kansalainen, vaan maanomistaja osuudellani.

      • Esko_Nurmijärveltä

        Tähänpä mielisin lisätä: tilu-lilu-lii, tilu-lilu-lii.


      • Esko_Nurmijärveltä kirjoitti:

        Tähänpä mielisin lisätä: tilu-lilu-lii, tilu-lilu-lii.

        Katso kommunsti, siksi meillä on euroopan Unioni. '
        Elinkeino rakenteen näkee heti kun avaa silmänsä missä vain euroopassa.
        Pieniä kauppoja marketteja kahviloita ja hyvin monipuolista tavara valikoimaa.
        Ihmiset syö ja juo ja seurustelee ulkona liikutaan ja viihdytään ja ihmiset juttelee
        paljon ja ovat ystävällisiä ja hymyilevät !
        Mistäs luulet kommunisti, että ne ei sitä tee muualla, kuin sinun puoleessa ja sinun
        mielikuvituksessa ja päässäsi ?


    • Miksi sitten vasmmisto ja puolue-eliitti haluaa EU jäsenyyttä ?
      Siihen on yksinkertainen syy> > Puolueeliitillä on liiketoimia puolueessa
      ja itsellään ja Ilman EU:ta nykymuotoista liiketoimia ei voida tehdä.
      Ne taas ei halua Liittovaltioa, koska puolue-eliitin ja valtiosaastan vaikutusvalta
      pienenee.

    • Tiedättekö Poijat valtion poijat, että Markus 12:12-13.
      Antaa Teille poijat ihan lämpimän tulevaisuuden sitten uudessa maailmassa. '
      Siinä, Kerrotaan Euroopan Liittovaltion alaisesta maasta vertauskuvallisesti ja
      Sen aluejohtajan poliittisista poijista ja kirjanoppineista ja farsieuksista, että
      he olivat liitossa Jeesusta. Poijat puolueessa Teillä on lämmin tulevaisuus....

      Lähe: Pyhä Raamattu ja varhaisimmat käännökset.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      2891
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2051
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2024
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1835
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1211
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe